Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Cieknący czujnik w maglownicy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.ptcruiserowicz_*

Bezimienny Gość.ptcruiserowicz_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 23 czerwiec 2014 - 16:26

Witam. Jestem nowym użytkownikiem forum i od niedawna szczęśliwym posiadaczem mojego pierwszego PT 2,2. Mam problem jak w temacie z cieknącym czujnikiem w przekładni kierowniczej. Czujnik nie jest podłączony więc przypuszczam że ktoś przede mną wymieniał przekładnie i zamontował z czujnikiem. Pytanie brzmi czym mogę zastąpić ten czujnik bo skoro nie jest podłączony to nie chce go kupować? Jest może dostępna jakaś zaślepka czy coś takiego? A może ktoś wie jaki tam jest gwint?

#2 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 czerwiec 2014 - 16:47

ptcruiserowicz, Wszystkie przekładnie mają ten czujnik - w CRD nie jest on podłączony - nie potrzebuje go sterownik silnika. Jaki gwint trudno ocenić, ale wykręcenie i zastąpienie zaślepką jak najbardziej jest możliwe. Po wykręceniu wycieknie może z 100 ml płynu - spokojnie można pomierzyć i dobrać coś odpowiedniego. Gwint jest chyba stożkowy - tak więc łatwo nie będzie.

#3 Bezimienny Gość.ptcruiserowicz_*

Bezimienny Gość.ptcruiserowicz_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 23 czerwiec 2014 - 16:57

Super. Dzięki za szybką reakcję. Miał ktoś może już taki problem? Może ktoś ma jakiś pomysł czym można go zastąpić? Tak pytam żeby być może nie odkrywać już odkrytego :cyc :)

#4 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 czerwiec 2014 - 19:26

ptcruiserowicz, Nie słyszałem, żeby komuś w dieslu ciekł. Najlepiej byłoby pozyskać od kogoś stary cieknący, wypierdzielić wnętrze i zaspawać lub zakleić i zaślepka gotowa. Najlepiej zaspawać otwór wlotowy, lub nawiercić od czoła, nagwintować i wkręcić małą śrube na klej ciasno, tak żeby była szczelna i nie wykręciła się. pozdrawiam

#5 MiGi42

MiGi42

    PT MC

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 976
  • Dołączył:  06 lut 2011
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2CRD
  • Imię:Romuald
  • Skąd::Poznan
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 24 czerwiec 2014 - 07:57

maxym72,właśnie mnie nieżle cieknie /ślady oleju na podwoziu/ i przymierzałem się do wymiany po Spocie. Zaskoczenie pełne ,że w CRD to zbędny element ,ale ulga w wymiarze 180 PLN + 60 PLN /nie licząc robocizny/
Twoja rada z zaślepką jest OK.





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych