kod błędu
Started By
Bezimienny Gość.arturant_*
, 24 lip 2014 16:55
8 odpowiedzi w tym temacie
#1 Bezimienny Gość.arturant_*
Napisano 24 lipiec 2014 - 16:55
Witajcie , potrzebuję objaśnienia w temacie błędu P2101 oraz P1135 . Wdzięczny będę za informację .
#2
Napisano 24 lipiec 2014 - 18:22
- Uszkodzenie elektryczne przepustnicy Control (ETC) siłownika
- Elektryczne sterowanie przepustnicy (ETC) wiązka siłownika , obwód jest otwarty lub zwarty
- Elektryczne sterowanie przepustnicy (ETC) Układ elektryczny siłownik słabe połączenie - kabelki do samego sterownika do sprawdzenia
ECM wykrył błąd między żądanym położeniu przepustnicy i rzeczywistego położenia przepustnicy które widzi sterownik silnika
Drugi błąd dotyczy usterki grzałki sondy lambda - sterownik wykrył nie właściwa rezystancję -uszkodzona wiązka -uszkodzona sonda lambda -defekt uszkodzenia oprogramowania sterownika
- Elektryczne sterowanie przepustnicy (ETC) wiązka siłownika , obwód jest otwarty lub zwarty
- Elektryczne sterowanie przepustnicy (ETC) Układ elektryczny siłownik słabe połączenie - kabelki do samego sterownika do sprawdzenia
ECM wykrył błąd między żądanym położeniu przepustnicy i rzeczywistego położenia przepustnicy które widzi sterownik silnika
Drugi błąd dotyczy usterki grzałki sondy lambda - sterownik wykrył nie właściwa rezystancję -uszkodzona wiązka -uszkodzona sonda lambda -defekt uszkodzenia oprogramowania sterownika
#3 Bezimienny Gość.arturant_*
Napisano 24 lipiec 2014 - 18:35
No cóż sytuacja jest dramatyczna ,gdyż zmieniałem już sondę bo pojawiał się błąd o uszkodzeniu grzałki. Po wymianie przez chwilę było ok i zaś to samo. Dzisiaj zaczął się świecić znaczek pioruna w okienku obrotomierza i przestał reagować na naciskanie pedału gazu . Po kilku odpaleniach problem znikł ,niestety na chwilę . Dalej jest brak reakcji na wciskanie pedału gazu. Czy wystarczy przegląd kabli i połączeń czy szukać jakiegoś warsztatu z komp?
#4
Napisano 24 lipiec 2014 - 19:13
Wszystkie takie usterki wymagają komputera , co do sondy sprawdź kolektor wydechowy pęka z tym silnikiem i będzie wyzwalał błąd sondy . Co do przepustnicy pinologia , miernik w reke i sprawdzanie przejść przepustnicy sterownik silnika
#5 Bezimienny Gość.arturant_*
Napisano 29 lipiec 2014 - 07:08
Połączenia sprawdzone i zakonserwowane ,wizyta u specjalisty wykazała uszkodzenie przepustnicy . I teraz pytanie : czy montując nową przepustnicę należy ją skalibrować poprzez komputer , czy zamontować i gotowe?
#6
Napisano 29 lipiec 2014 - 09:53
W 1,6 obowiązkowo kalibracja
#7 Bezimienny Gość.arturant_*
Napisano 29 sierpień 2014 - 19:49
No i kolejny problem . Mam przepustnicę od mini ,numer się niby zgadza ale gniazdo na przepustnicy różni się nieznacznie od wtyku chryslera i nie ma możliwości podłączenia. Nie wiem co dalej ,czy przepinać kable ,czy szukać następnej?
[ Dodano: 2014-08-29, 20:49 ]
Temat z głowy , dałem radę. Jakby ktoś potrzebował ,to objaśnię co i jak .
[ Dodano: 2014-08-29, 20:49 ]
Temat z głowy , dałem radę. Jakby ktoś potrzebował ,to objaśnię co i jak .
#8
Napisano 29 sierpień 2014 - 20:27
Na forum udzielamy odpowiedzi publicznie - jak rozwiązałes problem to opisz innym pomoże w usunięciu usterki
#9 Bezimienny Gość.arturant_*
Napisano 30 sierpień 2014 - 07:11
Po długich telefonicznych poszukiwaniach elektromechanika w okolicach KRK, i kilku wizytach u różnych fachowców ,które kończyły się diagnozą -"albo potencjometr albo przepustnica ,trzeba kupić i wymienić" ,trafiłem na gościa co się nie bał i pomierzył potencjometr i stwierdził ,że jednak przepustnica. Ze względów finansowych omijałem z daleka FIAT na ul. Armii Krajowej. Poszukiwania w sieci też nie przyniosły rezultatów. Wreszcie nadeszło olśnienie . Toż to przecież MINI. Na Allegro kupiłem przepustnicę od mini, numery takie same ,no prawie, różniły się końcówką no i oczywiście wtyczką. Ponieważ nie miałem w, świeżo nabytej przepustnicy ,wtyczki więc kupiłem następną . Tym razem z wtyczką . Obie przepustnice kupiłem po 30 zł + przesyłka. Rozebrałem swoją uszkodzoną oraz jedną z nabytych i porównałem podłączenia w środku .Oczywiście była różnica ,więc podłączyłem tak jak w pitusiu. Wpiąłem no i działa . Był problem z tzw. kalibracją .Pytałem po warsztatach i szukałem w sieci ale znalazłem mnóstwo informacji tylko na temat VAG. Więc odpaliłem maleństwo i chodziło sobie na wolnych obrotach do zagrzania , bez załączonych odbiorników elektrycznych i jak na razie wszystko działa.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Jakie szkody przy stłuczce 20km/h? |
Ogólnie | zero |
|
|
|
Kod błędu P O106 |
Techniczny podstawowy | Sławek |
|
|
|
Radio -kod |
Ogólnie | Kasper |
|
|
|
(S) Pt 2.4A b+g uszkodzony |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Topolino |
|
|
|
Zmiany w kodeksie drogowym |
Offtopic | Dorka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych