Kontrolka silnika i błędy
Started By
anton_2006
, 10 sie 2014 11:03
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10 sierpień 2014 - 11:03
Niedawno uporałem się z klimatyzacją a tu znowu kolejny problem .......
Mianowicie podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka silnika ,Pitek zaczoł chodzić jak zwykły diesel spadła moc zero przyśpiesznia . Sprawdziłem błędy P1130,P0403,P0100, P0070 -donE
Czy można samemu z tym się uporać ,czy do mechanika od razu prowadzić???
Ps. czytałem na forum posty ale nie ogarniam do końca tematu.
Mianowicie podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka silnika ,Pitek zaczoł chodzić jak zwykły diesel spadła moc zero przyśpiesznia . Sprawdziłem błędy P1130,P0403,P0100, P0070 -donE
Czy można samemu z tym się uporać ,czy do mechanika od razu prowadzić???
Ps. czytałem na forum posty ale nie ogarniam do końca tematu.
#2
Napisano 10 sierpień 2014 - 11:59
Sprawdź masę sterownika silnika przy lewej podłużnicy ? - masz ewidentnie usterkę elektryczną , choć nie wykluczam innej usterki ?, że padł przepływomierz , czujnik temperatury i doładowania , EGR i zanik ciśnienia na szynie paliwa - nie realne , jeden błąd może być kontynuacja poprzedniego .
Ja bym wykasował błędy i ponownie sprawdzał błędy i obserwował w jakich okolicznościach powstały.
Ja bym wykasował błędy i ponownie sprawdzał błędy i obserwował w jakich okolicznościach powstały.
#3
Napisano 10 sierpień 2014 - 12:12
Jak wykasować te błędy?
jeszcze jedna rzecz którą zuważyłem ,po zgaszeniu silnika słychać syczenie jest to na przewodzie który wchodzi do zaworu EGR .
jeszcze jedna rzecz którą zuważyłem ,po zgaszeniu silnika słychać syczenie jest to na przewodzie który wchodzi do zaworu EGR .
#4
Napisano 10 sierpień 2014 - 12:16
Odłącz minusowa klemę na 30 minut .Pamiętaj że radio zakoduje się i będzie wymagało podania kodu.
#5
Napisano 10 sierpień 2014 - 15:56
Odłączyłem akumulator na ponad 40 minut ,po podłaczeniu błędy pokazują się nadal te same ,kontrolka silnika świeci nadal .Zrobiłem 20 km i chodzi tak jak przed awarią -przyśpieszenie i siła jest ok
Na zdjęciu etykieta z radia ale czy jest tu cod -chyba raczej nie.
Na zdjęciu etykieta z radia ale czy jest tu cod -chyba raczej nie.
#6
Napisano 10 sierpień 2014 - 16:14
Tzn błędy są nadal aktywne , ale problem mieści się w ustawieniach mapy sterownika i nie przeszedł w tryb awaryjny .Na tej naklejce fabrycznie nigdy nie ma podanego kodu chyba ze ktoś wpisze sam .
#7
Napisano 10 sierpień 2014 - 16:20
A gdzie mogę uzyskać ten kod? Sprawdzałem w papierach i nigdzie niema . 18 sierpnia akurat wybieram się do Białegostoku to przy okazji zajadę do serwisu niech podepną go pod kompa i sprawdzą .
#8
Napisano 10 sierpień 2014 - 16:43
anton_2006,
Pisz do maxyma72 i podaj mu nr. z nakleiki radia to ci ustali
Pisz do maxyma72 i podaj mu nr. z nakleiki radia to ci ustali
#9
Napisano 06 październik 2014 - 13:38
Po sprawdzeniu masy sterownika kontrolka silnika znikła i tak dopiero teraz po przejechaniu około 1000 km znowu zaczęła się palić .A już myślałem ,że obejdzie się bez mechanika
#10
Napisano 06 październik 2014 - 20:16
Spotkałem się z tezą że odłączenie akumulatora na 5 min i podłączanie z wciśniętym pedałem hamulca kasuje błędy. Popróbuj nic nie tracisz;)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Kontrolka oleju |
Techniczny podstawowy | Grzegorz G |
|
|
|
Temperatura silnika spada do ZERA po osiągnięciu powyżej 145 kmh |
Techniczny podstawowy | ALL |
|
|
|
PT 1.6 po mocnym rozgrzaniu silnika biegi wchodzą (i wychodzą) z oporem. |
Techniczny podstawowy | Zenonzlasu |
|
|
|
Wiązka elektryki silnika 2.2 CRD, 2006 150KM - pilnie zakupię ! |
Techniczny podstawowy | Danielz666 |
|
|
|
Błędy p1685 p1686 p1687 oraz p0420 |
Techniczny podstawowy | FAAD |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych