Zgasł podczas jazdy i nie ruszył
#1
Napisano 11 sierpień 2014 - 06:04
Wczoraj mój PiTol mnie mocno zaskoczył, podczas jazdy, a dokładniej na światlach poprostu zgasł i już nie odpala
Po teście kluczykowym wyskoczyły mi dwa błędy P0620, P1130, powiedzcie proszę czy te błędy mogą wskazywać na jego "foch"
#2
Napisano 11 sierpień 2014 - 06:30
Diesel to prosta maszyna , jak ma paliwo to pali .Z błędów które podałeś wynika że nie miał ciśnienia na szynie ? (P1130 )- od czego :
- zaciął się zawór proporcjonalny
- uszkodzony wtrysk zaczął przepuszczać
- uległ uszkodzeniu czujnik ciśnienia lub odłączył się
- uległa uszkodzeniu pompa wysokiego ciśnienia
Awarii typu zapchany filtr paliwa nie biorę pod uwagę , jest za ciepło i miałbyś wcześniej symptomy braku mocy czy też duszenia .
Sam nic nie zrobisz , chyba że będziesz miał na podstawienie drugie czujniki .
To pierwsza teoria , druga teoria :
- awaria układu ładowania , jechał dopóki miał napięcie pozwalające na pracę wtryskiwaczy : błąd (P0620)
Teraz trzeba kolejno wykluczyć i sprawdzić problemy .
Czy auto jak zgasło kręciło rozrusznikiem ? - zawsze tak mało dokładny opis problemu podajecie , człowiek musie się domyślać wszystkiego.
#3
Napisano 11 sierpień 2014 - 06:49
Z tego co piszesz to same ciekawe rzeczy mogły ulec awarii
Nic w takim razie dzwonie dziś do mechanika niech mi radzi
Rozrusznik kręci jak oszalały, wszystkie kontrolki gasną po 'teście'
pozdrawiam
#4
Napisano 11 sierpień 2014 - 06:53
Nim zrobisz ten ruch , weź klucz 10 zdejmij pokrywę z silnika , popukaj kluczem w wtryskiwacze i zawory na listwie paliwowej (zwłaszcza ten po stronie kierowcy : regulator ciśnienia ) - jak jest to co myślę to auto ci odpali .
#5
Napisano 11 sierpień 2014 - 07:05
kilka dni temu miałem to samo wymiana czujnika tego z prawej strony sprawę wyleczyła by, ja jednak wymieniłem całą listwe i auto pali normalniedendrom,
Nim zrobisz ten ruch , weź klucz 10 zdejmij pokrywę z silnika , popukaj kluczem w wtryskiwacze i zawory na listwie paliwowej (zwłaszcza ten po stronie kierowcy : regulator ciśnienia ) - jak jest to co myślę to auto ci odpali .
_________________
#6
Napisano 11 sierpień 2014 - 16:43
Ok, popukam zobaczę czy da radę, ale jak odpali to i tak by trzeba zadziałać, gdyż sytuacja może się powtórzyć.
Dam znać jak mi naprawa poszła.
[ Dodano: 2014-08-11, 17:43 ]
Nie pomogło opukiwanie, nadal kręci i nie odpala, jutro specjaliści przyjadą i zabierają PiTola, najgorsze że gwint w który wkręca się hak już znikł we rdzy i chyba tylko laweta.
#7
Napisano 11 sierpień 2014 - 16:48
#8
Napisano 14 sierpień 2014 - 16:54
#9
Napisano 17 sierpień 2014 - 14:17
- nie słychać pompy
- zapalają się wszystkie kontrolki, potem gasną by zapalić się znowu
- pali się kontrolka immobilajzera
- pali się kontrolka ręcznego mimo iż nie jest zaciągnięty
- wskaźnik temp. silnika się nie podnosi
- rozrusznik nie kręci
Auto było odstawione do warsztatu. Powiedzieli mi że było jakieś zwarcie, jakiś bezpiecznik, przy okazji zacięła się stacyjka no ale zrobili. Test kluczykiem po odebraniu auta pokazał dwa błędy 1684 i 1685. Przejechałem może z 8km i problem wrócił więc znowu laweta i znowu warsztat. Macie jakieś sugestie, które mógłym przekazać warsztatowi?
#10
Napisano 17 sierpień 2014 - 14:29
Wydajemi się że gdzieś czytałem podobne problemy i rozwiązaniem było wymiana akumulatora ale nie jestem pewny.
Pozdro
#11
Napisano 17 sierpień 2014 - 14:30
#12
Napisano 17 sierpień 2014 - 14:31
Do sprawdzenia masa sterownika silnika - ta przy lewej podłużnicy i kielichu .
#13
Napisano 23 sierpień 2014 - 15:00
[ Dodano: 2014-08-23, 16:00 ]
no to sprawa wygląda tak. dziś pojechałem odebrać "zrobiony" samochód. na miejscu okazało się że przepalał się bezpiecznik nr 11, ale zaizolowali jakieś wiązki i już się nie przepala. potem jeden z mechaników mimochodem wspomniał że włożyli też mocniejszy bezpiecznik. w momencie odpalenia auta nie gaśnie kontrolka silnika. zrobiłem test i wyświetliło błąd 0833. usłyszałem, że jest to błąd pedału sprzęgła, który próbowali skasować ale się nie udało i że z "tym można jeździć". oczywiście auto zostało do poprawki ale obawiam się że uczą się na moim samochodzie.
jeśli macie jakiś sprawdzonych mechaniorów w wawie to proszę o namiary
#14
Napisano 23 sierpień 2014 - 18:28
No i autko mam zrobione po prawie dwóch tygodniach, łażenia na piechotę
Okazało się że faktycznie był problem z ciśnieniem paliwa gdyż toż paliwo było ale tylko w baku, pompa paliwa kichła i wyzionęła ducha od co.
A bak pełen, a wymontować trzeba było, więc się chłopaki naciągnęli paliwa z baku rureczką, ale zrobili paliwko z powrotem wlali i PiTol zapitala znów.
pozdrawiam
PS. jak by ktoś chciał to szpece z ul św. Teresy 111 w Łodzi (KEFAS) - polecam, jeszcze mnie nie zawiedli i z PiTem tylko do nich śmigam, A i namiary na lawetę mogę podać jakoś 100PLN po Łodzi ale to na priv.
#15
Napisano 24 sierpień 2014 - 14:47
1684,1388,645,123,117,118,1889,1490,1489,551,171,1193.
Niektóre pewnie wyskoczyły z racji tego że nie mógł zaskoczyć.Ale nie mam pomysłu co go boli.A zauważyłem taką jedną rzecz podczas odczytywania kodów.Na wyświetlaczu przy niektórych kodach ,kod mrugnął później wyskakiwał ten sam kod. Nigdy tak nie robił.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Ogolnopolski zlot chrysler pt cruiser Narewka 2024 w krainie żubra |
Nasze Spoty | dominik |
|
|
|
Pogoda nie tylko dla bogaczy ;) |
Offtopic | kade |
|
|
|
oświetlenie licznikówwskazówki liczników |
Techniczny podstawowy | Pablino |
|
|
|
Kupię przednie lampy do polifta |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | nero49 |
|
|
|
test kluczykowy "nie działa"kluczykowanie, kody błędów |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PT_user_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych