elektryka
Started By
kyniubeata
, 20 sie 2014 20:51
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20 sierpień 2014 - 20:51
Witam.
Ponownie zwracam się z prośbą o radę. Mam problem z uruchamianiem samochodu. Raz odpala idealnie,a innym razem nie - przekręcam kluczyk na zapłon,czekam aż zgasną wszystkie kontrolki i kręcę rozrusznik. Silnik odpala idealnie,ale nie działa elektryka (wycieraczki,kierunkowskazy),po chwili zapala się kontrolka AIRBAG.
Proszę o poradę gdzie szukać usterki.
Ponownie zwracam się z prośbą o radę. Mam problem z uruchamianiem samochodu. Raz odpala idealnie,a innym razem nie - przekręcam kluczyk na zapłon,czekam aż zgasną wszystkie kontrolki i kręcę rozrusznik. Silnik odpala idealnie,ale nie działa elektryka (wycieraczki,kierunkowskazy),po chwili zapala się kontrolka AIRBAG.
Proszę o poradę gdzie szukać usterki.
#2
Napisano 20 sierpień 2014 - 21:00
Cieżko do ustalenia przez internet tylko przewody i nic więcej do sprawdzenia.
W pierwszej kolejności do ustalenia czy ginie prądowy czy masa ? - masy do dokręcenia do nadwozia i silnika - zwłaszcza te cienkie przykręcane na śruby 6 od sterownika i elektryki wnętrza.
W pierwszej kolejności do ustalenia czy ginie prądowy czy masa ? - masy do dokręcenia do nadwozia i silnika - zwłaszcza te cienkie przykręcane na śruby 6 od sterownika i elektryki wnętrza.
#3
Napisano 12 wrzesień 2014 - 20:23
Przy okazji wymiany rozrządu elektryk zajrzał do instalacji... zaczął od kontroli akumulatora. Tester wykazał bardzo niski prąd rozruchu, wstępna diagnoza-nowa bateria.
#4 Bezimienny Gość.mirrorez_*
Napisano 16 wrzesień 2014 - 09:30
Bardzo niski czyli jaki?Przy okazji wymiany rozrządu elektryk zajrzał do instalacji... zaczął od kontroli akumulatora. Tester wykazał bardzo niski prąd rozruchu, wstępna diagnoza-nowa bateria.
I pytanie do wiedzących wszystko modów jaki prąd powinien ładować na zimnym i ciepłym aku.
#5
Napisano 16 wrzesień 2014 - 09:44
mirrorez,
Prąd jest zmienny od obiciążenia instalacji i może się wahać od 5A-100A cały zakres pracy alternatora , natomiast dla Ciebie podstawa to napięcie czy zimny czy ciepły powinno być 13,7-14,4 v i jest to prawidłowe .
Prąd jest zmienny od obiciążenia instalacji i może się wahać od 5A-100A cały zakres pracy alternatora , natomiast dla Ciebie podstawa to napięcie czy zimny czy ciepły powinno być 13,7-14,4 v i jest to prawidłowe .
#6
Napisano 16 wrzesień 2014 - 14:37
skan testu akumulatora
Załączone pliki
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Potrzebuję namiaru na dobrego elektryka od pt cruiser |
Techniczny podstawowy | Aleksandra77 |
|
|
|
Potrzebuję namiaru na dobrego elektryka od pt cruiser |
Techniczny podstawowy | Aleksandra77 |
|
|
|
Elektryka świruje |
Techniczny podstawowy | Pitbull |
|
|
|
Elektryka |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Dziadek1962_* |
|
|
|
Elektryka - Mrugajace światła awaryjne |
Techniczny podstawowy | Luigi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych