Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

elektryka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 kyniubeata

kyniubeata

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 171
  • Dołączył:  04 sie 2014
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2,0 M
  • Imię:Krzysiek

Napisano 20 sierpień 2014 - 20:51

Witam.
Ponownie zwracam się z prośbą o radę. Mam problem z uruchamianiem samochodu. Raz odpala idealnie,a innym razem nie - przekręcam kluczyk na zapłon,czekam aż zgasną wszystkie kontrolki i kręcę rozrusznik. Silnik odpala idealnie,ale nie działa elektryka (wycieraczki,kierunkowskazy),po chwili zapala się kontrolka AIRBAG.
Proszę o poradę gdzie szukać usterki.

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 sierpień 2014 - 21:00

Cieżko do ustalenia przez internet tylko przewody i nic więcej do sprawdzenia.
W pierwszej kolejności do ustalenia czy ginie prądowy czy masa ? - masy do dokręcenia do nadwozia i silnika - zwłaszcza te cienkie przykręcane na śruby 6 od sterownika i elektryki wnętrza.

#3 kyniubeata

kyniubeata

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 171
  • Dołączył:  04 sie 2014
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2,0 M
  • Imię:Krzysiek

Napisano 12 wrzesień 2014 - 20:23

Przy okazji wymiany rozrządu elektryk zajrzał do instalacji... zaczął od kontroli akumulatora. Tester wykazał bardzo niski prąd rozruchu, wstępna diagnoza-nowa bateria.

#4 Bezimienny Gość.mirrorez_*

Bezimienny Gość.mirrorez_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 16 wrzesień 2014 - 09:30

Przy okazji wymiany rozrządu elektryk zajrzał do instalacji... zaczął od kontroli akumulatora. Tester wykazał bardzo niski prąd rozruchu, wstępna diagnoza-nowa bateria.

Bardzo niski czyli jaki?
I pytanie do wiedzących wszystko modów jaki prąd powinien ładować na zimnym i ciepłym aku.

#5 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 wrzesień 2014 - 09:44

mirrorez,
Prąd jest zmienny od obiciążenia instalacji i może się wahać od 5A-100A cały zakres pracy alternatora , natomiast dla Ciebie podstawa to napięcie czy zimny czy ciepły powinno być 13,7-14,4 v i jest to prawidłowe .

#6 kyniubeata

kyniubeata

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 171
  • Dołączył:  04 sie 2014
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2,0 M
  • Imię:Krzysiek

Napisano 16 wrzesień 2014 - 14:37

skan testu akumulatora

Załączone pliki







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych