Witam.
Kupiliśmy tydzień temu PT Cruisera w autokomisie w Warszawie. Wizualnie wszystko było ok, technicznie też miało być wszystko w porządku. W dniu zakupu byliśmy nim na stacji diagnostycznej gdzie był zrobiony przegląd.Facet powiedział, że stan auta jest zadowalający.Na drugi dzień zaczęły się problemy.Samochód po odpaleniu i przejechaniu jakichś 200 metrów zgasł. Po rozgrzaniu silnika jeździł normalnie.Na drugi dzień historia się powtórzyła.Zgłosiliśmy się do serwisu polecanego przez autokomis.Po podłączeniu komputera wyszły trzy błędy (1390, 1391 i jeszcze jeden zaczynający się na 03 nie pamiętamy końcówki). Z tych błędów gościu powiedział, że takie zachowanie silnika może być spowodowane awarią rozrządu. Przygotowaliśmy się na wydatek rzędu 1000 zł, a dzisiaj po szczegółowym przeglądzie wyszło 3000 zł. Zdaniem mechanika do wymiany są również drążki kierownicze, dwie poduszki silnikowe, tarcze oraz klocki hamulcowe, oraz jakieś drobniejsze usterki typu lekki wyciek oleju i wymiana uszczelek.Ciężko wysupłać nam teraz dodatkowo 3000 zł i zastanawiamy się czy musimy to od razu wszystko zrobić
Poradźcie.
Feralny zakup ?
Started By
Bezimienny Gość.Ulka74_*
, 27 sie 2014 20:36
1 odpowiedź w tym temacie
#1 Bezimienny Gość.Ulka74_*
Napisano 27 sierpień 2014 - 20:36
#2
Napisano 27 sierpień 2014 - 20:50
Ulka74,
Nie ma takich błędów w PT cruiserze , nie ma tez kontroli staniu paska a brak synchronizacji rozrządu jest meldowany kodem z czujnika P0340 i P0335.
Proszę samemu sprawdzić metodą licznikowa błędy auta :
3 razy włączyc i wyłączyć kluczyk w stacyjce , pozostawiając za trzecim razem w pozycji zapłon - licznik ma mieć włączony przebieg całkowity auta i nie może byc włączona funkcja tempomatu (cruise) - spisać co sie wyświetli i będziemy się martwić - nic nie trzeba robić na gwałt
Nie ma takich błędów w PT cruiserze , nie ma tez kontroli staniu paska a brak synchronizacji rozrządu jest meldowany kodem z czujnika P0340 i P0335.
Proszę samemu sprawdzić metodą licznikowa błędy auta :
3 razy włączyc i wyłączyć kluczyk w stacyjce , pozostawiając za trzecim razem w pozycji zapłon - licznik ma mieć włączony przebieg całkowity auta i nie może byc włączona funkcja tempomatu (cruise) - spisać co sie wyświetli i będziemy się martwić - nic nie trzeba robić na gwałt
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Wiązka elektryki silnika 2.2 CRD, 2006 150KM - pilnie zakupię ! |
Techniczny podstawowy | Danielz666 |
|
|
|
Wysprzeglik i sprzęglo zakup |
Techniczny podstawowy | nocna_utopia |
|
|
|
Podpięty Jak sprawdzić samochód przed zakupem? |
Zakup kontrolowany! | Przemo |
|
|
|
Łącznik elastyczny wydechu, plecionka, zakup wymianałącznik, plecionka, wydechu i 2 więcej |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
|
|
Przegląd po zakupie! Wsparcie z Płocka. |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.intern_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych