Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Feralny zakup ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Ulka74_*

Bezimienny Gość.Ulka74_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 27 sierpień 2014 - 20:36

Witam.
Kupiliśmy tydzień temu PT Cruisera w autokomisie w Warszawie. Wizualnie wszystko było ok, technicznie też miało być wszystko w porządku. W dniu zakupu byliśmy nim na stacji diagnostycznej gdzie był zrobiony przegląd.Facet powiedział, że stan auta jest zadowalający.Na drugi dzień zaczęły się problemy.Samochód po odpaleniu i przejechaniu jakichś 200 metrów zgasł. Po rozgrzaniu silnika jeździł normalnie.Na drugi dzień historia się powtórzyła.Zgłosiliśmy się do serwisu polecanego przez autokomis.Po podłączeniu komputera wyszły trzy błędy (1390, 1391 i jeszcze jeden zaczynający się na 03 nie pamiętamy końcówki). Z tych błędów gościu powiedział, że takie zachowanie silnika może być spowodowane awarią rozrządu. Przygotowaliśmy się na wydatek rzędu 1000 zł, a dzisiaj po szczegółowym przeglądzie wyszło 3000 zł. Zdaniem mechanika do wymiany są również drążki kierownicze, dwie poduszki silnikowe, tarcze oraz klocki hamulcowe, oraz jakieś drobniejsze usterki typu lekki wyciek oleju i wymiana uszczelek.Ciężko wysupłać nam teraz dodatkowo 3000 zł i zastanawiamy się czy musimy to od razu wszystko zrobić hmm
Poradźcie.

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 sierpień 2014 - 20:50

Ulka74,
Nie ma takich błędów w PT cruiserze , nie ma tez kontroli staniu paska a brak synchronizacji rozrządu jest meldowany kodem z czujnika P0340 i P0335.

Proszę samemu sprawdzić metodą licznikowa błędy auta :

3 razy włączyc i wyłączyć kluczyk w stacyjce , pozostawiając za trzecim razem w pozycji zapłon - licznik ma mieć włączony przebieg całkowity auta i nie może byc włączona funkcja tempomatu (cruise) - spisać co sie wyświetli i będziemy się martwić - nic nie trzeba robić na gwałt :cwaniak





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych