Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Interpretacja błędów Pt Cruiser 2.2 CRD


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 fokus

fokus

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 4
  • Dołączył:  20 lut 2013
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2
  • Imię:Tomek

Napisano 29 września 2014 - 09:41

Cześć.
Mam prośbę, chciałbym żebyście pomogli mi w interpretacji błędów w Criuserze. Objaw mam taki, że auto nie chciało odpalić, choć zdarza się to rzadko, jak dotychczas dwa razy. Po zgaszaniu auta kręciłem go na samostart i po chwili zaskoczył już sam. Kolejny raz wieczorem podjechałem pod dom i próbowałem go jeszcze raz odpalić i nic. Rano przychodzę i na strzała.
Błędy:
P0195
P0021
P0024
P0026
Za pierwszym razem odłączyłem i podłączyłem czujnik wałków na pokrywie zaworów i wydaje mi się, że to pomogło. Najgorsze jest to, że na oscyloskopie czujnik obrotu wału i czujnik wałków pokazują prawidłowe sygnały i po skasowaniu błędów nic nie rejestruje. Z góry dzięki za pomoc

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 063
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 września 2014 - 10:24

Czym te błędy sprawdzałeś ?

#3 fokus

fokus

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 4
  • Dołączył:  20 lut 2013
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2
  • Imię:Tomek

Napisano 29 września 2014 - 10:32

No nie ma się czym chwalić bo CDIF'em... nie mam sprzętu stricte do PT a z vito nie łączy więc o właśnie Pana rade proszę... :)

#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 063
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 września 2014 - 10:35

fokus,
Sprawdż błędy metoda licznikowa , 3 razy kluczyk off/on i za trzecim razem zostaw włączony , licznik ustawiony na przebieg całkowity i wyłączona funkcja tempomatu na liczniku i wyjdą rzeczywiste błedy bo te co podałeś są z OBD , ale nie do 2,2 CRD

#5 fokus

fokus

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 4
  • Dołączył:  20 lut 2013
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2
  • Imię:Tomek

Napisano 29 września 2014 - 11:10

Ok. Idę działać. Dam znać.

[ Dodano: 2014-09-29, 11:39 ]
Mam. P0703

[ Dodano: 2014-09-29, 12:10 ]
Czujnik stopu... raczej nie ma wpływu na odpalanie. Pojeżdżę zobaczę...

#6 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 063
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 września 2014 - 11:24

fokus,
Czujnik stopu ma znaczenie na tempomat i gwałtowne przyspieszanie u ciebie na 100% problem będzie z cisnieniem paliwa na szynie : regulator cisnienia lub lejący wtrysk dlatego odpala na plaku a sam nie chce .
Jak masz w parametrach dostep do cisnienia na szynie to przy odpalaniu ciśnienie musi być w ok. 300 bar w PT .

#7 fokus

fokus

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 4
  • Dołączył:  20 lut 2013
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2
  • Imię:Tomek

Napisano 29 września 2014 - 11:39

W aucie robiłem uszczelkę pod głowicą, bo kupiłem auto z urwanymi żarnikami. Tłok i zawory na czwartym zgwałcone były i przy tej okazji zrobiłem wtryskiwacze. Sprawdzę w takim razie tak jak mówisz regulator.

[ Dodano: 2014-09-29, 12:39 ]
tzn żarnik wpadł do cylindra... :)





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych