Cześć.
Mam prośbę, chciałbym żebyście pomogli mi w interpretacji błędów w Criuserze. Objaw mam taki, że auto nie chciało odpalić, choć zdarza się to rzadko, jak dotychczas dwa razy. Po zgaszaniu auta kręciłem go na samostart i po chwili zaskoczył już sam. Kolejny raz wieczorem podjechałem pod dom i próbowałem go jeszcze raz odpalić i nic. Rano przychodzę i na strzała.
Błędy:
P0195
P0021
P0024
P0026
Za pierwszym razem odłączyłem i podłączyłem czujnik wałków na pokrywie zaworów i wydaje mi się, że to pomogło. Najgorsze jest to, że na oscyloskopie czujnik obrotu wału i czujnik wałków pokazują prawidłowe sygnały i po skasowaniu błędów nic nie rejestruje. Z góry dzięki za pomoc
Interpretacja błędów Pt Cruiser 2.2 CRD
Started By
fokus
, 29 wrz 2014 09:41
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29 września 2014 - 09:41
#2
Napisano 29 września 2014 - 10:24
Czym te błędy sprawdzałeś ?
#3
Napisano 29 września 2014 - 10:32
No nie ma się czym chwalić bo CDIF'em... nie mam sprzętu stricte do PT a z vito nie łączy więc o właśnie Pana rade proszę...
#4
Napisano 29 września 2014 - 10:35
fokus,
Sprawdż błędy metoda licznikowa , 3 razy kluczyk off/on i za trzecim razem zostaw włączony , licznik ustawiony na przebieg całkowity i wyłączona funkcja tempomatu na liczniku i wyjdą rzeczywiste błedy bo te co podałeś są z OBD , ale nie do 2,2 CRD
Sprawdż błędy metoda licznikowa , 3 razy kluczyk off/on i za trzecim razem zostaw włączony , licznik ustawiony na przebieg całkowity i wyłączona funkcja tempomatu na liczniku i wyjdą rzeczywiste błedy bo te co podałeś są z OBD , ale nie do 2,2 CRD
#5
Napisano 29 września 2014 - 11:10
Ok. Idę działać. Dam znać.
[ Dodano: 2014-09-29, 11:39 ]
Mam. P0703
[ Dodano: 2014-09-29, 12:10 ]
Czujnik stopu... raczej nie ma wpływu na odpalanie. Pojeżdżę zobaczę...
[ Dodano: 2014-09-29, 11:39 ]
Mam. P0703
[ Dodano: 2014-09-29, 12:10 ]
Czujnik stopu... raczej nie ma wpływu na odpalanie. Pojeżdżę zobaczę...
#6
Napisano 29 września 2014 - 11:24
fokus,
Czujnik stopu ma znaczenie na tempomat i gwałtowne przyspieszanie u ciebie na 100% problem będzie z cisnieniem paliwa na szynie : regulator cisnienia lub lejący wtrysk dlatego odpala na plaku a sam nie chce .
Jak masz w parametrach dostep do cisnienia na szynie to przy odpalaniu ciśnienie musi być w ok. 300 bar w PT .
Czujnik stopu ma znaczenie na tempomat i gwałtowne przyspieszanie u ciebie na 100% problem będzie z cisnieniem paliwa na szynie : regulator cisnienia lub lejący wtrysk dlatego odpala na plaku a sam nie chce .
Jak masz w parametrach dostep do cisnienia na szynie to przy odpalaniu ciśnienie musi być w ok. 300 bar w PT .
#7
Napisano 29 września 2014 - 11:39
W aucie robiłem uszczelkę pod głowicą, bo kupiłem auto z urwanymi żarnikami. Tłok i zawory na czwartym zgwałcone były i przy tej okazji zrobiłem wtryskiwacze. Sprawdzę w takim razie tak jak mówisz regulator.
[ Dodano: 2014-09-29, 12:39 ]
tzn żarnik wpadł do cylindra...
[ Dodano: 2014-09-29, 12:39 ]
tzn żarnik wpadł do cylindra...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty Ogólnopolski zlot Chrysler PT CRUISER PAŁUKI 2025 |
Nasze Spoty | MichałŁ |
|
|
|
TIPM dla PT Cruiser 2.2 CRD z 2006 r. |
Techniczny podstawowy | Dritone |
|
|
|
Kupię podciśnieniowy siłownik klap do 2.2 CRD |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | kozbi7 |
|
|
|
Przewód Maglownicy 2.2 CRD |
Techniczny podstawowy | Kajiya |
|
|
|
PT Cruiser Artwork |
Offtopic | Kajiya |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych