Wymiana zarowek w zegarach, kilka uwag.
#1
Napisano 23 kwietnia 2009 - 11:17
mam kilka uwag: slupki przednie, pociagnij gorna czesc do siebie, potem calosc w gore i ostroznie!. Po zdjeciu panela srodkowego od razu wymien sobie zarowki oswietlenia pokretel (3 szt) http://www.fotosik.p... ... 86605.html
nie zdejmowalem calej gornej polki , jedynie uchylilem ja nieco do gory, wczesniej lekko pociagajac do siebie http://www.fotosik.p... ... 1fc07.html
Do wymiany zarowek musialem urzyc waskich szczypiec, oprawki zarowek mieszcza sie we wglebieniu mi bylo ciezko przekrecic oprawke http://www.fotosik.p... ... 70eb2.html
za radą kolegi Daniela zmienilem jednak na zarowki a nie na diody, sprawdzilem, diody swieca na turkusowo, ma sie do nijak do reszty oswietlenia.
Idac za "ciosem" zmienilem postojowki i oswietlenie tablicy rej. na diody i... nie podoba mi sie to. Diody swieca na niebiesko, chyba wymienie z powrotem na normalne. Zycze innym "smialkom" powodzenia w wymianie zarowek w PT. Mi zajelo to niecale 2h i wcale sie nie spieszylem. Na koniec : kup wiecej zaroweczek, jedna z moich nie swiecila po zamontowaniu, musialem wymienic na inna.
#2
Napisano 23 kwietnia 2009 - 17:55
#3
Napisano 23 kwietnia 2009 - 19:56
#4
Napisano 20 lipca 2009 - 21:30
#5
Napisano 15 października 2010 - 20:02
#6 Bezimienny Gość.Anonymous_*
#7
Napisano 16 października 2010 - 16:07
#8
Napisano 19 października 2010 - 15:04
Otoz nalezy uwazac przy sciaganiu oslon slupkow - ja ulamalem jeden blaszany wcisk, trzeba bardzo uwazac przy wyciaganiu (sa 2 wciski: na gorze slupka i po srodku).
Nie trzeba sciagac calej oslony podszybia, wystarczy sciagnac tylko jedna oslone slupka (kierowcy) i podwazyc z tej strony oslone podszybia.
Mi calosc przygody zajela niecala godzinke.
Pozdrawiam
#9
Napisano 02 lutego 2011 - 14:25
Teraz został mi przelacznik szyb do wymiany zarowek - to jest masakra, 7 zlutowanych bolcow, specjalnie tak zrobili zeby ludzie kupowali caly element! Jeszcze tego nie rozłozyłem, właśnie kombinuje jak to zrobic zeby nie zepsuc... I jeszcze jak na zlosc zgubilem link do jednego z postow na ten temat gdzie byly fotki po zmianie zarowek...
#10
Napisano 02 lutego 2011 - 20:16
#11
Napisano 02 lutego 2011 - 20:40
Bardzo delikatnie rozbieraj , nóżki dokładnie odciągnięte z cyny odsysaczem - bardzo cienkie scieżki drukowane umocowane do zewnetrznych bolcy w narożach.
#12
Napisano 02 lutego 2011 - 20:47
#13
Napisano 02 lutego 2011 - 20:48
pożadne zrobienie tego to 2 godziny , przerabiałem wiele razy na diody .
#14
Napisano 02 lutego 2011 - 22:44
#16
Napisano 03 lutego 2011 - 08:49
Moje obejście polegało na zastosowaniu takich samych(gabarytowo)żaróweczek jak do podświetlania zagarów ale niższej wartości! poprostu wsunąłem je w odp. miejsce po uprzednim polutowaniu przewodów, i działa, i ładnie podświetlają przełącznik
Natomiast podświetlanie przycisków podnoszenie/opuszczenie szyb drzwi+tył gdzie wcale żadnych żaróweczek nie było fabrycznie zastosowalem diody wcześniej je do połowy seszlifowałem wyginając w odp.pozycji w stosunku miejsca na przełącznikach(jest tam taki prostokat 1x2mm)widać go po dokładnym przyjrzeniu
...i też jest ślicznie ale ale jest i szkopuł ja podłaczylem wszystko pod jeden bezpiecznik w kabinie może ktoś z kolegów podpowie inne rozwiązanie
#17
Napisano 03 lutego 2011 - 08:58
wszystko podłącza sie z oryginalnego przełacznika , zadnych dodatkowych kabli , diód też nie trzeba szlifować wszysko wejdzie +
datkowe oporniki 2,2 k om - fakt przełacznik do rozlutowania (nie jest to problem dla osób obeznanych z elektroniką)
Jedyny problem to dobór odpowiedniej temp.diody sa dwa typy przełączników z białym plexiglas i niebieskim plexiglas jako kanały swiatłowodowe do przełączników.
Na jednym jest odcien niebiesko -zielony na drugim czysto zielony w zwiazku z tym:rózniac w zastosowaniu diód zielonych czy ciepłych zółtobiałych.
#18
Napisano 03 lutego 2011 - 09:04
#19
Napisano 03 lutego 2011 - 09:05
przewodzie nat mówimy o plusie! w którą kostke?
[ Dodano: 2011-02-03, 09:08 ]
lampka kolo lusterka w oslonie przeciwslonecznej nad glowa kierowcy
sprawdze!
#20
Napisano 03 lutego 2011 - 09:14
opisz mi dokładnie co i gdzie podłączałeś i co powymieniałeś w przełączniku na PW i ci powiem gdzie podłączyc
[ Dodano: 2011-02-03, 09:15 ]
scoroop,
najważniejsze to załatwic wczesniej odpowiednie zarówki bo są nietypowe i nie zawsze wszystko jest do dostania - wieksza czesc pasuje od forda (łatwiej kupic)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
wymiana płynu w chłodnicy krok po kroku pt 2.0 |
Techniczny podstawowy | _marcinw |
|
|
|
Wymiana drążka kierowniczego i końcówekdrążek, kierowniczy, końcówki d i 3 więcej |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PtBlack_* |
|
|
|
Wymiana liczniki |
Techniczny podstawowy | Mamrot |
|
|
|
Pt 2.0 wymiana pompy wody |
Techniczny podstawowy | Radyjko |
|
|
|
Wymiana przełącznika zespolonego |
Techniczny podstawowy | Szymek_T |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych