Wskaźnik poziomu paliwa leży i kwiczy...
Started By
McMisiu
, 19 lis 2014 23:49
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19 listopad 2014 - 23:49
Witam, przejrzałem prawie całe forum i nie znalazłem rozwiązania problemu... A jest taki:
od zakupu PiTka nie mam wskazania poziomu paliwa, kupiłem nową(sprawną) pompę paliwa, zdjąłem bak, wymieniłem i dalej kicha.... przy odpalaniu wskazówka delikatnie się podnosi (max 2mm) i znów opada, dodatkowo raczej nie zapala się rezerwa. Założyłem instalację gazową i mam osobny wskaźnik do gazu ale zanim się przełączy to jadę na na benzynie i chciałbym wiedzieć kiedy należy dolać magicznego płynu
Dziękuję za odpowiedzi i wsparcie.
Mój PT
2.0 benzyna + LPG
2001 rok
Jak potrzeba czegoś więcej to dopiszę.
Proszę o pomoc.
od zakupu PiTka nie mam wskazania poziomu paliwa, kupiłem nową(sprawną) pompę paliwa, zdjąłem bak, wymieniłem i dalej kicha.... przy odpalaniu wskazówka delikatnie się podnosi (max 2mm) i znów opada, dodatkowo raczej nie zapala się rezerwa. Założyłem instalację gazową i mam osobny wskaźnik do gazu ale zanim się przełączy to jadę na na benzynie i chciałbym wiedzieć kiedy należy dolać magicznego płynu
Dziękuję za odpowiedzi i wsparcie.
Mój PT
2.0 benzyna + LPG
2001 rok
Jak potrzeba czegoś więcej to dopiszę.
Proszę o pomoc.
#2
Napisano 20 listopad 2014 - 00:53
McMisiu,
Wymień licznik i po temacie , to układ jednoprzewodowy inteligentny , jesli jest połączenie z czujnikiem i delikatnie wskazówka się podnosi na drugim czujniku to licznik jest uszkodzony - mozna to sprawdzić na komputerze diagnostycznym włączajać test podzespołow wykonawczych licznika
Wymień licznik i po temacie , to układ jednoprzewodowy inteligentny , jesli jest połączenie z czujnikiem i delikatnie wskazówka się podnosi na drugim czujniku to licznik jest uszkodzony - mozna to sprawdzić na komputerze diagnostycznym włączajać test podzespołow wykonawczych licznika
#3
Napisano 20 listopad 2014 - 00:59
Andrzej, a czy autotest licznika (włączyć stacyjkę przy wciśniętym przycisku resetowania przebiegu dziennego) to wykryje??
#4
Napisano 20 listopad 2014 - 07:35
Może ale dokładniejsze jest podanie komunikatów z testera , są testowane wszystkie ustawienia każdego z zegarów - zreszta w ten sposób je sie kalibruje po zdjeciu wskazówek
#5
Napisano 21 listopad 2014 - 16:11
Dziękuję bardzo za pomoc. Zrobię testy i prawdopodobnie wymienię licznik...
#6
Napisano 21 listopad 2014 - 16:17
McMisiu,
Zegar możesz podstawić z dowolnego modelu będą pracować wszystkie bez względu diesel , benzyna , anglik czy europa
Zegar możesz podstawić z dowolnego modelu będą pracować wszystkie bez względu diesel , benzyna , anglik czy europa
#7
Napisano 22 listopad 2014 - 11:44
Dziękuje za podpowiedź
[ Dodano: 2014-11-22, 11:44 ]
Jak zrobiłem test licznika (reset+kluczyk) to wskazówka śmiga do góry aż miło... Czy tak powinno być skoro mam licznik wymieniać ?
[ Dodano: 2014-11-22, 11:44 ]
Jak zrobiłem test licznika (reset+kluczyk) to wskazówka śmiga do góry aż miło... Czy tak powinno być skoro mam licznik wymieniać ?
#8
Napisano 22 listopad 2014 - 13:07
Licznik jest sterowany przez mikroprocesor to że przechodzi test nie oznacza że jest sprawny z testera podaje mu się symulacje ustawienia pływaka i na tej podstawie koryguje wskazanie - Ty możesz to zrobić manualnie podając rezystancje na przewód od czujnika pod nadwoziem złącze dostępne z kanału przy drążkach reakcyjnych od łącznika watta - może tam zaśniedziało zawsze to się sprawdza w pierwszej kolejności - wieczorkiem podam ci parametry oporności dla wskazań zegara jak podstawisz chociaż jeden opornik dla środkowego lub max zakresu to sprawdzisz licznik i instalację do licznika .
Prawidłowe parametry rezystancji podawane na pin nr 9 w 10 pinowym złaczu
Approximately 109 - 167 Ohms of Fuel Sensor Resistance= E Approximately 185 - 254 Ohms of Fuel Sensor Resistance= 1/8 Approximately 489 - 610 Ohms of Fuel Sensor Resistance= 1/2 Approximately 740 Ohms of Fuel Sensor Resistance= 3/4 Approximately 950 Ohms of Fuel Sensor Resistance= F
Is the displayed Fuel Tank Level Resistance correct?
Prawidłowe parametry rezystancji podawane na pin nr 9 w 10 pinowym złaczu
Approximately 109 - 167 Ohms of Fuel Sensor Resistance= E Approximately 185 - 254 Ohms of Fuel Sensor Resistance= 1/8 Approximately 489 - 610 Ohms of Fuel Sensor Resistance= 1/2 Approximately 740 Ohms of Fuel Sensor Resistance= 3/4 Approximately 950 Ohms of Fuel Sensor Resistance= F
Is the displayed Fuel Tank Level Resistance correct?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Kupię pompę paliwa 2.2 CRD |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | japycz |
|
|
|
Obejma zbiornika paliwa |
Części do PT Cruisera | Renciak |
|
|
|
Kupię pompe paliwa 2.2 CRD jak na zdjęciach |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Askanel |
|
|
|
Rura wlewu paliwa |
Ogólnie | MirekP |
|
|
|
Pt Cruiser 2.0 ułamany króciec powrotu paliwa przy listwie.powrót, króciec, wąż paliwa i 1 więcej |
Ogólnie | lowermann |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych