Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Wskaźnik poziomu paliwa leży i kwiczy...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 McMisiu

McMisiu

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 176
  • Dołączył:  23 wrz 2014
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:CABRIO 2,4 M
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 listopad 2014 - 23:49

Witam, przejrzałem prawie całe forum i nie znalazłem rozwiązania problemu... A jest taki:
od zakupu PiTka nie mam wskazania poziomu paliwa, kupiłem nową(sprawną) pompę paliwa, zdjąłem bak, wymieniłem i dalej kicha.... przy odpalaniu wskazówka delikatnie się podnosi (max 2mm) i znów opada, dodatkowo raczej nie zapala się rezerwa. Założyłem instalację gazową i mam osobny wskaźnik do gazu ale zanim się przełączy to jadę na na benzynie i chciałbym wiedzieć kiedy należy dolać magicznego płynu :)

Dziękuję za odpowiedzi i wsparcie.

Mój PT
2.0 benzyna + LPG
2001 rok
Jak potrzeba czegoś więcej to dopiszę.

Proszę o pomoc.

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 listopad 2014 - 00:53

McMisiu,
Wymień licznik i po temacie , to układ jednoprzewodowy inteligentny , jesli jest połączenie z czujnikiem i delikatnie wskazówka się podnosi na drugim czujniku to licznik jest uszkodzony - mozna to sprawdzić na komputerze diagnostycznym włączajać test podzespołow wykonawczych licznika :cwaniak

#3 liseczek

liseczek

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3318
  • Dołączył:  27 lip 2011
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:Aktualnie brak
  • Imię:Tomasz
  • Skąd::Sobótka
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 20 listopad 2014 - 00:59

Andrzej, a czy autotest licznika (włączyć stacyjkę przy wciśniętym przycisku resetowania przebiegu dziennego) to wykryje??

#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 listopad 2014 - 07:35

Może ale dokładniejsze jest podanie komunikatów z testera , są testowane wszystkie ustawienia każdego z zegarów - zreszta w ten sposób je sie kalibruje po zdjeciu wskazówek

#5 McMisiu

McMisiu

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 176
  • Dołączył:  23 wrz 2014
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:CABRIO 2,4 M
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 listopad 2014 - 16:11

Dziękuję bardzo za pomoc. Zrobię testy i prawdopodobnie wymienię licznik...

#6 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 21 listopad 2014 - 16:17

McMisiu,
Zegar możesz podstawić z dowolnego modelu będą pracować wszystkie bez względu diesel , benzyna , anglik czy europa

#7 McMisiu

McMisiu

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 176
  • Dołączył:  23 wrz 2014
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:CABRIO 2,4 M
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 listopad 2014 - 11:44

Dziękuje za podpowiedź :-)

[ Dodano: 2014-11-22, 11:44 ]
Jak zrobiłem test licznika (reset+kluczyk) to wskazówka śmiga do góry aż miło... Czy tak powinno być skoro mam licznik wymieniać ? hmm

#8 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 listopad 2014 - 13:07

Licznik jest sterowany przez mikroprocesor to że przechodzi test nie oznacza że jest sprawny z testera podaje mu się symulacje ustawienia pływaka i na tej podstawie koryguje wskazanie - Ty możesz to zrobić manualnie podając rezystancje na przewód od czujnika pod nadwoziem złącze dostępne z kanału przy drążkach reakcyjnych od łącznika watta - może tam zaśniedziało zawsze to się sprawdza w pierwszej kolejności - wieczorkiem podam ci parametry oporności dla wskazań zegara jak podstawisz chociaż jeden opornik dla środkowego lub max zakresu to sprawdzisz licznik i instalację do licznika . :cwaniak

Prawidłowe parametry rezystancji podawane na pin nr 9 w 10 pinowym złaczu

Approximately 109 - 167 Ohms of Fuel Sensor Resistance= 􏰁E􏰁 Approximately 185 - 254 Ohms of Fuel Sensor Resistance= 􏰁1/8􏰁 Approximately 489 - 610 Ohms of Fuel Sensor Resistance= 􏰁1/2􏰁 Approximately 740 Ohms of Fuel Sensor Resistance= 􏰁3/4􏰁 Approximately 950 Ohms of Fuel Sensor Resistance= 􏰁F􏰁
Is the displayed Fuel Tank Level Resistance correct?





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych