Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Przyciemnienie szyb


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
71 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aga

Aga

    Znawca Tematu

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1118
  • Dołączył:  03 wrz 2008
  • Rok Produkcji:0
  • Silnik:1.6 Touring E

Napisano 03 wrzesień 2008 - 21:40

Od dłuższego czasu zastanawiam się nad przyciemnieniem szyb w moim pitim, tylnia i dwie boczne tylnie, i stąd mam pytanie:

1. Przeźroczystość, jaka musi być (jak lepiej wygląda?)

2. Jake kolory są w orginale? (czarne, szare, takie odbijające się) (wybaczcie ale jestem zupełnym laikiem w tych sprawach)

3. Na co zwrócić uwagę?

4. Czy ktoś z was to robił?

5. I ostatnie, czy znacie jakieś firmy zajmujące się tym godne polecenia w wielkopolsce, ewentualnie we wrocławiu?

#2 Patrick

Patrick

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 178
  • Dołączył:  30 sie 2008
  • Rok Produkcji:2002

Napisano 03 wrzesień 2008 - 23:31