http://ptclub.pl/ind...nia-kierownicy/o ten link chodziło ?

wolno spadające obroty
#21
Napisano 17 lutego 2015 - 18:23
#22
Napisano 18 lutego 2015 - 09:36
Witam
Tak wygląda czujnik.
- spadające powoli obroty/ lub rosnąca przy zmianie biegów
- podczas manewrowania np. na parkingu może zgasnąć
- utrzymywanie się wyższych obrotów przez chwile na postoju około 2500 tysiąca.
Załączone pliki
Użytkownik bigmeen edytował ten post 18 lutego 2015 - 09:38
#23
Napisano 18 lutego 2015 - 18:42
- liseczek lubi to
#24
Bezimienny Gość.Krzysiek14_*
Napisano 26 marca 2015 - 22:03
Również podepnę się pod ten temat, równiez mam P0551, brak wspomagania (w takim stanie auto kupiłem), obroty również dośc wolno spadają , poprzedni właściciel twierdził że jest pompa wspomagania do wymiany ale wolałbym nie kupować w ciemno, w przyszłym tygodniu czeka mnie rozrząd więc będę mogł pozaglądać więc mam tu pytania dotyczące układu wspomagania czy przy uszkodoznym czujniku wspomaganie działa? Widzę że dość czesto szukają ludzie tych pomp czyli można się nastawiać że padła ? Nie wiem czym jest tam układ obecnie zalany choć moge podejrzewać bo znalazłem w bagażniku lotos atf IId czy można to zostawić czy lepiej czymś innym zalać ?
#25
Napisano 26 marca 2015 - 22:08
#26
Bezimienny Gość.Raven30_*
Napisano 27 marca 2015 - 16:45
Witajcie, ja po zmianie tego czujnika mam problem w dalszym ciągu, poradzicie co dalej ?
#27
Napisano 27 marca 2015 - 17:06
#28
Bezimienny Gość.Raven30_*
Napisano 27 marca 2015 - 17:48
Jak rano jade do pracy to jest ok na zimnym silniku, jak sie nagrzeje to obroty wariują i na gazie i na benzynie
#29
Napisano 27 marca 2015 - 20:35
#30
Bezimienny Gość.Raven30_*
Napisano 28 marca 2015 - 06:19
Spoko, aby zresetować mape sterownika to trzeba odpiąć akumulator na 15 minut czy jakoś inaczej w PT ?
Temperature pokazuje mi normalnie lacz nie można wykluczyć jago usterki.
Użytkownik Raven30 edytował ten post 28 marca 2015 - 06:19
#31
Bezimienny Gość.lolo_*
Napisano 05 listopada 2016 - 20:29
witam dzieki forum duzo sie dowiedzialem ale mam pytanie, mianowicie bardzo wolno spadaja obroty, fakt jest taki ze jest zalany olejem czujnik cisnienia ukladu wspomagania, moje pytanie brzmi nastepujaco: jaka powinna byc rezystancja na obwodzie czujnika aby obroty wrocily do normy? chcialbym we wtyczke wsadzic odpowiedni rezystor tylko nie wiem jaki w celu wyeliminowania innych uszkodzen, chce poprostu sprawdzic czy po zamknieciu obwodu odpowiednim rezystorem "takim jaki powienien podac czujnik" obroty silnika zaczna zachowywac sie normalnie. dzieki z gory za pomoc i pozdrawiam
#32
Napisano 09 listopada 2016 - 00:57
wymiń czujnik i nie kombinuj z rezystorami. Jeżeli znasz trochę prąd, to i tak pójdzie po najmniejszym oporze - czujnik to nie aż tak wielki koszt
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Obroty jałowe i ich brak.![]() |
Techniczny podstawowy | Renciak |
|
![]()
|
|
Obroty biegu jałowego |
Techniczny podstawowy | gery73 |
|
![]()
|
|
Piątek 2.0 wolno schodzi z obrotów. |
Techniczny podstawowy | gery73 |
|
![]()
|
|
Check engine, falujące obroty, brak hamulców.![]() |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.norrrmalny_* |
|
![]()
|
|
Falujące obroty 1.6![]() |
Techniczny podstawowy | suchy |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych