Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


przedmuch silnika a wyciek na turbinie

wyciek oleju turbina przedmuch

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.lawina mike_*

Bezimienny Gość.lawina mike_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 15 luty 2015 - 22:37

Panowie, 

w moim PyTonie jakiś czas temu pojawił się wyciek oleju przy turbinie, (turbina (została zregenerowana) ale wyciek nie ustał, (mimo kolejnych kilku wizyt w warsztacie który całej operacji dokonał).

Na koniec usłyszałem werdykt: turbina jest poprawnie zregenerowana i zamontowana a wyciek oleju to wina przedmuchów w silniku.

Nie jestem mechanikiem stąd pytanie czy to może być prawda czy poprostu warsztat próbuje sie wykpić z nieoprawnej naprawy turbiny ?? 



#2 bagro

bagro

    PT MC

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 921
  • Dołączył:  04 kwi 2012
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2,4 GT - M
  • Imię:Romek
  • Skąd::SBL
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 16 luty 2015 - 08:38

Jeśli na wlocie z kolektora do turbiny jest olej to silnik wydala.

Trzeba rozkręcić by się przekonać.

Z drugiej strony to skąd ty wiesz o takim wycieku. To ne powinno być widoczne bez rozebrania.

Jeśli z rury wydechowej wycieka to mogą być pozostałości z przed wymiany turbiny.

Gdy jednak masz zaolejoną turbinę na zewnątrz to jest wina połączeń smarowania.

Jest jeszcze opcja że pozostały resztki oleju w intercoolerze i rurach więc teraz silnik sobie pobiera .

Nie napisałeś w jakich okolicznościach zdecydowałeś o naprawie turbiny.

Może nagle wyssała dużo oleju i nie został on wymyty z układu doładowania przy okazji wymiany turbiny.

Wtedy silnik byś miał w porządku.


Użytkownik bagro edytował ten post 16 luty 2015 - 09:18


#3 andreeas7

andreeas7

    VIP