Witam. czy może ktoś obrazowo wytłumaczyć jak podciągnąć ręczny w piti mam na tarczach klocki jeszcze są dosyć grube a ręczny łapie na samym końcu.
Napisano 11 May 2015 - 09:29
Witam. czy może ktoś obrazowo wytłumaczyć jak podciągnąć ręczny w piti mam na tarczach klocki jeszcze są dosyć grube a ręczny łapie na samym końcu.
Napisano 11 May 2015 - 09:59
Napisano 11 May 2015 - 10:26
witam szanownych forumowiczów
a ja w moim 2.2crd wymieniałem własnie klocki, i to zupełnie sam
Napisano 11 May 2015 - 14:32
Witam. czy może ktoś obrazowo wytłumaczyć jak podciągnąć ręczny w piti mam na tarczach klocki jeszcze są dosyć grube a ręczny łapie na samym końcu.
Marku tylko się cieszyć - zapewne uważasz ze zrobiłeś wszystko dobrze ? - jarzma i prowadnice wyczyszczone , zaciski pływające wyczyszczone i przesmarowana ? , uszczelnienia na tłoczku sprawdzone .Tloczek wchodził lekko czy wymagał dużej siły ? - ot takie drobne szczegóły na które trzeba zwracać uwagęwitam szanownych forumowiczów
a ja w moim 2.2crd wymieniałem własnie klocki, i to zupełnie sam
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 11 May 2015 - 14:32
Napisano 11 May 2015 - 21:01
Ręcznego nie "podciągniesz" - pod dźwignią jest automat Sam reguluje
Łukasz proszę poczytaj więcej - automat pod lewarkiem , ale każde koło ma oddzielna regulacje gdzie można podciągnąć i skorygowac strony
Napisano 11 August 2017 - 14:18
Witam
Gdzie tutaj naciąga się ręczny ?
Jest możliwość naciągnięcia pod dźwignią ?
Napisano 11 August 2017 - 17:03
na tych fotkach nigdzie, z tyłu jest okienko i trzeba wkrętakiem pokręcić koronkę, tego się tak nie da wytłumaczyć pisemnie komuś kto nie wie o co biega, musiał byś zdjąć bęben żeby to ogarnąć
Napisano 11 August 2017 - 17:38
z tyłu jest okienko
To okienko jest zamknięte gumową zaślepką, którą trzeba ściągnąć.
Napisano 11 August 2017 - 20:49
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 12 August 2017 - 08:06
Napisano 11 August 2017 - 20:52
H7300.jpg
Na fotografii u góry jest widoczna śruba oporowa (regulacyjna), na której nakrecana jest zębatka do regulacji rozstawu szczęk. Ja wymienuałem też tarcze wiec nue miałem kołnieża na bębnie i wspomnianą zębatką wyregulowałem rozstaw szczęk w taki sposób, że tarczobeben wchodził na piastę z lekkim oporem. Po skreceniu wszystkiego mój ręczny łapie na 3 zabku wajchy od ręcznego przy czym szczeki nie obcierają o bęben po zwolnieniu hamulca - jest idealnie. Jak bęben nie jest nowy i ma rant lepiej jest regulować tak jak pisze Pan Andrzej.
Napisano 18 September 2017 - 09:07
Zamawiał ktoś może same okładziny ?
Napisano 19 September 2017 - 21:22
Zamawiał ktoś może same okładziny ?
Napisano 19 September 2017 - 21:28
Żal dupa ściska - szkoda ci 100zł z groszami na porządne szczęki ? - nie pojeździsz tym autem jak tak będziesz podchodził do napraw .Zamawiał ktoś może same okładziny ?
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 19 September 2017 - 21:28
Napisano 19 September 2017 - 21:29
Żal dupa ściska - szkoda ci 100zł z groszami na porządne szczęki ? - nie pojeździsz tym autem jak tak będziesz podchodził do napraw .
:tak
Napisano 20 September 2017 - 19:12
regulacja ręcznego taka sama zasada jak hamulców w klasycznym polskim ŻUKU
Napisano 20 September 2017 - 19:14
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 20 September 2017 - 19:15
Napisano 20 September 2017 - 19:41
mówię tylko regulacji przez otworki .
moim skromnym zdaniem typ hamulca ręcznego na zasadzie tarczobębna nie jest zbyt udaną konstrukcją . spotkałem się z tym w kilku autkach i sprowadza się zawsze do jednego. poprostu jest hamulec ręczny ale zawsze taki sobie.
Napisano 20 September 2017 - 19:44
podstawowa regulacja i wstępne ustawienia zaczynamy zawsze od lewarka - zwolnienie naciągu na zero i zablokowanie linek regulacyjnych , ustawienie szczek hamulca na 171 mm , zwolnienie linek wstępne naciągniecie lewarkiem na samoregulatorze i dopiero skorygowanie szczek na regulacjach L/P ..... jak tego nie zrobisz w takiej kolejności nigdy nie będzie dobrze - ręczny będzie pracował krótko poprawnie .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 20 September 2017 - 19:45
Napisano 20 September 2017 - 19:54
chylę czoło. jestem po wymianie kompletu hamulców przód tył. wykonałem regulację tylko w bębnach jak teraz popróbuje z regulacją tylko na lewarku to ustawię go dobrze trzy zaś ściąganie kół i zabawa?
Napisano 21 September 2017 - 14:54
a jak dostać się do lewarka nie mogę zdemontować tunelu bez wyciągania siedzeń
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Hamulec ręczny hydrauliczny jak zamontować |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Prezes_* |
|
|
|
Linki hamulec ręczny |
Techniczny podstawowy | Voltek |
|
|
|
Tarcze kotwiczne - hamulec ręczny |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.SharpGod_* |
|
|
|
Problemy z ręcznym hamulcem |
Techniczny podstawowy | Canadian82 |
|
|
|
Brak kontrolki ręcznego + światła mijania a ręczny |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Boro_* |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych