Witajcie
Mam kolejne pytanie, tym razem dotyczące kasowania błędów przez odłączenie akumulatora.
Jak zrozumiałem z zapisów na forum, błędy można wykasować przez odłączenie akumulatora, i tu mam pytania:
1. Z tego co zrozumiałem odłączenie akumulatora kasuje tylko część błędów, Jakie są "kasowalne" a jakie nie?
2. Po jakim czasie błąd skasowany odłączeniem akumulatora powraca, ( jeśli dopiero po wystąpieniu sytuacji powodującej wystąpienie błędu, to jak "sprowokować" samochód do ponownego ujawnienia największej ilości skasowanych błędów.)
Pytam o to pod kątem zakupu samochodu, gdzie sprzedający stara się ukryć niedomagania PT metodą odłączania akumulatora.
Nie wiem, czy to pytanie ma sens, ale w moich wcześniejszych samochodach kasowanie błędów odbywało się tylko za pomocą interfejsu diagnostycznego, więc metoda "akumulatorowa" jest dla mnie czymś nieznanym.
Pozdrawiam