Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

kontrolka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#1 RAFPIT

RAFPIT

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 54
  • Dołączył:  04 kwi 2015
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Chełmno
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 maja 2015 - 20:10

Witam,problem tkwi w tym,że zapala się czerwona kontrolka na środku pierwszego zegara,silnik uruchamia się na 5 sek po czym gaśnie,proszę o sugestie

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 180
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2025
  • Silnik:MG ZS Hybrid
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 maja 2015 - 20:26

Tu nie ma sugesti , to jest awaria immobilizera .Sprawdz na drugim kluczyku i jesli sytuacja sie powtórzy to instalacja i bezpiecznik do sprawdzenie oraz wymagane podłączenie pod komputer diagnostyczny .

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 29 maja 2015 - 20:27


#3 RAFPIT

RAFPIT

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 54
  • Dołączył:  04 kwi 2015
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Chełmno
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 maja 2015 - 20:55

Dzięki, sprawdzę na drugim kluczyku

#4 RAFPIT

RAFPIT

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 54
  • Dołączył:  04 kwi 2015
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Chełmno
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 maja 2015 - 07:19

Odpiołem na chwilę aku,po podłączeniu nie odpalił,włączyłem stacyjkę i trybie kasowania km zegary uruchamiały się po kolei,jak już uruchomiły się wszystkie po którymś razie odpalił

#5 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 180
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2025
  • Silnik:MG ZS Hybrid
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 maja 2015 - 09:09

Łukasz to nie jest poprawna praca - wracamy do tematu ze masz coś uszkodzone z immobilizerem

#6 RAFPIT

RAFPIT

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 54
  • Dołączył:  04 kwi 2015
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Chełmno
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 maja 2015 - 09:11

Po południu jestem umówiony na komputer,,,zobaczymy co i jak

#7 RAFPIT

RAFPIT

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 54
  • Dołączył:  04 kwi 2015
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Chełmno
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 maja 2015 - 12:02

Kody 1684,,1686

#8 RAFPIT

RAFPIT

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 54
  • Dołączył:  04 kwi 2015
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Chełmno
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 maja 2015 - 12:49

I znowu nie odpala ,komp jeszcze nie był podłączony

#9 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 180
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2025
  • Silnik:MG ZS Hybrid
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 maja 2015 - 14:29

P1684 to informacja o odłączeniu akumulatora , natomiast drugi p 1686 to informacja o braku komunikacji miedzy immobilizerem a sterownikiem silnika i ma znaczenie na obecne problemy .Do sprawdzenia instalacja od immobilizera do sterownika silnika .Nie opisuje nic wicem bo ta usterka wymaga wiedzy i doświadczenie i dostępu do komputera diagnostycznego

#10 RAFPIT

RAFPIT

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 54
  • Dołączył:  04 kwi 2015
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Chełmno
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 maja 2015 - 18:00

Komputer został podłączony, gość skasował błąd immobilizera,ale nadal nie chce nawet zakręcić rozrusznikiem
Komputer został podłączony, gość skasował błąd immobilizera,ale nadal nie chce nawet zakręcić rozrusznikiem

#11 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 180
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2025
  • Silnik:MG ZS Hybrid
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 maja 2015 - 18:10

Błędy są dla laików i na pokaz , pan z komputerem powinien zrobić test co powoduje błąd , i test elementów wykonawczych .Kazdy dziobak kupuje teraz komputer i udaje ze sie zna na elektryce i diagnostyce elektroniki : błędy to tylko podpowiedz , trzeba je zrozumieć .

#12 andmis

andmis

    VIP

  • Moderator
  •      
  • Posty: 5 123
  • Dołączył:  19 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2003 LTD
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::DOA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 maja 2015 - 18:29

RAFPIT, przez takich gości kasowaczy, to Cię naprawa może więcej kosztować niż w ASO.



#13 RAFPIT

RAFPIT

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 54
  • Dołączył:  04 kwi 2015
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Chełmno
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 maja 2015 - 19:08

To był znajomek,wziął grosze za dojazd i co proponujecie dalej z tym fantem bo sam nie wiem co robić

#14 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 180
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2025
  • Silnik:MG ZS Hybrid
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 maja 2015 - 19:33

Immobilizer ma 4 przewody i trzeba je sprawdzić oraz napięcie czy dochodzi do niego i jeden najważniejszy przewód czy ma połączenie z sterownikiem silnika i to wszystko co możesz sam zrobić reszta to już nie dla ciebie do wykonania

#15 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 180
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2025
  • Silnik:MG ZS Hybrid
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 30 maja 2015 - 20:26

Do sprawdzenia trzy bezpieczniki 18 pod maska i 13 w kabinie z nich idzie zasilanie na immobilizer i drugi plus po stacyjce bezpiecznik nr 10 w kabinie , jesli masz te plusy na immobilizerze pin 4 i pin 6 to tylko pozostaje do sprawdzenia przewód fioletowy z żółtym paskiem pin nr 2 ( magistrala PCI ) czy ma połączenie ze sterownikiem silnika i to wszystko .

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 30 maja 2015 - 20:27


#16 RAFPIT

RAFPIT

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 54
  • Dołączył:  04 kwi 2015
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Chełmno
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 maja 2015 - 01:05

Pobawię się dziś, może sobie poradzę,napiszę co z tego wyszło, dzięki wszystkim za zainteresowanie moim wątkiem

#17 RAFPIT

RAFPIT

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 54
  • Dołączył:  04 kwi 2015
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Chełmno
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 maja 2015 - 15:27

Witam-------bezpieczniki są ok ,napięcie na pinach 4 i 6 jest ,przewód fioletowy z żółtym paskiem ma przejście od immobilizera do kostki przy komputerze i dalej nic, po włączeniu zapłonu i przekręceniu w pozycję -start------zero reakcji ,nawet nie przekręci rozrusznikiem



#18 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 180
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2025
  • Silnik:MG ZS Hybrid
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 maja 2015 - 15:41

Jesli to jest posprawdzne i jest ok to tylko pozostaje usterka immobilizera jako modułu , sterownika silnika lub wyprogramowanie kluczyka - nic z tego nie sprawdzisz sam zostaje tylko serwis chryslera i tester DRB III

#19 RAFPIT

RAFPIT

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 54
  • Dołączył:  04 kwi 2015
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Chełmno
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 maja 2015 - 16:58

Wielkie dzięki,to mnie troszkę szarpnie

#20 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 180
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2025
  • Silnik:MG ZS Hybrid
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 31 maja 2015 - 17:04

Jest jeszcze jedna opcja kupić komplet z drugiego auta : sterownik , immobilizer , stacyjka + komplet wkładek i moduł centralnego zamka / sterownika pilota i przełożyć to to prosta robota a kosztowo wyjdzie najtaniej jesli masz uszkodzony immobilizer lub sterownik silnika .
Decyzja oczywiście po dokładnym sprawdzeniu i ustaleniu w 100% usterki - jest możliwe ze tylko wyprogramowal sie kluczyk i ponowne wkodowane rozwiąże problem koszt ok 150 zł





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych