Dziękuje za info .
Pt Cruiser - 2.0 LPG , Nie pali po przekręceniu stacyjki
#21
Napisano 06 czerwca 2015 - 19:29
#22
Napisano 02 lipca 2015 - 10:13
[quote name='zongler' timestamp='1433344537' post='233673'] Pewnego dnia przekręcam kluczyk w stacyjce i musiałem odczekać 1-2 sek zanim odpalił, wcześniej tak nie było i od tego się zaczeły problemy. Później po przekręceniu kluczyka raz zapalił, raz nie. Dzisiaj rano wstaje chce uruchomić samochód i zero reakcji. [quote name='andreeas7' timestamp='1433434445' post='233729'] Wymień kostkę stacyjki nic więcej nie jest uszkodzone .
mam to samo więc jeśli wymienię tą kostkę to wyjmowanie kluczyka w dowolnej pozycji oraz odpalanie pitka z sekundowymi opuźnieniem ustąpi? bo sytuacja zrobiła się nerwowa ,wczoraj nie chciał mi odpalić dopiero za drugim razem załapał
na razie stoi w garażu bo boję się żeby nie stanął gdzieś w nieoczekiwanym momęcie
#23
Napisano 02 lipca 2015 - 12:15
U mnie wymiana kostki pomogła. Wymieniłem też baterie / wiadomo Optima / bo stara padła , ale nie wiem czy to zbieg okoliczności czy to może miało to jakiś pośredni związek po wymianie tych dwóch rzeczy bo : miałem dwa błędy 1685 i 1652 a teraz jestem szczęśliwy bo jest DONE
Użytkownik Mario edytował ten post 02 lipca 2015 - 12:25
#24
Napisano 06 lipca 2015 - 15:48
kostka zamówiona na jutro ma być zobaczymy czy mu się polepszy?
#25
Napisano 06 lipca 2015 - 20:17
Tadeusz tylko spokojnie demontuj kostkę , bo ja za nerwowo robiłem i popsułem / nie wiem jak to się nazywa / tego patyka co wchodzi do kostki , jedna blaszka mi się oderwała.
#26
Napisano 06 lipca 2015 - 20:36
Darku ja się za takie poważne rzeczy przy pitku nie tykam bo jeszcze zamiast co to bym popsuł a nie polepszył.
Więc jutro kostka ma przyjść do aso chrysler i panowie wymienią dając gwarancję na usługę,ale nadmienię im o tym "patyku" coby i oni podeszli do tego ze spokojem
Dzięki za cenną uwagę.
#27 Bezimienny Gość.Zajcev0_*
Napisano 08 lipca 2015 - 20:29
Ja też to przerabiałem.
Zmęczenie materiału. "Patyk" ukruszył się w pozycji zapłonu i zonk, ani odpalic pitka, ani zgasic zapłon. Pozostało odpiąc klemy z akumulatora i czekac na kuriera.
Nie należę do fachur w typie Edd China, ale kostkę dałem radę wymienic. Nic trudnego.
Spokojnie dasz rade wymienic ją samemu.
#28
Napisano 09 lipca 2015 - 05:42
Sebastian tak nie fajnie się złożyło że kostkę wymieniali mi w aso chrysler bo tam ją zamówiłem mając nadzieję że wszystko będzie ok.
Natomiast co mi się przytrafiło możesz przeczytać w temacie pt. " no to sobie ulepszyłem "
#29
Napisano 06 września 2020 - 15:41
Ile można o tym samym pisać - zblokować na chwile na włączonej stacyjce i wciśniętym sprzęgle pin 1 z pinem 6 na stacyjce i jest diagnoza potwierdzona
A moge prosic o podpowiedz ktore to sa piny 1 i 6 ? Niestety ani wtyczka ani gniazdo nie jest ponumerowanew moim pojezdzie.
#30
Napisano 06 września 2020 - 15:43
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty Ogólnopolski zlot Chrysler PT CRUISER PAŁUKI 2025 |
Nasze Spoty | MichałŁ |
|
|
|
Pogoda nie tylko dla bogaczy ;) |
Offtopic | kade |
|
|
|
finansowanie forum |
Instrukcja "obsługi" forum | miecio |
|
|
|
TIPM dla PT Cruiser 2.2 CRD z 2006 r. |
Techniczny podstawowy | Dritone |
|
|
|
Kupię podciśnieniowy siłownik klap do 2.2 CRD |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | kozbi7 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych