Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Jakie sprzęgło?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Anonymous_*

Bezimienny Gość.Anonymous_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 06 wrzesień 2008 - 18:03

Może ktoś orientuje się jakie sprzęgło jest Pt Cruiser mokre czy suche??

#2 Przemo

Przemo

    Znawca Tematu

  • Przyjaciel forum
  • Posty: 1082
  • Dołączył:  28 sie 2008
  • Rok Produkcji:Brak
  • Silnik:Brak
  • Imię:Przemo
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 10 wrzesień 2008 - 21:35

Automat czy manual?

#3 Bezimienny Gość.Anonymous_*

Bezimienny Gość.Anonymous_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 12 wrzesień 2008 - 19:43

Manual

#4 Przemo

Przemo

    Znawca Tematu

  • Przyjaciel forum
  • Posty: 1082
  • Dołączył:  28 sie 2008
  • Rok Produkcji:Brak
  • Silnik:Brak
  • Imię:Przemo
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 12 wrzesień 2008 - 19:48

Suche. Skąd takie pytanie?

#5 WilkZły

WilkZły

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 20
  • Dołączył:  22 kwi 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 B + GAZ
  • Imię:Łukasz

Napisano 28 maj 2013 - 18:10

A w automacie???

#6 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 maj 2013 - 18:53

WilkZły, a o które sprzęgło w automacie Ci chodzi? Wszystkie są wewnątrz skrzyni sprzęgłami mokrymi wielotarczaowymi, załączanymo hydraulicznie. Sprzęgło pomiędzy silnikiem a skrzynią to tak zwany przemiennik momentu (konwenter) jest to sprzęgło hydrokinetyczne - dwie turbiny - jedna przymocowana do koła zamachowego silnika - druga do wałka napędowego skrzyni - pomiędzy olej. Wewnątrz jest jeszcze sprzęgło hamulec konwentera - coś co powyżej pewnej prędkości spina sprzęgło hydrokinetyczne na sztywno. Pomogłem?

#7 WilkZły

WilkZły

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 20
  • Dołączył:  22 kwi 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 B + GAZ
  • Imię:Łukasz

Napisano 28 maj 2013 - 20:48

hmm
no to co odpowiada za współprace skrzyni z silnikiem :)
dodam że chce dodać uszlachetniacz do silnika i pisze na nime żeby nie stosowac z silnikami z mokrym sprzegłęm.
a tak przy okazji co oznaczają błędy:
p1684
p0171
i czym mogą być spowodowane,dodam ze auto to 2.0b w gazie.
Kurde już w tym miesiącu zrobiłem całe zawieszeni, poduch pod sinikiem regulacje gazu,
co jeszcze będzie :cenzura
A całe akcje z samochodem zaczeły się po przeglądzie gazu niby w dobrym zakładzie auuutoryzowanym najpier pływak w butli a teraz błędy :cenzura
w przeciągu paru dni od przeglądu i wymiany filtrów u nich nie wspomne o dwóch żle założonych osłonkach od butli!!!!

Dzięki z góry za pomoc

#8 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 maj 2013 - 05:58

WilkZły, W Twoim pitolu nie ma takiego sprzęgła jak oni piszą - przynajmniej w silniku. W skrzyni jest - ale te oleje sie ze soba nie łączą więc niebezpieczeństwa nie ma. Goń gazowników, niech naprawiają to co spierdupczyli.

#9 WilkZły

WilkZły

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 20
  • Dołączył:  22 kwi 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 B + GAZ
  • Imię:Łukasz

Napisano 31 maj 2013 - 21:42

Ok dzięki za pomoc.
Wina fachmanów :cwaniak bo po zmianie filtrów nie podłączyli nawet
pod kompa i nic nie sprawdzili czy wszystko bangla,
wgrane na nowo mapy i już jest ok jak ręką odjął :jupi .
jeszcze tylko zwieszony pływak w butli gazu i było by idealnie ale na razie 350zł za naprawę to mi się nie uśmiech i sobie daruję bo i bez tego można jeździć ;P .
Najważniejszy że już jest ok z gazem, pompa wspomagania zregenerowana i śmiga,
całe zawieszeni jak nowe.
A jeszcze jedno a w sumie dwa :dance :
1. szykuję mi się wymian tłumika:
a. jak szukam środkowego to są same rury a ja mam zamontowany tam normalnie środkowy hmm
b. samoróbka czy co???
2. złuszczył mi się lakier na tylnym zderzaku na środku ten środkowy element taki szary
Dołączona grafika
kolega 2 lata temu to zrobił u kosmetyka jakiś środkiem w gąbce ma ktoś może pomysł co to było.
:dobranoc





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych