Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Termostat ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.rafalce_*

Bezimienny Gość.rafalce_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 09 August 2015 - 16:28

Witam, dwa tygodnie temu w trakcie postoju na światłach poczułem gotujacy sie plyn chłodniczy, temperatura nie wzrosła, standardowo zatrzymała sie na połowie, ale zaczęło bulgotać. Przeszukałem forum i doczytałem o prawdopodobnym uszkodzeniu korka chłodnicy, wymieniłem na korek od mercedesa:) uzupełniłem wodą tylko chłodnicę, bo w zbiorniczku wyrównawczym był stan i wszystko wróciło do normy. I tak do wczoraj, przy wczorajszych upałach wzrosła temperatura, po ostygnięciu sprawdzam stan pod korkiem, a tam pusto, ale w zbiorniczku wyrównawczym płynu przybyło, czy termostat jest sprawcą ?

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17119
  • Dołączył:  03 Feb 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 August 2015 - 17:59

czy termostat otwiera sprawdzasz na przewodach od chłodnicy - przy takiej usterce w 99% kończy sie naprawa uszczelki pod głowica

#3 Bezimienny Gość.rafalce_*

Bezimienny Gość.rafalce_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 09 August 2015 - 18:20

Rozumiem, by sprawdzic termostat to przewody wszystkie powinny byc ciepłe? Czy jesli jest to uszczelka nie powinien podnieść sie stan oleju?
A moze to wina parownika instalacji gazowej?

#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17119
  • Dołączył:  03 Feb 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 August 2015 - 18:24

Nie - stan płynu w zbiorniczku i pustka pod korkiem typowy objaw usterki uszczelki

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 09 August 2015 - 18:50


#5 Bezimienny Gość.rafalce_*

Bezimienny Gość.rafalce_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 09 August 2015 - 18:32

Masz na myśli termostat czy uszczelkę ?

#6 Bezimienny Gość.rafalce_*

Bezimienny Gość.rafalce_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 09 August 2015 - 19:15

Dziekuje
Jaki jest orientacyjny koszt wymiany tej uszczelki w serwisie?

#7 Bezimienny Gość.zdzicho123_*

Bezimienny Gość.zdzicho123_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 09 August 2015 - 19:49

O właśnie też jestem ciekawy jaki jest koszt takiej naprawy tj. uszczelki i robocizny.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

#8 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17119
  • Dołączył:  03 Feb 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 August 2015 - 20:03

Na serwisie ponad 2 tys złotych - nie idą na skróty i robią zgodnie z specyfikacja serwisowa wszystko co jest wymagane .
Rafalce
Zostaje ci jeszcze jedna sprawa do sprawdzenia - bardzo ważna ? - przewod od korka do zbiorniczka wyrównawczego , musi być szczelny i bardzo ścisłe siedzieć na krućcu przy korku , jesli jest luźny skrócić i założyć ponownie .

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 09 August 2015 - 20:03


#9 MirekP

MirekP

    Zwolennik

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 445
  • Dołączył:  23 Jan 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 A Gaz
  • Imię:Mirosław

Napisano 09 August 2015 - 20:08

Czy korek od mercedesa spełnia wymagania ciśnieniowe?



#10 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17119
  • Dołączył:  03 Feb 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 August 2015 - 20:10

A kto to ma wiedzieć ? Nie wiem co jest na korku napisane .
Benzyna 2,0/2,4 16lbs
Benzyna doładowana 19lbs
Diesel 21 lbs

#11 Bezimienny Gość.rafalce_*

Bezimienny Gość.rafalce_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 09 August 2015 - 21:21

Panie Andrzeju było tak jak Pan przypuszczał, rurka luźno osadzona, pod peszelkiem ślad nieszczelnośći, ucięto założono jutro BIG TEST!
Dziekuje ogromnie, dobre piwo ma Pan u mnie
Pozdrawiam
P. s. Korek od mercedesa 124 3.0 D nie ma na nim oznaczeń, na dniach zakupie oryginalny, sprawdzałem na popularnym serwisie aukcyjnym i jest jedynie 18lbs, mogę ja taki zamias 16 wkręcić ?

#12 Bezimienny Gość.rafalce_*

Bezimienny Gość.rafalce_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 12 August 2015 - 08:40

Po dwóch dniach jazdy w upałach, temperatura nie przekracza 90', po tym małym zabiegu z rurką przy korku wszystko działa jak należy.
Panie Andrzeju jeszcze raz dziekuje
Pozdrawiam

#13 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17119
  • Dołączył:  03 Feb 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 August 2015 - 08:45

I oby tylko tak zostało

#14 pablicito

pablicito

    Kozak

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 1681
  • Dołączył:  24 Apr 2013
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M Gaz
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 12 August 2015 - 09:00

Szczęściasz... :foch A ja musiałem na nowo uszczelniać głowicę... :foch :haha :p







Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych