Jutro biorę się za robotę. Jaki olej szanowni Panowie polecają? Myślałem nad Mobil 1...

Stuki w silniku
#21
Bezimienny Gość.MariuszS_*
Napisano 03 listopada 2015 - 10:49
#22
Bezimienny Gość.nssk_*
Napisano 03 listopada 2015 - 13:36
#23
Napisano 04 listopada 2015 - 10:47
Nie wiem jaki Panowie polecają , ja mam castrol magnetic.
#24
Napisano 04 listopada 2015 - 12:32
najbardziej polecane oleje to takie, które są wymieniane w silniku na czas, a reszta to wywody wyższości jednych świąt nad drugimi. Za jedne zapłacimy więcej bo marka/marketing, za inne zaś, bo mają inną formułę i składniki. Na pewno należy omijać te najtańsze i niewiadomego pochodzenia oraz okresowo sparadzać poziom oleju - ma być nie więcej naż max i nie mniej niż min., bo jak tego nie pilnuje się to obojętne co wlewasz - może być nawet słonecznikowy
#25
Bezimienny Gość.MariuszS_*
Napisano 04 listopada 2015 - 19:15
Witam. Już po robocie. Kurcze naprawdę musiałem mieć straszny syf w silniku bo po 15 min pracy na liqui moly flush zlałem smołę a nie olej. Postanowiłem zalać Pitosława olejem Motul x-clean fs. Jestem bardzo zadowolony z efektów. Albo inaczej-jestem w szoku. Silnik pracuje ciszej, równiej, lepiej "zbiera się" z niskich obrotów. Wcześniej (jak się okazało) był zamulony poniżej 3000 obrotów a teraz bajka. Nigdy nie myślałem że zmiana oleju plus płukanka (o której wcześniej nie miałem pojęcia) mogą zdziałać tak wiele. Co do stukania na zimno, po pierwszym rozruchu nie słyszałem go. Zobaczę jak będzie jutro rano. Wygląda na to że poprzedni właściciele zaniedbywali serwis i rzeczywiście któryś kanał olejowy był niedrożny, co powodowało "klepanie" któregoś regulatora. Dziękuję za naprowadzenie mnie na właściwy trop
#26
Napisano 04 listopada 2015 - 19:42
#27
Bezimienny Gość.MariuszS_*
Napisano 04 listopada 2015 - 19:50
Pierwszy raz robiłem płukanie silnika i mam pytanie... Czy martwic się tym że podczas zabiegu Pitosław pluł z wydechu i solidnie dymił?
#28
Napisano 04 listopada 2015 - 19:57
#29
Bezimienny Gość.MariuszS_*
Napisano 04 listopada 2015 - 20:01
No to bajka Dzięki
#30
Bezimienny Gość.MariuszS_*
Napisano 07 listopada 2015 - 08:43
Czy ktoś posiada PT z silnikiem 2.4? Mam wrażenie że nadal (pomimo znacznej poprawy) zimny silnik pracuje głośno. Zastanawiam się czy może to normalne a ja doszukuję się problemu...
#31
Bezimienny Gość.BV8_*
Napisano 18 listopada 2015 - 15:15
Tak ma być, u mnie też jest trochę głośny w porównaniu do innych R4 o podobnej wielkości.
#32
Bezimienny Gość.MariuszS_*
Napisano 18 listopada 2015 - 20:33
Tylko że u mnie na zimnym coś dziwnie pracuje...
#33
Napisano 18 listopada 2015 - 20:53
#34
Napisano 24 lipca 2018 - 19:54
Tylko że u mnie na zimnym coś dziwnie pracuje...
...może czas wymienić świece i kable zapłonowe?
#35
Bezimienny Gość.krol44_*
Napisano 25 lipca 2018 - 13:56
A orientuje się ktoś jak zlać olej z popychacza po wyjęciu żeby go opróżnić? Na Youtube widziałem że przez przedni twór spinacz wkładają żeby zaworek otworzyć.Czy w naszych jest tak samo? Czy może w imadle go ścisnąć?
#36
Napisano 25 lipca 2018 - 14:45
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Dziwne wycie w silniku![]() |
Techniczny podstawowy | Renciak |
|
![]()
|
|
Gaśnie na zimnym silniku po odpaleniu. |
Techniczny podstawowy | Ponczi |
|
![]()
|
|
Szarpanie silnikiem przy 80-100 km/h na chłodnym silniku![]() |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Harcbat_* |
|
![]()
|
|
PT gaśnie na zimnym silniku |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.wrobellll_* |
|
![]()
|
|
Stuki podczas hamowania |
Techniczny podstawowy | WiciuW |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych