Panowie dzięki za Wasze uwagi odnośnie tego egzemplarza, ale wczoraj byłem osobiście go oglądnąć. Powiem Wam że stan lekko opłakany. Dach częściowo malowany, górna część ramki drzwi kierowcy szpachlowana i malowana, szyba czołowa nie oryginalna, każdy róg samochodu w okolicy lamp zarysowany/wgnieciony, próg lewy wgnieciony, silnik i skrzynia cieknie, kolor oleju w silniku ciemnawy, w skrzyni brązowawy, przednie podszybie/deska popękane, popękana deska w okolicy liczników, zawieszenie wytłuczone, kierownica umęczona, wypalona dziura na tylnej kanapie.
W ogóle ten komis to jakaś porażka, panowie dzień wcześniej wiedzieli że się wybieram na oględziny samochodu, przyjeżdżamy rano o 9, samochód stoi na dwóch kapciach, aku kompletnie rozładowany. Jeden z panów mówi że nie ma paliwa a boostera ma drugi kolega i będzie na 20min, odchodzi, nie mówiąc nic więcej. My nie wiemy czy czekać czy odejść, ale czekamy. Po 20 minutach podchodzi z boosterem i paliwem, wlewa 1 litr paliwa, podpina boostera, ale rozrusznik ledwo kręci, odchodzi nie mówiąc nic. Podjeżdża starym Golfem dieslem, podpina kable, po chwilce próba odpalenia, rozrusznik słabo kręci ale nie odpala, próby trwają chwile bez skutku. Dolewa dodatkowy litr paliwa, wkręca Golfa na maksymalne obroty i go tak trzyma przez minute, ja myślałem że silnik Golfa wyskoczy z ramy. Próba odpalenia PT, rozrusznik troszkę lepiej kręci, silnik próbuje zaskakiwać i wreszcie odpala. Na zimnym kilka stuknięć i lekko poszarpuje, w miarę rozgrzewania postukiwania milkną, ale nie pracuje idealnie. Waha się tył przód ewidentnie świadcząc że poduszki silnika są do wymiany. Instalacja LPG BRC z pomarańczowymi wtryskami, na gazie silnik pracuje OK. Podczas krótkiej jazdy próbnej skrzynia przerzuca w miarę OK, z tym że z zawieszenia przedniego dochodziły liczne stuki świadczące o jego maksymalnym zużyciu.
Nie wiadomo kiedy był wymieniony rozrząd. Skrzynia cieknie, zapewne znając A604 to ciekną elektrozawory, bo miska skrzyni zacieknięta od przodu. Ogólnie samochód do ogarnięcia, ale żeby go doprowadzić do poprawnego stanu to min 3k zł.