No przy automacie to przy depnięciu na pedał to sam redukuje i wskakuje na wysokie obroty, ale nie do odcięcia.
Hehe, a odcięcie na luzie przy automacie to chyba 4 tysiące obrotów takie zabezpieczenie
Napisano 02 kwietnia 2016 - 21:40
No przy automacie to przy depnięciu na pedał to sam redukuje i wskakuje na wysokie obroty, ale nie do odcięcia.
Hehe, a odcięcie na luzie przy automacie to chyba 4 tysiące obrotów takie zabezpieczenie
Napisano 02 kwietnia 2016 - 22:08
Napisano 03 kwietnia 2016 - 01:36
Nie pisałem do odcięcia tylko jak dochodzi do czerwonego pola. To różnica. Proszę czytać ze zrozumieniem.
Napisano 03 kwietnia 2016 - 01:54
Napisano 03 kwietnia 2016 - 06:11
Napisano 11 kwietnia 2016 - 17:59
Co do automatów. To normalne, ze jak jade upragnione 60 km/h i wskoczy ten 3 bieg, to potem bardzo szybko, już lekko ponad 70 km/h wbija Wam ostatni bieg?
Napisano 22 kwietnia 2016 - 15:01
Na poziomej jezdni przy utrzymywaniu prędkości 100km/g obroty silnika ok. 2185, natomiast minimalna prędkość na 4-biegu to ok 63km/h przy obrotach 1785
Użytkownik mittek edytował ten post 22 kwietnia 2016 - 15:05
Napisano 05 maja 2016 - 11:08
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Poduszki silniki. |
Techniczny podstawowy | kade |
|
|
|
Sprzedam Silnik 2.0 i czesci do niego |
Części do PT Cruisera | gtig60 |
|
|
|
zachowanie się wskazówki temperatury silnika |
Techniczny podstawowy | romanikxxl |
|
|
|
SWAP silnika z 2.0 na 2.4 |
Modyfikujemy | Bezimienny Gość.Szymek_* |
|
|
|
Silnik wentylatorasilnik wentylator OEM |
Techniczny podstawowy | Szymek_T |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych