Witam,
Mam problem z wymianą tulei na wachaczu dolnym. Z lewej strony wszystko poszło dobrze, lecz gdy przeniosłem się na prawą zobaczyłem.... Że jedna ze śrub wachacza jest zasłonięta przez jakby poduszkę silnika.
I teraz pytanie do Was czy trzeba wywalić całą tą poduszkę żeby dostać się do tej śruby czy jest inny sposób?
I czy jeśli trzeba ją wykręcić to nie naruszy to silnika w jakiś sposób, żeby nie było większych problemów niż pęknięta tuleja...
:piter
Wymiana tulei wachacza dolnego problem
#1 Bezimienny Gość.Lewy_*
Napisano 05 maja 2016 - 19:56
#2
Napisano 05 maja 2016 - 22:38
#3
Napisano 08 maja 2016 - 18:59
Odkręcaj poduszkę i nie marudź to standartowa procedura
#4 Bezimienny Gość.Lewy_*
Napisano 10 maja 2016 - 21:31
Dzięki za radę, wymienione bez większego problemu lecz wolałem się upewnić.
I jeszcze jedno pytanie, podczas wymiany tulei zobaczyłem że klocki przydało by się wymienić... Okazało się że klocki z lewgo koła są w dużo dużo lepszym stanie, niż prawego. Pytanie od czego mogło się tak zrobić, że przy lewym kole klocki były "grubsze" niż przy prawym?
I kolejne pytanie, czy normalne jest że po wymianie klocków na nowe tarcze się grzeją? Kolega "mechanik" powiedział, że to przejdzie i trzeba je dotrzeć. Ile w tym prawdy?
#5
Napisano 10 maja 2016 - 21:33
#6 Bezimienny Gość.Lewy_*
Napisano 10 maja 2016 - 21:40
Taki "mechanik" dlatego wole wszystko robić sam
Pytanie jak to naprawić?
#7
Napisano 10 maja 2016 - 22:05
Sprawne zaciski to mniejsze zużycie paliwa, sam tego doświadczyłem a pitka €żytkuję sporadycznie.
Wymontować zaciski, potem prowadnice (takie osłonięte gumkami) wyczyścić, nasmarować i ewentualnie jeszcze tłok rozruszać (kilka razy wypchnąć go naciskając hamulec i z powrotem wepchnąć, poskładać do kupy i będzie ok.
#8 Bezimienny Gość.Lewy_*
Napisano 10 maja 2016 - 22:16
Czym go przesmarować? Specjalna pasta? czy smar miedziany wystarczy?
#9
Napisano 10 maja 2016 - 22:30
Ja użyłem takiego jak do przegubów, ale myślę że miedziany czy grafitowy też się nada, za rok i tak musisz powtórzyć bo to co zastosujesz stwardnieje
#10 Bezimienny Gość.Lewy_*
Napisano 10 maja 2016 - 22:38
Dzięki za pomoc Jutro bawię się dalej
#11
Napisano 11 maja 2016 - 06:48
Miedziany czy tez srebrzony wysokotemperaturowy tylko pod mocowania na jarzmach klocków .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 11 maja 2016 - 06:49
#12
Napisano 11 maja 2016 - 13:47
Może być smar silikonowy, do kupienia w leclercu itp. Używałem go między innymi do smarowania w drukarce laserowej fusera i daje radę.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Spadanie obrotów na D i przerywanie zapłonu na postoju, przy wrzuceniu na N Lub P problem ustaje |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
|
|
Problem z CD |
Techniczny podstawowy | Patka |
|
|
|
Problem ze sprzęgłem - PT 1.6 2006r |
Techniczny podstawowy | JanW |
|
|
|
Problem z kierunkowskazami |
Techniczny podstawowy | uczucie84 |
|
|
|
Problem z klapą bagażnika |
Techniczny podstawowy | Szymek_T |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych