Witam wszystkich , interesuje mnie taki oto "Pitek" , tylko żadnych informacji na temat tego silnika nie mam ,czy ktoś z was może wie coś więcej ???
http://otomoto.pl/of...y-ID6yqw35.html
Pozdrawiam i z góry dziękuję za informację .
Napisano 15 June 2016 - 07:23
Witam wszystkich , interesuje mnie taki oto "Pitek" , tylko żadnych informacji na temat tego silnika nie mam ,czy ktoś z was może wie coś więcej ???
http://otomoto.pl/of...y-ID6yqw35.html
Pozdrawiam i z góry dziękuję za informację .
Napisano 15 June 2016 - 07:29
A czemu uważasz, że jest to nietypowy silnik? Do pt ten silniczek jest jak najbardziej ok.
Napisano 15 June 2016 - 07:32
Poszukując PT spotkałem całą gamę : 1.6 ; 2.0 ; 2.2 ; 2.4 143KM i 2.4 224KM ale takiego nigdy nie spotkałem 183KM.
Napisano 15 June 2016 - 07:37
2.0 ma 141 KM, 2.4 bez turbo troszkę więcej, ale ten co piszesz to jest 2.4 turbo więc ma fabrycznie 182 konie .
No chyba, że to nie jest wersja turbo to ma wtedy coś powyżej 150 koni, ale ma sporo większy moment obrotowy niż 2.0
Użytkownik lowermann edytował ten post 15 June 2016 - 07:39
Napisano 15 June 2016 - 07:42
Tylko jak dzwoniłem do faceta to twierdzi ,że on nie ma turbosprężarki . Patrzyłem na Autocentrum i jest taki silnik , faktycznie powinien posiadać turbo , chodzi mi o to ,że ja się z takim nie spotkałem jeszcze nigdy i nie ma żadnej opinii na ten temat, poza tym zastanawia mnie czym on się różni od tego silnika zastosowanego w wersji GT 224KM.
Napisano 15 June 2016 - 07:43
może zainstalował czipa i dlatego podaje taką moc.
Napisano 15 June 2016 - 07:46
Możesz mieć rację ,że jest to wersja bez turbo ale chipowana .
http://www.autocentr...pt-cruiser/mpv/
Jednak patrząc na typy stosowanych silników powinien to turbo mieć .
Użytkownik Aishlin147 edytował ten post 15 June 2016 - 07:47
Napisano 15 June 2016 - 07:50
Raczej chip stosuje się do silników z turbo, do wolnossących trzeba robić inne modyfikacje, wątpię żeby bez tego dało się podnieść do tych ponad 180 koni, ale może bredzę bo za bardzo się na chipowaniu nie znam.
Napisano 15 June 2016 - 09:10
Napisano 15 June 2016 - 11:23
Sprawdzone a ASO Chrysler po numerze VIN i ten silnik wyszedł z taśmy produkcyjnej bez turbosprężarki, w dowodzie ma wpisane 183 KM jak i w karcie pojazdu , więc albo to jest pomyłka podczas rejestracji albo taki silnik faktycznie istnieje.
Napisano 15 June 2016 - 14:05
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 15 June 2016 - 14:16
Napisano 15 June 2016 - 14:28
Napisano 15 June 2016 - 14:32
Napisano 15 June 2016 - 14:47
Napisano 15 June 2016 - 16:35
Żadna wolnossąca rzędowa czterocylindrowa jednostka Chrysler'a nigdy nie wygenerowała mocy rzędu 180 KM. Honda to zupełnie inne rozwiązania (VTec) w zakresie dostarczania powietrza do komór (...) Zapewne błąd w dokumentacji w kwestii nietypowości silnika Sam miałem kiedyś Voyagera dość konkretnie zmodyfikowanego pod względem mocy przez urzędnika (wpisana wartość liczbowa koni mechanicznych w rubrykę P.2 dowodu rejestracyjnego, gdzie należy podać wartość w kW). Natomiast - hamownia prawdę Ci powie. Ja stawiam na seryjne 143 KM minus 5-10 KM, które uciekły na przestrzeni lat.
Użytkownik _Pit_ edytował ten post 15 June 2016 - 16:38
Napisano 16 June 2016 - 02:06
Dobra mam go !!!! Tak na prawdę nie wiem już co o tym sądzić , jak przyjechałem na miejsce ,żeby go obejrzeć pomyślałem do czego ja mam się tutaj przyczepić ??? Lakier nosił ślady użytkowania , lekkie przetarcia nadkola i drzwi , poza tym idealny , szyby wszystkie oryginalne , silnik nosił normalne ślady eksploatacji , pracuje bardzo ładnie na benzynie jak i gazie ( jedyne co mnie martwi to delikatne szarpnięcie obrotami zaraz po odpaleniu do 1000 potem spadek do 500 i ustabilizowanie się na poziomie mniej więcej 700 ), silnik ???? Szczerze nie mam pojęcia ale moim zdanie jest zbyt żwawy jak na 143KM , może się mylę - pojadę do swojego warsztatu niech ocenią . Zawieszenie jak nowe , żadnych oznak zużycia , sztywne i stabilne ,prowadzi się jak po sznurku . Środek jak nowy , żadnych przetarć , zadrapań , tylne drzwi jakby wcale nie używane , siedzenia również , to aż niemożliwe .
Teraz mankamenty :
- brak podświetlania wskazań temperatury ( zauważyłem dopiero w drodze powrotnej )
- do wymiany łożyska przód i to z obu stron pewnie są razem z piastą ( sprzedający zganiał ten szum na opony zimowe, a ja przejechałem za mały odcinek i za małą prędkość ,żeby to stwierdzić jednoznacznie )
- hamulce do wymiany , pewnie razem z tarczami i być może bębny z tyłu .
- zamontowany nowy parownik , więc gaz do regulacji
Ogólnie chyba jest ok , cena pewnie celowo była przystępna ( udało się jeszcze utargować trochę ) ,żeby zniwelować te niedociągnięcia . Z przyjemnością zainwestuje w te naprawy i sprawdzenia .
PS: Podam wam numer VIN , może ktoś odgadnie co to jest za motor w końcu i podpowie co nieco o historii
3C8FY68B85T619286
Napisano 16 June 2016 - 07:00
W/g mnie to wolnossąca jednostka 2.4L L4 DOHC 16V
2,4 110kW (150 kM) bez abs jak większość z usa, porównywałem z moim i tak samo wychodzi, też mam z Meksyku i VIN całkiem podobny
VIN 3C8FY68B85T619286 description VIN: 3C8FY68B85T619286 Release date: 2005 Car brand: Chrysler Model of the vehicle: PT Cruiser Auto style: WAGON 4-DR Vehicle’s motor: 2.4L L4 DOHC 16V Car from: MEXICO Complete set: Limited Edition Auto serial number: 619286 Type of transmission: 4-Speed Automatic | 5-Speed Manual Driveline: FWD Tank: 15.00 City, miles/gallon: 19 - 22 Highway, miles/gallon: 26 - 29
Może zapukaj na priv do maxym72
jak ja kupowałem to mi wrzucił historię, ostatnio się nie pojawia ale poprosić możesz
tu masz posty z 2014 http://ptclub.pl/ind...wdzenie-nr-vin/
Użytkownik mittek edytował ten post 16 June 2016 - 07:06
Napisano 16 June 2016 - 09:08
Dobra mam go!!!! Tak na prawdę nie wiem już co o tym sądzić
To gratuluje
Piszesz że wszystko ok. i wygląda też ok, wersja usa bo, bez kierunków na błotnikach ale zderzak tył europejski, lampy tył po lifcie i pewnie klapa z otwieraniem elektrycznym, chyba takie wtedy też wychodziły i też takie spotkałem
Tu pewnie byłoby coś z historii
https://www.vininspe...8FY68B85T619286
Napisano 16 June 2016 - 09:23
Gratulacje i szerokości !!
Napisano 16 June 2016 - 09:28
A kupujący pisał, że autko jest w idealnym stanie technicznym i wizualnym, a tu ryski i kilka rzeczy do zrobienia które mogą kosztować troszkę . Nie wiadomo jak rozrząd. Opony zimowe, tzn będziesz musiał jeszcze dokupić letnie? Dokumenty oczywiście masz od gazu? Ile ważna jeszcze instalacja gazowa? Ja jak będę swojego sprzedawał też napiszę stan idealny, a moim zdaniem stan idealny to tylko jak z fabryki
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Poduszki silniki. |
Techniczny podstawowy | kade |
|
![]()
|
|
Sprzedam Silnik 2.0 i czesci do niego |
Części do PT Cruisera | gtig60 |
|
![]()
|
|
zachowanie się wskazówki temperatury silnika |
Techniczny podstawowy | romanikxxl |
|
![]()
|
|
SWAP silnika z 2.0 na 2.4 |
Modyfikujemy | Bezimienny Gość.Szymek_* |
|
![]()
|
|
Zakup polifta i niezbędnych gadżetów elektronicznych |
Zakup kontrolowany! | airgaston |
|
![]()
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych