Nietypowy silnik - zakup PT
#21 Bezimienny Gość.Filip_*
Napisano 16 czerwca 2016 - 10:00
#22
Napisano 16 czerwca 2016 - 10:38
Gratuluję i szerokości
#23
Napisano 16 czerwca 2016 - 11:11
Na pocieszenie dodam że mój w momencie kupna też miał kilka wgniotek i zadrapań.
Przynajmniej dowód że nie był ostatnio malowany.
#24 Bezimienny Gość.Zajcev0_*
Napisano 16 czerwca 2016 - 11:35
Ładny kolor Gratuluję zakupu.
#25 Bezimienny Gość.Aishlin147_*
Napisano 16 czerwca 2016 - 12:09
Ten , który ogladalem w Porębie był za 10000 plus oplaty, dodaj instalacje plus wymiany plynów i cena urosnie o 5tys w górę, a tam jeszcze turbo walniete bylo.
#26
Napisano 16 czerwca 2016 - 13:44
Gratuluję zakupu. Co do silnika to wychodziły 183 KM w turbinie na rynek USA. GT też jest w turbinie ale ma sporo dodatków wizualnych (np. spoiler na tylnej klapie czy troszeczke inny zderzak przedni) i mechanicznych (np. lepsze hamulce) no i ma moc podwyższoną do 223 KM. Szerokości życzę i wstaw fotki jakieś lepsze
#27
Napisano 16 czerwca 2016 - 14:00
Gratuluję zakupu i szerokości życzę!
#28
Napisano 16 czerwca 2016 - 16:18
A gdzie Ty oryginalne walcowe łożyska Timkena dostaniesz za 140 zł ? - na serwisie ponad 400 zł w sklepach amerykany i itp . czasem maja po 200-220 zł choć nie zawsze to wyglada na oryginał .Powiem tak,że jak na auto z 2005 roku to stan jest bardzo dobry, nie da się kupić auta 11 letniego , żeby nie było nic do wymiany, łożyska przód koszt 80zł zamiennik, 140 oryginał, rozrząd do wymiany za 20tys, instalacja z 2009 ale parownik z zeszlego tygodnia z gwarancja, także nie ma tak źle.
Ten , który ogladalem w Porębie był za 10000 plus oplaty, dodaj instalacje plus wymiany plynów i cena urosnie o 5tys w górę, a tam jeszcze turbo walniete bylo.
Kulkowe dostępne teraz na hurtowniach rzadko wytrzymują 50 tys km po montażu .
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 16 czerwca 2016 - 16:19
#29 Bezimienny Gość.Aishlin147_*
Napisano 17 czerwca 2016 - 10:21
W warsztacie zaproponowali mi łożysko za 80 zł , a mocniejsze za 140 zł ( firmy SNR, które zostały mi podane jako oryginalne ale skoro takie nie są to trudno ) . Poza tym sprawdziłem swoje sklepy internetowe , gdzie zaopatrywałem się jako posiadacz Voyagera i też cena oscyluje pomiędzy 80-140 zł , mając oczywiście na uwadze samo łożysko bez piasty . Piasta zgodzę się kosztuje 200-400 zł ale nie ma potrzeby jej wymiany jeśli chodzi o przód pojazdu ( tak przynajmniej twierdzą mechanicy ).
Jestem nowy na forum i świeży jako posiadacz PT i cenię sobie wszelkie podpowiedzi i uwagi , może podpowiesz kolego jakie Ty łożyska byś mi polecił ??? Z moich sklepów dostałem takie propozycje :
http://sklep.asu.pl/index.php - łożysko KML - 99 zł
http://evaria.pl - 89 zł
http://usautoparts.istore.pl - łożysko CBK - 110 zł
#30
Napisano 17 czerwca 2016 - 10:29
Łożysko z Piasta jest w komplecie tylko na tył .
KML i CBK to chińskie śmieci nie bierz tego do ręki ,
Możesz śmiało zakłada SNR , SKF , FAG , INA , RuVille i oryginał Timken
To jest oryginał :
https://www.bearings...el-Bearing.html
#31
Napisano 17 czerwca 2016 - 10:33
#32 Bezimienny Gość.Aishlin147_*
Napisano 17 czerwca 2016 - 10:46
Dziękuję za podpowiedzi , założę więc SNR , skoro takie mi oferują na miejscu bez potrzeby zamawiania.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Poduszki silniki. |
Techniczny podstawowy | kade |
|
|
|
Sprzedam Silnik 2.0 i czesci do niego |
Części do PT Cruisera | gtig60 |
|
|
|
zachowanie się wskazówki temperatury silnika |
Techniczny podstawowy | romanikxxl |
|
|
|
SWAP silnika z 2.0 na 2.4 |
Modyfikujemy | Bezimienny Gość.Szymek_* |
|
|
|
Zakup polifta i niezbędnych gadżetów elektronicznych |
Zakup kontrolowany! | airgaston |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych