
Zatarty silnik - wymiana
#21
Bezimienny Gość.Kart888_*
Napisano 25 czerwca 2016 - 09:34
#22
Bezimienny Gość.Kart888_*
Napisano 26 czerwca 2016 - 05:21

#23
Napisano 26 czerwca 2016 - 06:29
Mam podobnie.Niedawno kupiłem pitka i przestałem liczyć ile w niego włożyłem,a ile jeszcze włożę.Problem polega na tym,że ciagle mi sie podoba
#24
Napisano 26 czerwca 2016 - 06:50
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 26 czerwca 2016 - 06:51
#25
Napisano 26 czerwca 2016 - 08:26
I właśnie chodzi o to coś w PT
#26
Napisano 26 czerwca 2016 - 08:40
Udalo mi sie znalezc silnik jeszcze w aucie w prawdzie na drugim koncu Polski ale no coz trzeba zaryzykowac dadza mi gwarancje i czekam az zmierza kompresję i wysla warto cos jeszcze sprawdzic i wlasnie prawidłowa kompresja to 12-14 bar i nie wieksze roNice niz 0.3 pomiędzy garami?
Jeżeli jest jeszcze w aucie i można go odpalić to najlepiej na żywo oglądnąć i posłuchać jaka jest kultura jego pracy, żeby zmierzyć ciśnienie to trzeba pokręcić rozrusznikiem i musi być podłączony, chyba że zmierzą sprężonym powietrzem ale tu błąd pomiaru może być większy.
Nie znam danych katalogowych ale można przyjąć stopień sprężania dla 2,0 wynosi 10 X 1,25 co daje 12,5 bara, natomiast ważniejsza jest różnica pomiędzy wartością najwyższą a najniższą która nie powinna przekroczyć 10%.
Tak że ta różnica 0,3 to raczej dla idealnego stanu
#27
Napisano 26 czerwca 2016 - 08:45
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
wymiana rozrządu 2,0 rok 2002![]() |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Mac PiT_* |
|
![]()
|
|
Poduszki silniki. |
Techniczny podstawowy | kade |
|
![]()
|
|
Sprzedam Silnik 2.0 i czesci do niego |
Części do PT Cruisera | gtig60 |
|
![]()
|
|
zachowanie się wskazówki temperatury silnika |
Techniczny podstawowy | romanikxxl |
|
![]()
|
|
SWAP silnika z 2.0 na 2.4 |
Modyfikujemy | Bezimienny Gość.Szymek_* |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych