Zauważyłem ze występują 2 wersje dźwigni zmiany biegów w modelach ze skrzynia automatyczna.
Jedna "kulka" z przyciskiem a druga to "zwykła" wajcha.
Czym się różnią ?
Napisano 17 August 2016 - 07:55
Zauważyłem ze występują 2 wersje dźwigni zmiany biegów w modelach ze skrzynia automatyczna.
Jedna "kulka" z przyciskiem a druga to "zwykła" wajcha.
Czym się różnią ?
Napisano 17 August 2016 - 10:38
Z tego co ja zauważyłem to rocznikiem, w starszym 2000-2004 jest wajcha a w nowszym 2005 i polift kulka z przyciskiem, przycisk to odblokowanie przy rozpoczęciu jazdy oraz późniejszej zmianie na R, 3, 1 i P
Napisano 10 September 2016 - 17:47
Napisano 10 September 2016 - 18:35
Mialem okazje jeździć przez pare dni automatem, miałem wtedy SAABa 2.0 turbo 150KM manual.
Jak odstawiłem do mechanika, dal mi do jazdy wlasny, tez SAAB 2.0 turo 150KM ale w automacie.
Ten samochód nie jechał ! Ja mu gaz, obroty 5tys auto ledwie sie toczy.
Wcisnalem przycisk Sport na lewarku, i jedyna różnica to ze zaczął się toczyć przy 5500 obr.
Nigdy więcej automatu ! Cos mi później pitolił. ze trzeba było "kick down" zrobić, mów do mnie jeszcze, jestem manual z dziada pradziada
Użytkownik petrus edytował ten post 10 September 2016 - 18:36
Napisano 10 September 2016 - 19:55
Nigdy więcej automatu
Nie wiesz co tracisz.
Napisano 10 September 2016 - 20:10
Z tego co ja zauważyłem to rocznikiem, w starszym 2000-2004 jest wajcha a w nowszym 2005 i polift kulka z przyciskiem, przycisk to odblokowanie przy rozpoczęciu jazdy oraz późniejszej zmianie na R, 3, 1 i P
ja mam 2003 i mam z przyciskiem. Może to istotne, że to wersja limited 2.0, nie wiem.
Napisano 11 September 2016 - 16:05
Szczerze, lepiej i bardziej bogato wygląda właśnie ta wajcha obszyta skórą, też ma przycisk odblokowujący tyle że u dołu. Kulka wygląda biednie. Ale to tylko moje zdanie.
Napisano 11 September 2016 - 16:12
Dzieki wszystkim za zaspokojenie ciekawości
Napisano 11 September 2016 - 16:30
lepiej i bardziej bogato wygląda właśnie ta wajcha obszyta skórą, też ma przycisk odblokowujący tyle że u dołu. Kulka wygląda biednie
Oczywiście że wajcha wygląda bardziej bogato, ale to auto retro lata 30-te i takie biedne kulki były wtedy montowane w każdym, który miał lewarek w podłodze
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Pytanie niecodzienne |
Offtopic | pitkowechucherko |
|
![]()
|
|
Uszczelka pod głowicą (padła) pytanie o wymianę.![]() |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
![]()
|
|
PO13 - pytanie |
Techniczny podstawowy | Kasia888 |
|
![]()
|
|
Nietypowe pytanie |
Offtopic | pitkowechucherko |
|
![]()
|
|
Pytanie za 100 pkt. |
Offtopic | Dorka |
|
![]()
|
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych