Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Diesle są fajne


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.marcwolo_*

Bezimienny Gość.marcwolo_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 29 sierpień 2009 - 21:16

A czemu akurat benzyniak? Diesle są fajowskie i bardziej ekonomiczne.

Pozdrawiam

#2 rafe1

rafe1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5359
  • Dołączył:  14 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4GT M
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 sierpień 2009 - 21:29

marcwolo, ma kolega ochote na benzyniaka to go nie zbijamy z celu :cwaniak

#3 Bezimienny Gość.marcwolo_*

Bezimienny Gość.marcwolo_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 29 sierpień 2009 - 21:32

Ale swój swojego chwali :cwaniak . Wiem co mam więc polecam.

Tylko tyle

Pozdrowionka

#4 rafe1

rafe1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5359
  • Dołączył:  14 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4GT M
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 sierpień 2009 - 21:38

marcwolo, też mam CRD i polecam :cwaniak

#5 Bezimienny Gość.marcwolo_*

Bezimienny Gość.marcwolo_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 29 sierpień 2009 - 21:43

Fajne są właśnie. Bardzo żałuję że muszę się z nim pożegnać a ze mną i cała moja rodzinka. Ale "life is brutal" jak to się mówi.

pozdrawiam serdecznie

#6 Bezimienny Gość.mala_*

Bezimienny Gość.mala_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 07 wrzesień 2009 - 12:13

Ja też chcę mieć Pitka - jakiego radzicie kupić Diesla czy gaz, benzyna ???

#7 paradyz

paradyz

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3021
  • Dołączył:  21 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:300C 3,5 A
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Rzeszów
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 07 wrzesień 2009 - 12:17

http://ptclub.pl/viewtopic.php?t=901
Mała tu masz opisane te dylematy:)

#8 miecio

miecio

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •      
  • Posty: 13785
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 wrzesień 2009 - 10:55

odkad siegam pamiecia oprocz trabanta i pf125p zawsze dizel!

#9 AGAMACIEJ2

AGAMACIEJ2

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 348
  • Dołączył:  15 wrz 2008
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.4l

Napisano 25 wrzesień 2009 - 12:15

Ja tam do Diesla się nie przekonam. Co z tego, że mało palą i nie źle ciągną jak są mocno awaryjne. A do tego naprawy słono kosztują i cały zysk z ekonomi idzie do mechanika.
Nie ma to jak benzynka w gazie :kciuki

#10 vojpiotr

vojpiotr

    Znawca Tematu

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1134
  • Dołączył:  15 wrz 2008
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:EX- Street Cruiser 2

Napisano 25 wrzesień 2009 - 12:19

Co z tego, że mało palą i nie źle ciągną jak są mocno awaryjne.


skad takie wnioski?

#11 AGAMACIEJ2

AGAMACIEJ2

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 348
  • Dołączył:  15 wrz 2008
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.4l

Napisano 25 wrzesień 2009 - 12:30

Poczytajcie posty w zakładce Techniczne i Awarie, najwięcej problemów jest właśnie z dieslem.
Dodatkowo spotykam się na co dzień z problemami w tych silnikach wszystkich marek i wszędzie ceny zdrowe.
Era dobrego diesla skończyła się na silnikach TD ew. TDI, bo teraz ochrona środowiska ma pierwszeństwo a co za tym idzie ogrom elektroniki co by jej sprostać.
To oczywiście moje skromne zdanie i nie muszę mieć racji.

#12 resiurc

resiurc

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2589
  • Dołączył:  09 wrz 2008
  • Rok Produkcji:300 C
  • Silnik:3,0 CRD
  • Imię:Tomek
  • Skąd::Zduńska Wola
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 wrzesień 2009 - 13:20

Ja oczywiście jestem za dieselkiem --7,5 literka a awarie? Chyba w benzynkach także się zdarzają.

#13 vojpiotr

vojpiotr

    Znawca Tematu

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 1134
  • Dołączył:  15 wrz 2008
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:EX- Street Cruiser 2

Napisano 25 wrzesień 2009 - 13:52

reisurc - zgadzam sie w 100% - silnik benzynowy to 180 000 - 200 000 km max i remont albo zlomowisko
diesel - 300 000 - 500 000 km - oczywiscie mowimy tu o autach prawidlowo eksploatowanych
no i przyjemnosc z jazdy o niebo lepsza.....
co do gazu to ja akurat nie przekonam sie nigdy....

ale wiadomo - ile osob tyle opinii

#14 rafe1

rafe1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5359
  • Dołączył:  14 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4GT M
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 wrzesień 2009 - 14:12

co do gazu to ja akurat nie przekonam sie nigdy....

mam to samo zdanie :piwo

#15 MayheM

MayheM

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2901
  • Dołączył:  24 mar 2009
  • Rok Produkcji:Brak
  • Silnik:Brak
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 wrzesień 2009 - 16:58

Najnowsze diesle eko-porazki sa do bani: filtry fap itp - samo zlo zwlaszcza w tym kraju, gdzie nie mozna normalnie jezdzic.
Nasz CRD nie ma FAPa, wiec chwala mu. Jedynie turbosprezarka lubi wyc i kiedys trzeba bedzie wymienic/zregenerowac (mnie to czeka).
A spalanie bajka - u mnie zawsze ponizej 7l, a na trasie dluuugiej jest bliskie 6l/100.

Pozdrawiam

#16 AGAMACIEJ2

AGAMACIEJ2

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 348
  • Dołączył:  15 wrz 2008
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.4l

Napisano 26 wrzesień 2009 - 09:39

vojpiotr, nie do końca. Serwisowałem auta firmowe z instalacją gazową, gdzie kierowcy pociskają ile się da i silniki wytrzymywały bez problemu 250 000 km potem remont głowicy - nie taki drogi i można hulać dalej.
Silniki benzynowe nie psują się tak często jak diesle jeśli się je normalnie eksploatuje. Najczęściej padają z winy użytkownika, a i tak naprawa jest dużo tańsza niż w ON.
Teraz robiłem remont kapitalny w Puncie - może nie to porównanie ale odnośnik będzie - wymiana pierścieni, gumek zaworowych, dotarcie zaworów, wymiana dwóch gwintów w głowicy, wymiana sprzęgła, wymiana osłony przegubu, płynu chłodniczego i oleju z filtrami - koszt 1800zł.
Auto z przebiegiem 285 000 km z LPG - od nowości- i w dodatku Nauka Jazdy "L"

#17 renia35

renia35

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 164
  • Dołączył:  27 gru 2008
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 Touring
  • Imię:Renata

Napisano 26 wrzesień 2009 - 16:48

Zgadza się z moim "przedmówcą". W poprzedniej firmie mój mąż miał służbowego poloneza tracka. Autko 96 r. silnik 1,6 benzyna. Samochód był eksploatowany w ekstremalnych warunkach, budowy itp. Silnik bez remontu wytrzymał 380 tyś km. Fakt "umarł" śmiercią naturalną, ale wszystko zależy od kierowcy. Może głupie porównanie silnik z lat 60-tych, więc dzisiejsze benzyniaki w pt powinny wytrzymać znaczne większe przebiegi. Ktoś kiedyś powiedział o gustach się nie dyskutuje - diesel czy benzyna wolność wyboru. :kawka

#18 rafe1

rafe1

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5359
  • Dołączył:  14 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4GT M
  • Imię:Rafał
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 26 wrzesień 2009 - 21:39

5,7 HEMI

#19 miecio

miecio

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •      
  • Posty: 13785
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 wrzesień 2009 - 09:41

vojpiotr, nie do końca. Serwisowałem auta firmowe z instalacją gazową, gdzie kierowcy pociskają ile się da i silniki wytrzymywały bez problemu 250 000 km potem remont głowicy - nie taki drogi i można hulać dalej.
Silniki benzynowe nie psują się tak często jak diesle jeśli się je normalnie eksploatuje. Najczęściej padają z winy użytkownika, a i tak naprawa jest dużo tańsza niż w ON.
Teraz robiłem remont kapitalny w Puncie - może nie to porównanie ale odnośnik będzie - wymiana pierścieni, gumek zaworowych, dotarcie zaworów, wymiana dwóch gwintów w głowicy, wymiana sprzęgła, wymiana osłony przegubu, płynu chłodniczego i oleju z filtrami - koszt 1800zł.
Auto z przebiegiem 285 000 km z LPG - od nowości- i w dodatku Nauka Jazdy "L"

to jest remont kapitalny? ciekawe to , ratowanie trupa pojezdzi jeszcze troche i dopiero padnie
jak juz pisalem prawie od zawsze jezdze dizlem i raz tylko mialem problem jak czesc paska transmisji wpadla pod obudowe rozrzadu i rozrzad przeskoczyl o chyba 2 zeby
poza tym zadnej awarii silnika nie mialem nie ze swojej winy
tylko dizel
mysle ze przejechalem kolo 800 tys kilometrow

#20 ptwaw

ptwaw

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 852
  • Dołączył:  06 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2,4 GT Turbo
  • Imię:Marcin

Napisano 28 wrzesień 2009 - 09:45

miecio, :kciuki - bo jak to sie mówi: "jeździć to trzeba umić" , kazdy silnik mozna zajechać czy to benzyna czy diesel





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych