Witam,
Mam problem z pitkiem, podczas skręcania kierownicą auto traci obroty i gaśnie nie wiem czym jest to spowodowane, przed chwilą zmieniłem wysokość położenia kierownicy o kilka cm i teoretycznie jest wszystko w porządku, może mi ktoś powiedzieć czym jest spowodowane takie zachowanie auta ?

Auto gaśnie przy skręcaniu kierownicą
#1
Bezimienny Gość.kuba1991_*
Napisano 16 października 2016 - 12:26
#2
Napisano 16 października 2016 - 12:59
Nie miałeś zbyt niskich obrotów silnika przed wystąpieniem tego zjawiska lub czy pompa nie zaczęła "jęczeć/bzyczeć"? Jest ścisła zależność między pracą pompy, a silnikiem. Zdarza się, ze za takie dziwne zachowania odpowiedzialne są uszkodzone silniczki krokowe, zbyt małe obroty silnika, które nie są w stanie podołać pracującej pompie lub sama uszkodzona mechanicznie pompa (najczęściej zatarte łożyska). Temat do diagnostyki u mechniora.
#3
Bezimienny Gość.kuba1991_*
Napisano 16 października 2016 - 13:12
Właśnie pompa zaczęła głośniej pracować jakieś dwa dni temu
#4
Napisano 16 października 2016 - 13:30
Więc prawdopodobnie jesteś w domu. Podjedź do warsztatu i raczej z tym nie zwlekaj aby nie było jakiegoś poważnego kuku w czasie jazdy.
#5
Napisano 16 października 2016 - 15:31
#6
Bezimienny Gość.kuba1991_*
Napisano 16 października 2016 - 16:22
Sprawdź błędy licznikowo czy nie wywala czujnika układu wspomagania - odpowiedzialnego za podnoszenie obrotów na luzie P0551 - przy jego uszkodzeniu może tak się dziać .
A czy może być to wina bardzo słabego akumulatora, bo dzisiaj nie mogłem odpalić auta bo akumulator się rozładował, kolega podratował kabelkami pojeździłem troche i nie gasł, później auto zostawiłem na kilka godzina na zimnie i znów ledwo co odpalił jak ruszyłem to gasł przy skręcaniu jak pojeździłem godzinę to akumulator się podładował i nie było problemu...
Wyszedł błąd p1684...
Użytkownik kuba1991 edytował ten post 16 października 2016 - 16:29
#7
Napisano 16 października 2016 - 16:41
Być może czujnik może tak wariować przy mocno niedoładowanym aku, ale niech andeeas7 się wypowie, bo nie mam pojęcia, czy aż tak to by się objawiało i tylko wariował ten jeden czujnik.
#8
Bezimienny Gość.kuba1991_*
Napisano 16 października 2016 - 18:52
Znalazłem właśnie mase która nie była uziemiona i latała luźno po silniku, teraz mam problem gdzie tą mase mam przykręcić... kabel znajduje się po lewej stronie silnika od strony korka oleju...
#9
Napisano 16 października 2016 - 20:31
#10
Bezimienny Gość.kuba1991_*
Napisano 16 października 2016 - 21:02
Zacznij od wymiany akumulatora , każde jego rozładowanie kasuje błędy ze sterownika silnika
Jutro jadę wymienić akumulator, jak możesz doradź mi firmę oraz parametry, ja osobiście zastanawiałem się nad akumulatorem marki KOZAK
#11
Napisano 16 października 2016 - 21:12
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przyszła wiosna do pitka |
Moje auto | suchy |
|
![]()
|
|
Co autor ma nam myśli? |
Zakup kontrolowany! | button |
|
![]()
|
|
Spadanie obrotów na D i przerywanie zapłonu na postoju, przy wrzuceniu na N Lub P problem ustaje |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
![]()
|
|
SPRZEDAM - PT Cruiser 2.0 Pb automat |
Chrysler PT Cruiser | Cobra75 |
|
![]()
|
|
Czy ktoś zna to auto? |
Zakup kontrolowany! | Grzesiek |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych