Faktem jednak jest, że jeśli trafisz na kiepski egzemplarz, to koszty mogą być spore. Mam tutaj na myśli problemy z silnikiem, bo jednak kilkoro naszych użytkowników już wymieniało ten silnik, chodzi 2,0 , bo chyba 2,4 jest mniej awaryjny podobnie jak diesel 2,2.
Z pozostałych usterek które się pojawiają i przed zakupem powinieneś sprawdzić, to czy działają halogeny, bo często "pada " przełącznik, posłuchać czy nie wyje pompa wspomagania kierownicy, czy działa klima (najczęściej pada silniczek wentylatora chłodnicy) i obowiązkowo sprawdzić metodą kluczykową kody błędów, (przekręcasz kluczykiem trzy razy, na wyświetlaczu km powinny się pojawić kody błędów i napis DONE).
Reszta to pikuś, bo takie rzeczy jak zawieszenie to w każdym aucie czasem trzeba wymienić.
Ale jak trafisz na dobry egzemplarz, to będziesz się długo cieszył, ja mam swój już ponad 7 lat.