No może nie wszystkie sie kończa w takim nastroju,gdyby był petrus inaczej by się skończyło.
Znalazłem PT-ka i nie wiem czy kupić?!
#21
Napisano 20 października 2016 - 13:52
#22
Napisano 20 października 2016 - 15:01
Dobra, robimy traktat pokojowy - Kończymy OT w temacie kolegi, a adames nie wodzi już wzrokiem za ikonką "BANNED"
#23
Napisano 20 października 2016 - 17:30
Przez tydzień damy radę , a na poważnie, to tak się kończą chyba wszystkie dyskusje na temat który silnik jest najlepszy.
Oczywiście że F 1.6 jest najlepszy.
Oczywiście że tylko poliftowy.
Oczywiście.
Użytkownik kade edytował ten post 20 października 2016 - 17:31
#24
Napisano 20 października 2016 - 17:45
Darek , i to jest oczywista prawda !!
#25
Napisano 20 października 2016 - 18:57
Oczywiście że F 1.6 jest najlepszy.
Nie miałem okazji na przejażdżkę autem z tym silnikiem więc nie mogę się wypowiadać czy to wystarczający silnik do tego auta.
Oczywiście że tylko poliftowy.
Oczywiście się zgadzam z kolegą, ale tylko pod względem rocznika, bo to co tam jest w środku, to stylistycznie nie pasuje do sylwetki auta
Myślę że właśnie przez tą stylistykę wnętrza, ludzie przestali kupować te auta i dlatego zaprzestano produkcji tego auta.
#26
Napisano 20 października 2016 - 19:00
Wszystko przez ten reling w środku.
#27
Napisano 20 października 2016 - 19:13
To nie reling, tylko suszarka do ręczników.
#28
Napisano 20 października 2016 - 19:13
Krzysztof Jedyny problem który możesz mieć to strach w oczach mechaników w swoim mieście,gdy trzeba będzie coś naprawić w pitku, ale od tego jest właśnie nasze forum.
Jeśli komuś reling w pitku przeszkadza, to może sobie go zdemontować. Ciężko znaleźć przedlifta diesla z euro 4, a nie mam zamiaru zostawiać auta na rogatkach Berlina czy innych miast bo wjazd jest karany.
#29
Napisano 20 października 2016 - 19:25
Andrzej wiesz przecież że się droczymy odnośnie modeli i rodzajów silników naszych aut. Natomiast co do norm euro4 to pewnie masz rację, chociaż nie wiem czy w 10 letnich autach i przy znacznym przebiegu, nadal te normy są spełniane. Nikt przecież w naszym kraju przy przeglądach technicznych nie sprawdza tych wartości.
#30
Napisano 20 października 2016 - 19:42
jedyny słuszny, to GT!!!
Załączone pliki
#31
Napisano 20 października 2016 - 19:45
Adam , Zgadzam się z tobą, ponadto zagazowane pitki mają zakaz wjazdu na podziemne parkingi,teraz to im się udaje bo nikt nie kontroluje. Nowo budowane bloki z podziemnymi parkingami mają zakaz parkowania gazowników i tam wspólnota pilnuje.
#32
Napisano 20 października 2016 - 20:09
Andrzeju,po co mi się pchać do Berlina autem jeśli mamy bezpośrednie połączenie z Zielonej Góry.tam i z powrotem 29 euro +przejazdy w Berlinie metrem lub autobusami,i to w 2,5 godz.
#33
Napisano 20 października 2016 - 20:12
Hmmm. Choćby dlatego, że jak ktoś się na jeden dzień wybiera, to jednak ta niespełna jedna godzina między przyjazdem pociągu do Berlina a jego odjazdem w drogę powrotną to może być trochę mało do zwiedzenie miasta czy załatwienie czegokolwiek
#34
Napisano 20 października 2016 - 20:16
A co ty zwiedzisz Rafale w Berlinie przez jeden dzień?
#35
Napisano 20 października 2016 - 20:24
Po dobrym koncercie trzeba się dobrze zabawić,więc wracam na drugi dzień.i to bezpiecznie,pociągiem.
#36
Napisano 20 października 2016 - 21:43
Poproś Gustawa żeby Cie przewiózł w swoim przed liftowym F 1.6 to zrozumiesz po co w po liftowych montowali te"suszarki""relingi"itp...To nie reling, tylko suszarka do ręczników.
#37
Napisano 20 października 2016 - 21:56
Miałem okazję siedzieć na prawym fotelu chyba najszybszego i najmocniejszego pitka naszego forumowicza Krzysztofa, kierowanego po krętych drogach prowadzonych do Zamku Czocha, przez dobrego kierowcę Maxia. Dałem radę bez tej rączki na ręczniki, chociaż wtedy ręcznik by się faktycznie przydał.
#38 Bezimienny Gość.JohnyBravo_*
Napisano 21 października 2016 - 03:40
Panowie, bardzo dziękuję za wszystkie sugestie, porady. Przenyślę temat i dam znać jaką decyzję podjąłem.
Dobrego PT-kowego dnia :piter
#39 Bezimienny Gość.asik28_*
Napisano 27 października 2016 - 12:35
Witam, właśnie przymierzam się do kupienia Pt Cruisera, poczytałam wiem na co mniej więcej zwracać uwagę, mam parę egzemplarzy i ze względu na to że do każdego mam niezły kawałek to spytam się już osób po kupnie czy któryś z nich jest wart uwagi. Z góry dziękuje za pomoc, a może ktoś miał z nimi styczność
http://allegro.pl/sh...2892#f1938ca80d
http://allegro.pl/sh...8437651#thumb/8
http://otomoto.pl/of...html#f1938ca80d
http://otomoto.pl/of...html#18795b37bf
https://www.olx.pl/o...html#1ed422fa72
#40
Napisano 27 października 2016 - 17:33
Witam, właśnie przymierzam się do kupienia Pt Cruisera, poczytałam wiem na co mniej więcej zwracać uwagę, mam parę egzemplarzy i ze względu na to że do każdego mam niezły kawałek to spytam się już osób po kupnie czy któryś z nich jest wart uwagi. Z góry dziękuje za pomoc, a może ktoś miał z nimi styczność
http://allegro.pl/sh...2892#f1938ca80d
http://allegro.pl/sh...8437651#thumb/8
http://otomoto.pl/of...html#f1938ca80d
Witam. Mój jest na sprzedaż... z jasną historią serwisową
https://www.olx.pl/o...html#24d51d27f1
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Kupię podciśnieniowy siłownik klap do 2.2 CRD |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | kozbi7 |
|
|
|
OGÓLNOPOLSKI ZLOT CHRYSLER PT CRUISER NAREWKA 2024 - „W KRAINIE ŻUBRA" |
Nasze Spoty | dominik |
|
|
|
Pt na czerwonym dywanie |
Multimedia: Filmy & Zdjęcia | dominik |
|
|
|
Ona nie jest w ciąży a on wie co robi.... |
Ogólnie | bartek_sz3 |
|
|
|
Spadanie obrotów na D i przerywanie zapłonu na postoju, przy wrzuceniu na N Lub P problem ustaje |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych