Tu się mylisz,nie wiem jak w dieslach, ale w benzynie są duże różnice np. nie mam bezpieczników po lewej stronie w kokpicie (jest tylko dziura),dalej, nie mam modułu do centralnego który jest pod pokrywą kokpitu na środku za nawiewami , dalej wg. schematu kostka C-109 powinna mieć 4 piny moja ma 10 itd, To tak na marginesie.
FINALIZUJEMY.
Po dłuższym weekendzie ,odpoczęty postanowiłem jeszcze raz posprawdzać od początku i "zonk",wyszła mi ruchoma "masa" a tak naprawdę upływność rzędu 75-80 om na czujniku.Czyli jest winowajca.Trochę mnie kosztowało aby znaleźć to miejsce.(U mnie od chłodnicy w prawo do sterownika ABS).Jest tam gruba wiązka która wchodzi pod lampę i ciężko sie do niej dobrać,Stwierdziłem że prościej będzie przeciąć przewód i poprowadzić nowy,Tak zrobiłem i jest OK. ( foty do wglądu).Szkoda że jak mierzyłem 1-szym razem to mi nie wyszło.
I podpowiedź, przu sprawdzaniu czujnika ABS ważna jest polaryzacja przy mierzeniu oporności.
Dzięki wszystkim za sugestie i podpowiedzi.
Pzdr.
Załączone pliki
-
1.jpg 87,88 KB
5 Ilość pobrań
-
2.jpg 102,6 KB
4 Ilość pobrań