Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Mój Pitek 2 tygodnie po zakupie...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#21 Bezimienny Gość.Emdizajn_*

Bezimienny Gość.Emdizajn_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 25 listopada 2016 - 18:25

odnośnie chemii czy pędzelków to jak najbardziej każdy może zakupić co potrzebuje, jeśli macie jakieś pytania to śmiało proszę o kontakt na prv. z chęcią pomogę. wszelką chemie czy akcesoria najlepiej kupować w sprawdzonych sklepach jak np: https://kaiserdetailing.pl czy http://tuningkingzshop.pl są to sklepy prowadzone przez pasjonatów którzy z chęcią pomogą w doborze chemii do danych zastosowań. Nie reklamuje po prostu sam korzystam między innymi z ich dostaw. 

 

Odnośnie cen jest to temat dosyć ruchomy, wszystko zależy od stanu lakieru, ilości kroków, rodzaju zabezpieczeń itd...

Ogólnie pakiety z ceramikami zaczynają się od kwot 1700 przy ochronie 3 letniej bądź 3000 ochrona 5 letnia. 

Zabezpieczenia kwarcowe czy polimerowe są zdecydowanie tańsze, oferty zawsze można dostosować do budżetu klienta. Występują także pakiety po 500pln.

Oczywiście "polerka" a polerowanie to też różnica ;) grunt aby robić to jak najdelikatniej i zapolerowywać a nie ściągać nie wiadomo ile mikronów i niszczyć lakier. Jeśli chcecie zobaczyć jak to mniej więcej wychodzi to zapraszam na mój funpage na fb wystarczy wpisać emdizajn ewentualnie otwockdetailing :)

 

Podsumowując, w grudniu dorzucę jeszcze trochę zdjęć z dalszych prac nad Pitkiem, jeśli macie pytania to zapraszam na prv :)



#22 kade

kade

    VIP

  • Moderator
  •   
  • Posty: 8 107
  • Dołączył:  18 mar 2013
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1.6 M Gaz
  • Imię:Darek
  • Skąd::Lubuskie
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 listopada 2016 - 18:30

Jeżeli potrzebujesz pitka do doskonalenia swojego warsztatu w pięknym acz wymagającym pewnych poprawek lakierze w kolorze reed crystal perełka to słóżę swoim pitongiem ;) :d

#23 hencio

hencio

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3 349
  • Dołączył:  22 cze 2014
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2,429 A
  • Imię:DARIUSZ
  • Skąd::SZKLARKA RADNICKA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 listopada 2016 - 18:34

Drogi kolego Cinek,po to jest to forum aby wymieniac się z wszystkimi osobami z clubu wszelkimi wiadomościami na temat Pitków.Także,nie wstydź się i pisz śmiało w otwartym temacie.



#24 Bezimienny Gość.Emdizajn_*

Bezimienny Gość.Emdizajn_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 25 listopada 2016 - 18:38

Drogi kolego Cinek,po to jest to forum aby wymieniac się z wszystkimi osobami z clubu wszelkimi wiadomościami na temat Pitków.Także,nie wstydź się i pisz śmiało w otwartym temacie.

Dzięki za informacje, sam będę potrzebował od Was kilku rzeczy, dzisiaj padł mi przełącznik zespolony :) 



#25 hencio

hencio

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3 349
  • Dołączył:  22 cze 2014
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2,429 A
  • Imię:DARIUSZ
  • Skąd::SZKLARKA RADNICKA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 listopada 2016 - 18:39

Tak jak chyba u każdego.Trąb od razu do Doctora Andrzeja.



#26 kade

kade

    VIP

  • Moderator
  •   
  • Posty: 8 107
  • Dołączył:  18 mar 2013
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1.6 M Gaz
  • Imię:Darek
  • Skąd::Lubuskie
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 listopada 2016 - 19:05

Tak jak chyba u każdego.Trąb od razu do Doctora Andrzeja.

Nie u każdego.W poliftach ten problem nie występuje ;)

Emdizajn.Różnorodność i ilość produktów które użyłeś do renowacji lakieru w swoim pitku raczej przekracza możliwości przeciętnego kierowcy ale jestem pewien,że nie raz i dwa będziesz proszony o poradę ;) jak dobrze i o własnych siłach zadbać o lakier ;)
Sam mam pierwsze pytanie.Napisałeś że użyłeś dwóch różnych polerek.Jakie są rużnice po ich użyciu?Chodzi mi o efekt pracy.

Użytkownik kade edytował ten post 25 listopada 2016 - 19:06


#27 Bezimienny Gość.Emdizajn_*

Bezimienny Gość.Emdizajn_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 25 listopada 2016 - 20:19

Nie u każdego.W poliftach ten problem nie występuje ;)

Emdizajn.Różnorodność i ilość produktów które użyłeś do renowacji lakieru w swoim pitku raczej przekracza możliwości przeciętnego kierowcy ale jestem pewien,że nie raz i dwa będziesz proszony o poradę ;) jak dobrze i o własnych siłach zadbać o lakier ;)
Sam mam pierwsze pytanie.Napisałeś że użyłeś dwóch różnych polerek.Jakie są rużnice po ich użyciu?Chodzi mi o efekt pracy

Przy polerowaniu orbitalnym praktycznie unikamy efektów hologramu, skracamy czas pracy ok 30-35% o wiele łatwiej jest zalać niektóre rysy. Nie jest tak agresywna jak zwykła oscylacja. Ogólnie w polerowaniu ważna jest temperatura lakieru, trzeba go dobrze dogrzać aby wyciągnąć maksimum z pracy. Jedno etapowe polerowanie (one step) z odpowiednim padem przynosi często fajny efekt. W zasadzie większość detailerów głównie używa orbit. Występują w wersjach o różnych skokach, najczęściej używa się skok 15mm. Dużo zależy także od firmy np ten sam element robiony na Rupesie zapoleruje więcej i szybciej niż np Lare, wadą niestety jest cena Rupes kosztuje 2x tyle co Lare. Do tego dochodzi oczywiście dobranie odpowiedniej kombinacji past oraz padów, każdy lakier jest inny i niestety nie ma złotego środka dla każdego lakieru, trzeba kombinować :). Do domowych zastosowań fajnie sprawdzają się pasty Menzerny, jest produkt 3in1 który praktycznie wystarcza na domowe zastosowanie. W zależności od użytej twardości gąbek możemy jedną pastą spolerować średnie rysy, mikro rysy oraz wykończyć "woskując" auto.  Na koniec wycierasz fibrą i gotowe :) jak będę miał chwilę w weekend to moge przygotować coś w rodzaju mini poradnika opartego na bazie doświadczeń który pomoże w domowej pielęgnacji autka. Oczywiście zapominamy o Plaku i tym podobnych wynalazkach, nie wiele większym kosztem można uzyskać o wiele lepszy efekt. Czasem warto dołożyć 6-7pln na konkretny produkt który starczy na dłużej a przy okazji poprawi efekt. Nie każdy drogi produkt jest dobry a marka nie zawsze ma znaczenie. 


  • bigmeen lubi to

#28 dominic

dominic

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2 693
  • Dołączył:  23 paź 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2M
  • Imię:Dominik
  • Skąd::B
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 listopada 2016 - 20:48

no, ja czekam na ten mini poradnik z niecierpliwością :)



#29 gtig60

gtig60

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 212
  • Dołączył:  12 mar 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Grzes
  • Skąd::Krakow
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 listopada 2016 - 22:29

Też jestem ciekaw ile kosztuje taka usługa bowiem z opisu wynika że nie liczył się koszt tylko efekt! Nie można też pominąć zaangażowania w szczegóły w które to zazwyczaj ciężko wymuc na usługodawcy. Myślę ze efekt najlepiej widać na "zywo" i ze zdjęcie nie oddaje w pełni blasku pojazdu. Mój szwagier ma nastoletnia Astre II i raz do roku ja glinkuje i nanosi odpowiednie specyfiki i rezultat jest taki że ciężko przejść obojętnie obok. Umknie tylko ignorantowi motoryzacyjnemu. Dla porównania mam w rodzinie druga Astre II która ma przejechane 40 tys km i jest trzymają pod specjalnie skrojonym bawełnianym przykryciem i mimo że się błyszczy to nie przysparza takiego efektu WoW jak szwagrowa.

#30 borkey24

borkey24

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 362
  • Dołączył:  21 lip 2015
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0 M gaz
  • Imię:Kamil
  • Skąd::Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 26 listopada 2016 - 23:05

Nie można też pominąć zaangażowania w szczegóły w które to zazwyczaj ciężko wymuc na usługodawcy. 

 

święte słowa







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych