Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Inst.gazowa a check engine


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#41 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 lipiec 2016 - 08:32

Więcej wiary , poproś o test akumulatora z wydrukiem stanu zużycia - są testery gdzie podaje sie znamionowe parametry typu akumulatora i tester porównuje z bierzacymi , na tej podstawie oblicza stan zużycia i dostaniesz to na papierze

#42 theo

theo

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 525
  • Dołączył:  03 maj 2016
  • Rok Produkcji:brak
  • Silnik:brak
  • Imię:teodor
  • Skąd::brak
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 29 lipiec 2016 - 09:19

hmmmm dobra to juz nie weim co z ta sondą :_))) teraz zgłupiałem a moze to falowanie spowodowane jest brakiem regulacji gazu ???

 

To falowanie to masz na której sondzie? bo jak na pierwszej tej na kolektorze to tak ma być



#43 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 lipiec 2016 - 09:56

Theo - rozmawiamy o drugiej diagnostycznej za katalizatorem , jęsli miałoby to dotyczyć przed to tak jak piszesz jest jak najbardziej prawidłowy zakres pracy .

Użytkownik andreeas7 edytował ten post 29 lipiec 2016 - 10:09


#44 theo

theo

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 525
  • Dołączył:  03 maj 2016
  • Rok Produkcji:brak
  • Silnik:brak
  • Imię:teodor
  • Skąd::brak
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 29 lipiec 2016 - 13:08

Chciałem się tylko upewnić bo jeżeli chodziło o drugą to przed jej wymianą wskazania były bardziej prawdziwe

zauwżyliśmy ze tak jak pisałem wczesniej sonda nie miała stały zakres 400mV ( minimalne pływanie)


#45 Bezimienny Gość.Gulbi_*

Bezimienny Gość.Gulbi_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 04 sierpień 2016 - 12:37

Tak Andrzej od początku chodziło mi o przednia sondę. I tam była prawie stała wartość. teraz pierwsza sonda ładnie pływa w pełnym zakresie.

Wiec zakładam ze bedzie ok. Narazie teatuję spalanie, akumulator był tez do wymiany :_)))

 

Mam nadzieję ze to juz koniec. Czasem magicy od których kupuje się auta przechodzą sami siebie. :)))

 

Ja lubie ksiażkowo bez udziwnień.



#46 HAL9000

HAL9000

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 340
  • Dołączył:  28 wrz 2008
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,0
  • Imię:Krzysztof
  • Skąd::Chełmża
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 sierpień 2016 - 19:08

Chciałbym w temacie LPG -check engine podzielić się swoimi doświadczeniami. Mam LPG w pt 2.0 instalację i palił mi jakieś 10 - 12 l i ce nie świecił. Serwisant gazu postanowił wgrać mi oszczędnościową mapę do sterownika gazu, fakt pali jakieś 9 - 10 l, ale ce cały czas się świeci i majster twierdzi, że wszystko jest ok. Auto jest ok, ale podczas wysokich temperatur trochę głupieje w zakresie niskich obrotów. Jak pojeżdżę na samej benzynie ce gaśnie.



#47 theo

theo

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 525
  • Dołączył:  03 maj 2016
  • Rok Produkcji:brak
  • Silnik:brak
  • Imię:teodor
  • Skąd::brak
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 19 sierpień 2016 - 21:17

Fajnie że teraz mało spała,ale sprawdź błędy czy aby nie zauboga mieszanka bo to może być zabójcze dla silnika, spalanie zbyt ubogiej mieszanki wydziela wyższa temperaturę i może gotować jak również wypalić zawory





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych