
#21
Napisano 15 July 2017 - 06:37
#22
Napisano 15 July 2017 - 09:47
Siemka! Ja w kilku swoich samochodach wymieniłem tak jak opisałeś tulejki, pobijaki i młot. Było OK.
#23
Napisano 15 July 2017 - 11:21
Witam
Jak chcesz się sam bawić to zdemontuj wszystko i zanieś samą piaste do warsztatu niech wycisną i wcisną samo łożysko i tyle. Chwila roboty jak się ma prasę.
Pozdro
#24
Napisano 15 July 2017 - 20:24
Panowie, czy ta piasta nie jest czasem uwalona przez wewnętrzny pierscień łożyska, który blokował się na wałeczkach ?
20170715_170339.jpg 3.7 MB
5 Ilość pobrań
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 15 July 2017 - 20:26
#25
Napisano 15 July 2017 - 21:22
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 15 July 2017 - 21:22
#26
Napisano 15 July 2017 - 21:35
Dziękuję za informację - w poniedziałek kupię nową na części usa mają za 133 zł. W samochodzie miałem zamontowane łożysko Timkena pamiętające chyba 2002 rok.
20170715_165935.jpg 3.91 MB
4 Ilość pobrań
I bieżnia
20170715_171846.jpg 4.37 MB
2 Ilość pobrań
Szok, że to się jeszcze toczyło.
#27
Napisano 15 July 2017 - 21:36
#28
Napisano 15 July 2017 - 21:45
No nie stety ja będę zakładal MGK (indyjskie). ...chłopaki z części usa twierdzą, że nie są wcale gorsze od jakiś kanadyjskich, które mieli po 93 zł sztuka. Pewnie krotko pojeżdżę, ale teraz już wiem jak sobie radzić z wymianą. ...chciałem kupić FŁT ale nikt tego do Pitka nie miał - podobno produkuja dla SKF i pewne ilości dla FAG'a.
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 15 July 2017 - 21:46
#29
Napisano 15 July 2017 - 21:52
#30
Napisano 15 July 2017 - 21:57
W częściach usa nie mieli tych marek, a ja nie miałem czasu na ściąganie w innych sklepach - trudno muszę założyć MGK, zabaczymy na ile starczą. ...fakt, że szukałem w podanych cenach tych marek, ale nigdzie nie mogłem znaleźć - szczególnie FAG mnie interesował.
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 15 July 2017 - 21:59
#31
Bezimienny Gość.B4N_*
Napisano 15 July 2017 - 22:30
tak sobie liczą cena robocizny równa cenie części
najlepiej mieć znajomego mechanika z dobrym wyposażeniem i samemu to zrobić czysty banał wymiana łożyska, jedynie ważne właściwie zakrecić na koniec piastę
Dziękuję za informację - w poniedziałek kupię nową na części usa mają za 133 zł. W samochodzie miałem zamontowane łożysko Timkena pamiętające chyba 2002 rok.
I bieżnia
Szok, że to się jeszcze toczyło.
o MG TO MUSIAŁO WYĆ!!!! totalny dramat
#32
Napisano 15 July 2017 - 22:37
Nic z tych rzeczy - było słychać jedynie niewieli (ale twardy) szum przy skrętach w lewo i to z większą predkością, nie spodziewalem się, że będzie aż tak wy....ne. ...właściwie zakręcić czyli jaka siła dla dynamometrycznego ? ...(i jaka dla MGK?) ...coś jak palcem na wodzie przy tej marce?
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 15 July 2017 - 22:39
#33
Napisano 16 July 2017 - 00:29
- Stefan2011 lubi to
#34
Napisano 16 July 2017 - 07:14
Panie Andrzeju - dzięki serdeczne za pomoc.
#35
Napisano 16 July 2017 - 08:43
Stefan w Cieplicach masz hurtownię łożysk
#36
Napisano 17 July 2017 - 05:18
W którym miejscu? - a wracajac do tematu idiotyzmem konstrukcyjnym jest zaprojektowanie piasty na 37.5mm, a łożyska na 39mm, w tym układzie pierścień wewnętrzny łożyska (ten od strony półosi) nie jest wsparty na swojej, pełnej powierzchni, co prowadzi do naprężania i deformacji toczni zwłaszcza jak ją dociskamy z siłą 244 Nm. Piasta powinna mieć długość 38.5 do 38,7mm, aby była możliwość zablokowania łożyska na hokinetycznym, a jednocześnie łożysko nie powinno być deformowane lub deformowane w niewielkim stopniu. ...chyba, że chodziło o to, aby je częściej wymieniać, aby serwisy mogły żyć. Po drugie nie zastosowanie pierścieni osadczych w zwrotnicy jest jakimś absurdem konstruktorskim, bo jak tu normalnie wypychać (np. starym łożyskiem) łożysko po jego zewnętrznym pierścieniu jak pierścien ten jest zasłonięty rantem ze zwrotnicy - dodatkowo rant ten prowadzi do sytuacji, że woda pozostaje na wysokości uszczelniacza, a nie zewnetrznej bieżni, co w połączeniu z piachem zawsze doprowadzi do uszkodzenia uszczelniacza i rozszczelnienia łożyska. ...dalej wiadomo, co się dzieje, toczna zaciera się, a pierścień wewnętrzny blokuje się i tocznia zamiast jeżdzić po wałeczkach szoruje o piastę.
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 17 July 2017 - 05:47
#37
Napisano 17 July 2017 - 06:08
Na Sobieszowskiej 20A a druga w Jeleniej na Kubsza 2
#38
Napisano 17 July 2017 - 20:03
Dziękuję.
Robię łożysko, ale jak mam okolice na widoku, to staram się powymieniać co jest zepsute. ...i np. gdzie kupić taką poduszkę silnika dla 1.6, bo wszedzie sprzedaja dłuższe a moja jest peknięta - to jest dolna prawa.
20170717_182802.jpg 4.15 MB
5 Ilość pobrań
I jeszcze ten straszny pasek i gdzie jest jego napinacz.
20170717_175813.jpg 3.95 MB
2 Ilość pobrań
...studnia bez dna ten Pituś.
...znalazłem za 93 zł zestaw tulei naprawczych do tej poduszki - stare wypcham i nowe wepcham.
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 17 July 2017 - 20:53
#39
Napisano 20 July 2017 - 17:11

a było tak

Wymieniłem przy okazji tuleje wahacza i sworzeń tylko z łącznikiem stabilizatora mam problem bo jakoś inaczej siedzi w nim stabilizator śrubę na dole musiałem obciąć bo szorowałaby po występach.

Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 20 July 2017 - 17:13
#40
Napisano 20 July 2017 - 17:22
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 20 July 2017 - 17:23
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Kierunkowskazy Przód !? |
Techniczny podstawowy | button |
|
![]()
|
|
sprzedam nowe reflektory (przód, 1 generacja)![]() |
Części do PT Cruisera | Bezimienny Gość.turing_machine_* |
|
![]()
|
|
Błotnik przód |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Rosa_* |
|
![]()
|
|
[SPRZEDAM] Poduszka skrzyni 2.0, Mech. klamki bagażnika + 'skrzydła', sworznie przód. |
Części do PT Cruisera | Johny6665 |
|
![]()
|
|
Głośniki przód |
Modyfikujemy | monondem |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych