Dalsza modyfikacja drążka biegów. Postanowiłem "pogrubić" trzonek lewarka. Sprawa jest prosta. Kupujemy chromowaną rurę meblową o średnicy 25mm i długości 1m (w Casto kosztuje 12 zł). Do tego 2 zaślepki na końce tej rury. Rurkę przycinamy na odpowiednią długość za pomocą gumówki, a z plastikowych zaślepek obcinamy chromowane kapturki z blachą. Średnica lewarka biegów w Pitku ma 14mm, czyli prawie tyle samo, co otwór wewnętrzny w zaślepce rury z Casto. Potem wciskamy po obu końcach rury te plastikowe zaślepki, które traktujemy jako redukcje średnicy lewarka i rurki, co wygląda po montażu tak:
20180920_153739.jpg 3,02 MB
7 Ilość pobrań
20180920_153729.jpg 3,04 MB
7 Ilość pobrań
Następnie nasuwamy rurę na lewarek, zakładamy gałkę i mamy teraz gruby lewarek.
20180920_153508.jpg 3,86 MB
7 Ilość pobrań
20180920_153804.jpg 4,08 MB
6 Ilość pobrań
20180920_153820.jpg 3,26 MB
7 Ilość pobrań
20180920_153700.jpg 4,03 MB
7 Ilość pobrań
Mi ten grubszy bardziej się podoba.
Dodatkowy plus, że można poprowadzić teraz w lewarku kable do zasilania np. podświetlanej gałki.
Postanowiłem też zamontować mały dodatek na osłonie poduchy pasażera, czyli oryginalne pitkowe skrzydełka - teraz czuję spełnienie w materii deski, która wygląda tak:
20180920_153444.jpg 3,63 MB
7 Ilość pobrań
20180920_153242.jpg 3,85 MB
5 Ilość pobrań
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 20 września 2018 - 20:54