Witam wszystkich,
Mam problem ze skrzynią automatyczną - Samochód Sebring 2,4, 2004r, skrzynia 4 biegi czyli dokładnie identiko jak w PT
Może ktoś mi doradzi co to może być.
Podczas jazdy usłyszałem delikatny pisk z pod maski, można powiedzieć, że przypominał gwizd jak z turbiny, której tu nie ma. Przy dodawaniu gazu nasilał się, ale nie był bardzo głośny, praktycznie niesłyszalny.
Podczas wyprzedzania obroty rosły ale słabo przyspieszał. Jakby sprzęgło się ślizgało.
Po 50km jak wjechałem do miasta, zaczęły się problemy ze zmianą biegów, z jedynki wrzucał na luz potem szarpiąc wrzucał dwójkę, aż w końcu wszedł w tryb awaryjny. Tak dojechałem do domu.
Następnego dnia rano go odpaliłem i wszystko zaczęło działać jak gdyby nigdy nic się nie stało,
Pięknie chodził i płynnie zmieniał biegi.
Po 2-3 minutach znowu zaczął gwizdać. Nie sprawdzałem co będzie dalej, zaparkowałem i zostawiłem.
Przeczyściłem wszystkie możliwe wtyki, wymieniłem czujnik wyjściowy prędkości skrzyni i nic.
3 minuty jest dobrze potem zaczyna gwizdać.
Co to może być ? HELP
1 odpowiedź w tym temacie
#1 Bezimienny Gość.adi_master_*
Napisano 29 października 2017 - 17:50
#2
Napisano 31 października 2017 - 14:35
sprzegło hydrokinetyczne sie rozsypało , podjedz do warsztatu który naprawia automaty i ogarną temat
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Spadanie obrotów na D i przerywanie zapłonu na postoju, przy wrzuceniu na N Lub P problem ustaje |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
|
|
Problem z CD |
Techniczny podstawowy | Patka |
|
|
|
Problem ze sprzęgłem - PT 1.6 2006r |
Techniczny podstawowy | JanW |
|
|
|
Problem z kierunkowskazami |
Techniczny podstawowy | uczucie84 |
|
|
|
Problem z klapą bagażnika |
Techniczny podstawowy | Szymek_T |
|
|
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: skrzynia
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych