Popieram andreeas7 i sprawdź osłonę, bo też piszczy jak wody dostaje.

Pasek alternatora
#21
Bezimienny Gość.slavo_*
Napisano 07 stycznia 2016 - 19:26
#22
Bezimienny Gość.saimon_*
Napisano 06 lutego 2016 - 12:26
Witam ponownie
po naciągnięciu paska od ostatniego postu było przez jakiś czas OK, ale... skończyło się i znowu piszczy, trochę to denerwujące...obserwując pasek odniosłem wrażenie że trochę koło pasowe ma "bicie", ale czy to możliwe??? szukam pomysłu na te piski, bo takie autko i pszczy...
licze jeszcze na jakieś wasze sukestie
Pozdr.
#23
Napisano 07 lutego 2016 - 20:31
Sprecyzuj kolego opis piszczenia.
Czy piszczy zaraz po rozruchu jak alternator nadrabia braki prądu a potem cichnie ?
Podczas jazdy, czy po włączeniu mocnych odbiorników prądu również zaczyna piszczeć ?
Jeśli koło pasowe ma bicie to zapewne nowość paska się kończy.
Dojście fatalne bo przerabiałem więc współczuje kolego przy wymianie ale ja bym wytrzymał do ciepłych dni i kupił jeszcze raz pasek zalecanego producenta i wymienił.
#24
Bezimienny Gość.saimon_*
Napisano 08 lutego 2016 - 15:15
Witam Kolego
Najgorszy jest fakt, że piszczy jak mu się zachce...piszczenie nie jest powodowane w jakiś zależny sposób, ostatnio jechałem w ładną pogode i tak "z powietrza" zaczął piszczeć...
Ręce już mi opadają na te piski...
#25
Napisano 08 lutego 2016 - 21:08
Nie wiem czy sam robisz czy zlecasz.
Ja bym kupił porządny pasek i wymienił.
Jeśli ten porządny nie wytrzyma to pomyślimy chyba że to już ten porządny znów piszczy.
Może być przekoszone ustawienie kół pasowych i wycieranie rowków paska jest przyspieszone.
Jeśli masz wątpliwości co do przekoszenia to załatw jakiś liniał i przyłóż do koła pasowego silnika.
#26
Bezimienny Gość.saimon_*
Napisano 09 lutego 2016 - 15:19
Sam wymieniam, możesz mi powiedzieć jakiej firmy byś sugerował???
#27
Napisano 09 lutego 2016 - 19:14
Co do sugerowania to nie mam praktyki jak nasz doktor andreeas7 ale poczytałem na forum i założyłem Contitech.
Po 10000 km jest spokój.
#28
Bezimienny Gość.saimon_*
Napisano 09 lutego 2016 - 20:10
ok, kupię i sprawdzę, dzięki za rade się należy
#29
Napisano 10 lutego 2016 - 01:43
#30
Bezimienny Gość.Se83Ad_*
Napisano 22 lutego 2016 - 10:30
Może też być tak , że kończy ci się alternator (jak u mnie). Raz ze często pasek zapiszczy to jeszcze słyszę, że łożyska już niedługo wyzioną ducha .
#31
Napisano 22 kwietnia 2016 - 12:38
Panowie mam pytanie czy pasek alternatora i pasek wspomagania/klimy przy silniku 2,4l jest taki sam jak przy silniku 2,0l?
#32
Napisano 07 sierpnia 2018 - 21:06
Każdy pisze mądre rady ale nikt nie napisze jakiej firmy pasek kupić i gdzie oraz jaki ma być naciąg !
Osobiście preferuję firmę DAYCO na przykład taki:
https://www.iparts.p...1125-56580.html
Użytkownik button edytował ten post 07 sierpnia 2018 - 21:10
#33
Napisano 07 sierpnia 2018 - 21:53
Dayco to szmelc , conti lub inna dobra marka - a do naciagu potrzebny miernik czestotliwosci ? - po co mam Ci to pisać ( naciąg ustalasz czestotliwoscia pracy paska - rezonans ) lub według starych zasad max ugięcie paska na nadłuzszym odcinku ok 1 cm .
#34
Napisano 08 sierpnia 2018 - 10:44
Dayco to szmelc , conti lub inna dobra marka - a do naciagu potrzebny miernik czestotliwosci ? - po co mam Ci to pisać ( naciąg ustalasz czestotliwoscia pracy paska - rezonans ) lub według starych zasad max ugięcie paska na nadłuzszym odcinku ok 1 cm .
Po czym kolega twierdzi ze DAYCO to szmelc ?
#35
Napisano 08 sierpnia 2018 - 11:02
#36
Napisano 08 sierpnia 2018 - 11:18
A to dziwne bo dużo osób sobie chwali a do tego robią więcej km niż jest norma a do tego wyglądają lepiej jak te conti wystarczy wpisać w google opinie dayco czy conti dużo osób woli dayco. Sam używam w lanci 1,9 JTD i to jest prawda dwa razy tyle km co instrukcja plus wygląda jak nowy do tego ma nowsza technologie z włóknami a conti nie wiem wydaje mi się ze conti jest przereklamowany bo nie znalazłem nigdzie opinii żeby conti zrobił tyle kilometrów i nic się nie stało.
#37
Napisano 08 sierpnia 2018 - 17:19
Próbuję zrozumieć takie podejście i chyba chodzi o to, że po co zmieniać cały pasek skoro można wymienić go jak się urwie
#38
Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 08 sierpnia 2018 - 17:40
No to mamy następnego oszołoma na forum. Wszystko wiedzącego i wszystkich pouczajacego. Dziecko matki Youtube i ojca Google. Mamy przesrane.
![]()
Czy mógłbyś pohamować się trochę w wyrażaniu opinii o innych?
- indianer lubi to
#39
Napisano 08 sierpnia 2018 - 19:59
Dziwni jesteście, a ty bigmeen uważaj sobie ze słowami ! Klapki na oczach macie i tyle jak czytam wasze komy to też chce płakać. Niby dorośli a zachowują się jak gimby.
Użytkownik button edytował ten post 08 sierpnia 2018 - 20:02
#40
Napisano 08 sierpnia 2018 - 20:04
Dziwni jesteście
Bo dziwny jest ten świat.
Ale co dziwnego w tym że dziwi nas to że ktoś ryzykuje awarią silnika "oszczędzając" z terminową wymianą paska?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Błąd ładowania alternatora P 063A |
Techniczny podstawowy | airgaston |
|
![]()
|
|
Przewody od alternatora |
Techniczny podstawowy | Piter-Lodz |
|
![]()
|
|
Pasek wspomagania i klimatyzacji![]() |
Techniczny podstawowy | Renciak |
|
![]()
|
|
Sprężarka piszczący pasek |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Byczq87_* |
|
![]()
|
|
Pasek rozrządu- wartość napięcja. Blokady(?) |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Jarecki_* |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych