Bo dziwny jest ten świat.
Ale co dziwnego w tym że dziwi nas to że ktoś ryzykuje awarią silnika "oszczędzając" z terminową wymianą paska?
Nie ryzykuję awarii podałem tylko przykład jak jest w realu.
Napisano 08 August 2018 - 20:05
Bo dziwny jest ten świat.
Ale co dziwnego w tym że dziwi nas to że ktoś ryzykuje awarią silnika "oszczędzając" z terminową wymianą paska?
Nie ryzykuję awarii podałem tylko przykład jak jest w realu.
Napisano 08 August 2018 - 20:10
A ja nie napisałem że to Ty ryzykujesz, tylko że ktoś
Napisano 09 August 2018 - 05:53
Napisano 09 August 2018 - 07:37
Nie ryzykuję awarii podałem tylko przykład jak jest w realu.
Poszukaj sobie na youtube lub na forum PTclubu zdjec z poszarpanego paska wciagnietego pod kolo pasowe i czym sie to konczy w chryslerze - a potem wrócimy do dyskusji .
Napisano 09 August 2018 - 07:42
Poszukaj sobie na youtube lub na forum PTclubu zdjec z poszarpanego paska wciagnietego pod kolo pasowe i czym sie to konczy w chryslerze - a potem wrócimy do dyskusji .
Jak najbardziej to rozumiem podawałem opinie oraz z własnego doświadczenia ,że dayco nie jest szmelcem, może każdy silnik woli inny pasek, jeżeli będę wymieniał to czytając twoje słowa i poparcie ludu kupię conti co by forum sie nie obraziło.
https://www.iparts.p...1310-82588.html
Napisano 09 August 2018 - 07:53
co by forum sie nie obraziło
tu nie chodzi o obrazę bo każdy ma prawo robić ze swoim autem co chce ale PT jest szczególnym autem i ma swoje humory i preferencje. dlatego czasem warto zaufać opinii kogoś kto zna nasze bolidy na wylot niż płacić dwa razy. oczywiście można spróbować zrobić "lepiej" ale po co uczyć się na swoich błędach jak można na cudzym doświadczeniu.
Napisano 09 August 2018 - 08:28
tu nie chodzi o obrazę bo każdy ma prawo robić ze swoim autem co chce ale PT jest szczególnym autem i ma swoje humory i preferencje. dlatego czasem warto zaufać opinii kogoś kto zna nasze bolidy na wylot niż płacić dwa razy. oczywiście można spróbować zrobić "lepiej" ale po co uczyć się na swoich błędach jak można na cudzym doświadczeniu.
![]()
Nie ma problemu dzięki
Napisano 09 August 2018 - 08:29
Jak najbardziej to rozumiem podawałem opinie oraz z własnego doświadczenia ,że dayco nie jest szmelcem, może każdy silnik woli inny pasek, jeżeli będę wymieniał to czytając twoje słowa i poparcie ludu kupię conti co by forum sie nie obraziło.
Ty nie musisz mnie słuchac , po prostu alternator jest na sztywno napięty i pasek Dayco po krótkim czasie zaczyna piszczeć ponownie , na inny osprzet mozesz używać tam jest napinacz mechaniczny i koryguje siłe naprężenia .
Napisano 09 August 2018 - 08:32
Ty nie musisz mnie słuchac , po prostu alternator jest na sztywno napięty i pasek Dayco po krótkim czasie zaczyna piszczeć ponownie , na inny osprzet mozesz używać tam jest napinacz mechaniczny i koryguje siłe naprężenia .
Spoko dał bym like ale nie mogę ;-)
Napisano 09 August 2018 - 08:39
Możesz...
Napisano 14 August 2018 - 07:28
Ile jest pasków klinowych wielorowkowych w PT jeden czy dwa bo tak patrze na yt i w dwóch filmach zdejmują dwa paski jeden pierwszy i drugi na alternatorze ?
Napisano 14 August 2018 - 07:41
w 2,0 i 2,4 masz dwa , pierwszy (zewnętrzny) dla osprzetu : klimatyzacja i wspomaganie , drugi - alternator
Napisano 14 August 2018 - 12:31
w 2,0 i 2,4 masz dwa , pierwszy (zewnętrzny) dla osprzetu : klimatyzacja i wspomaganie , drugi - alternator
orzesz kurka wodna ale jaja jak to się ma do wymiany paska klinowego co 80 tysi ?
Który ? Czy obydwa :-D
Użytkownik button edytował ten post 14 August 2018 - 12:32
Napisano 15 August 2018 - 17:45
Dziwni jesteście, a ty bigmeen uważaj sobie ze słowami ! Klapki na oczach macie i tyle jak czytam wasze komy to też chce płakać. Niby dorośli a zachowują się jak gimby.
No tak... cała masa ludzi z klapkami na oczach... dobrze że nam się Mojżesz trafił
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Błąd ładowania alternatora P 063A |
Techniczny podstawowy | airgaston |
|
![]()
|
|
Przewody od alternatora |
Techniczny podstawowy | Piter-Lodz |
|
![]()
|
|
Pasek wspomagania i klimatyzacji![]() |
Techniczny podstawowy | Renciak |
|
![]()
|
|
Sprężarka piszczący pasek |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Byczq87_* |
|
![]()
|
|
Pasek rozrządu- wartość napięcja. Blokady(?) |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Jarecki_* |
|
![]()
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych