Odkad zakupiłem Pitka pali się kontrolka Check i metoda kluczykową wyskakują dwa błędy P0031 i P0037. Auto ogolnie sprawuje się dobrze, problem z dławieniem się silnika w początkowej fazie jazdy, bez względu na temeperature istnieje i nie moge sobie z tym poradzić. Ale wracając do tych sond, otóż kilka dni temu błędy zniknęly, obydwa naraz. Nie wyskakiwały przez ponad dwa dni i ogólnie poprawiło się również z tym dławieniem. Po prawie trzech dniach błędy pojawiły się ponownie. Wnioskuję, że sondy są sprawne, teraz chodzi raczej o ich sterowanie czy zasilanie. Znalazłem przerwaną izolację (przewód był cały)na kostce od sondy pierwszej, a na nim był zawinięty kawałek końcówki innego przewodu, wyglądało tak jakby ktoś doprowadzał do niego lewe zasilanie. Jak wypinam kostke to błąd P0031 znika, jak tylko podepne to błąd powraca. Proszę o pomoc, bo już mnie krerw zalewa z tym autem.
Błąd Sond Lambda
Started By
Bezimienny Gość.Gregory07_*
, 08 Apr 2019 10:12
Brak odpowiedzi do tego tematu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Błąd ładowania alternatora P 063A |
Techniczny podstawowy | airgaston |
|
|
|
Błąd 0106 i 1684 |
Techniczny podstawowy | Ya71 |
|
|
|
Sonda lambda (upstream/regulacyjna) do 1.6 |
Techniczny podstawowy | Zenonzlasu |
|
|
|
Kupię wtyczkę z kawałkiem instalacji od sondy lambda |
Części do PT Cruisera | Piter-Lodz |
|
|
|
KALEDARZ 2023 (Sonda) |
Gadżety klubowe | dominik |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych