Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Kontrolka CHECK ENGINE, błąd P2107.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 steryd

steryd

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 661
  • Dołączył:  22 sie 2018
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 m
  • Imię:maciej
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 kwietnia 2019 - 14:49

Silnik 1.6.
Jadąc łukiem w lewo odpalił migający piorun i check engine. Auto chciało tryb awaryjny, ale po chwili jechało normalnie ..
Po zgaszeniu piorun zgasł silnik się pali.
Kluczyk pokazuje 2107.
Poczytałem . Była luźna wtyczka na kielichu i wolne zabezpieczenie na dolocie. Auto jeździ normalnie, tylko pali się silnik. Wcześniejsze objawy. Przy skręcie w lewo , chwilowa odcinka.
Pytanie
Czy silnik zgaśnie, czy już mam się martwić przepustnicą. Przebieg 180

#2 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6 792
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 kwietnia 2019 - 16:54

Do tej pory nigdy nie zdarzyło mi się, żeby padała przepustnica. Zawsze jest to coś innego. Silnik zgaśnie po odłaczeniu i załączeniu akumulatora lub po kilkunastu sprawdzeniach, że testy przebiegły pomyślnie. 



#3 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 230
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2025
  • Silnik:MG ZS Hybrid
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 kwietnia 2019 - 07:44

Maciej - wymień  oba złącza masowe z cienkimi czarnymi przewodami po lewej i po prawej stronie przy podłużnicy .

Każdy z przewodów przy złączu sprawdzasz ciągnąć ręką do dołu będą się trzymać tylko na koszulce a w środku utlenione przewody .



#4 steryd

steryd

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 661
  • Dołączył:  22 sie 2018
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 m
  • Imię:maciej
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 kwietnia 2019 - 09:08

Dzięki za podpowiedź. Sprawdzę przewody. Będę jeździł i obserwował.

#5 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 230
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2025
  • Silnik:MG ZS Hybrid
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 kwietnia 2019 - 09:40

Tak wyglada oryginalne złącze po pociągnięciu za przewody - a wizualnie wszystko było ok

Załączone pliki



#6 steryd

steryd

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 661
  • Dołączył:  22 sie 2018
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 m
  • Imię:maciej
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 kwietnia 2019 - 10:08

Mam jeszcze pytanie. Chodzi o wiązki które leżą na podłużnicy i są widoczne z góry.

#7 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 230
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2025
  • Silnik:MG ZS Hybrid
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 18 kwietnia 2019 - 10:26

Nie do końca , puszukaj tych co są przykręcane do nadwozia

#8 steryd

steryd

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 661
  • Dołączył:  22 sie 2018
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 m
  • Imię:maciej
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 kwietnia 2019 - 12:27

Mogę prosić o foto.
Auto jest stabilne, pali na widok kluczyka.
Ale czasami na długich łukach w lewo lekko szarpie.

#9 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 230
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2025
  • Silnik:MG ZS Hybrid
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 kwietnia 2019 - 12:36

Nie mam już 1,6 na warsztacie - mogę ci z innej wersji silnikowej zrobić zbliżone zdjęcia

#10 steryd

steryd

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 661
  • Dołączył:  22 sie 2018
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 m
  • Imię:maciej
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 kwietnia 2019 - 14:57

Będę wdzięczny

#11 steryd

steryd

    PT PRO

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 661
  • Dołączył:  22 sie 2018
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:1.6 m
  • Imię:maciej
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 lipca 2019 - 18:45

Sprawdziłem i było ok. Aż tu dzisiaj przy ruszaniu ze świateł zdechł. Zapaliła się błyskawica, silnik na żółto i po kluczyku pokazuje 2107 i 2101 no i oczywiście Donne. Czy ktoś się chce tego podjąć.

#12 KrzysiekPT

KrzysiekPT

    Kozak

  • Przyjaciel forum
  •         
  • Posty: 1 477
  • Dołączył:  17 maj 2020
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 CRD M
  • Imię:Krzysiek
  • Skąd::Bielsko B
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano wczoraj, 22:45

No i stało się. trzy lata jeździmy na zmianę z Beatą czerwonym 1.6. Trochę ciężko po naszych górkach. Dodatkowo od początku świeci się chek engine i błyskawica oczywiście. Było kilka prób naprawy : kable, świece,cewka, przepustnica i kilka zrealizowanych z forum podpowiedzi. Jednak nic to nie dało. Zdarzylo się że błyskawica zgasła na jeden dzień i po trzech odpaleniach zgasł też chek engine ale zaraz następnego dnia odpalenie za drugim razem i powrót świecacych kontrolek a co za tym idzie lekka dziura w gazie przy ruszaniu i chyba z 10% słabszy. Co tam.

Decyzja zapadła : jeździmy do momentu pojawienia się dużej , kosztownej awarii. Po zderzeniu z borsukiem myślałem że już koniec ale mechanik ponaciągał , wymienił obie chłodnice, pospinał zderzak trytytkami i PiTek dalej jeździ. No i stało się. Nie chciałem wcześniej o tym pisać. PiTek trzy tygodnie temu wszedł w nowy etap życia. Nastąpiło samouleczenie. Pali do strzału, kontrolki gasną i aż lepiej jedzie. Co Wy na to? Tylko nie piszcie o chwilowej radości . Bo nawet jeśli wróci to teraz daje radość już trzy tygodnie i każdy następny dzień będzie z bananem na twarzy. Pozdrawiamy 


Użytkownik KrzysiekPT edytował ten post wczoraj, 22:50






Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych