Wysprzeglik i sprzęglo zakup
#21
Napisano 15 November 2020 - 19:37
Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
#22
Napisano 22 November 2020 - 08:28
Rock auto USA tam jest wszystko zamawiałem tam co nieco
Wszystko? - a pompę wspomagania do PT 1.6 też mają?
- Ozzy lubi to
#23
Napisano 22 November 2020 - 08:32
Dominik - trochę cię ponosi ? - owszem mają do 2,4 i 2,4GT Inne wersje silnikowe nie istnieją w tym sklepie
#24
Napisano 22 November 2020 - 09:29
#25
Napisano 13 January 2021 - 15:35
Tak na marginesie to do 2.4t bardzo ciężko było znaleźć nowy wysprzeglik. Praktycznie nowy nie do kupienia.
Ja mam na sprzedaż 3 sztuki. No może dwie, bo jedną bezpiecznie zostawić dla siebie
#26
Napisano 13 January 2021 - 21:28
Tak na marginesie to do 2.4t bardzo ciężko było znaleźć nowy wysprzeglik. Praktycznie nowy nie do kupienia.
Muszę Cię wyprowadzić z błędu , ostatnio zamawiałem oryginał w aso
#27
Napisano 13 January 2021 - 21:32
#28
Napisano 01 April 2022 - 15:18
https://allegro.pl/o...6km-11000396508
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 02 April 2022 - 10:24
#29
Napisano 30 June 2022 - 17:37
Witam
Orientuje się ktoś gdzie dostanę wysprzęglik do pitka 1.6 polift.
Poratuje ktoś linkiem.
Pozdrawiam
#30
Napisano 03 July 2022 - 18:54
Witam
Orientuje się ktoś gdzie dostanę wysprzęglik do pitka 1.6 polift.
Poratuje ktoś linkiem.
Pozdrawiam
Zrób renowacje powierzchni cylindra. Papier 2000 na mokro na koniec i polerka pastą Tempo (może być szmata nawinięta na patyk okrągły po lodach świder), potem pasta/smar TRW i układ będzie chodził jak nowy.
#31
Napisano 06 July 2022 - 20:41
Na chwilę obecną dysponuje tylko wiedzą uzyskaną telefonicznie przez mechanika. Wysprzęglik był zapowietrzony i po odpowietrzeniu przepuszcza gdzieś na uszczelce olej. Biegi zaczęły wchodzić normalnie lecz teraz pojawił się problem jakby się siłownik zacinał przy powrocie, łapa nie ma siły go cofnąć i czasem się ślizga, nie wiem czy jest możliwość uszczelnienia siłownika czy wymiana na nowy ( problem z dostępnością). Dodam że sprzęgło niespełna 2 lata po regeneracji ( może najechane z 20 tys). I znając życie to pewnie sprzęgło lub jakiś element będzie wymagał dokładnego przejrzenia/ wymiany. Więc co do renowacji to możliwe że nie pomoże. Ale spróbuje wszystkiego. Pozdrawiam
#32
Napisano 08 July 2022 - 21:10
#33
Napisano 09 July 2022 - 11:17
chyba nie ma takiej możliwości żeby wysprzęglik się cofnął bezwładnie sam, to jest przecież siłownik jednostronnego działania wypycha go ciśnienie a cofa mechanicznie łapa, chyba że się mylę ?
#34
Napisano 09 July 2022 - 14:13
chyba nie ma takiej możliwości żeby wysprzęglik się cofnął bezwładnie sam, to jest przecież siłownik jednostronnego działania wypycha go ciśnienie a cofa mechanicznie łapa, chyba że się mylę ?
I tak właśnie jest , problem w docisku sprzęgła lub samej łapie - jak by nie patrzył skrzynia do wyjęcia
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 09 July 2022 - 14:15
#35
Napisano 09 July 2022 - 14:37
W poniedziałek mam nadzieję że mechanik zdejmie skrzynię bo to jak andreeas7 napisał nieuniknione. Ale moje pytanie ogólnie żeby się nie rozprawiać za dużo tyczyło się samego wysprzęglika ( ponoć każda szkoła uczy i to się praktykuje, że jak wysprzęglik przepuszcza to do wymiany) i problem jest z dostępnością gdzie nie dzwoniłem to nie ma. Moja prośba dotyczyła czy ktoś wie gdzie mogę takowy znaleźć.
#36
Napisano 09 July 2022 - 14:42
W poniedziałek mam nadzieję że mechanik zdejmie skrzynię bo to jak andreeas7 napisał nieuniknione. Ale moje pytanie ogólnie żeby się nie rozprawiać za dużo tyczyło się samego wysprzęglika ( ponoć każda szkoła uczy i to się praktykuje, że jak wysprzęglik przepuszcza to do wymiany) i problem jest z dostępnością gdzie nie dzwoniłem to nie ma. Moja prośba dotyczyła czy ktoś wie gdzie mogę takowy znaleźć.
Jedyna opcja kupić siłownik od 2,0 i przełożyć przewód , dostępne na Allegro
Załączone pliki
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 09 July 2022 - 14:44
- LukGut lubi to
#37
Napisano 17 August 2022 - 17:11
#38
Napisano 17 August 2022 - 18:31
dziś, 19:25Witam. Od dwóch miesięcy nie mogę dojść do ładu z pitkiem 1.6 polift. Objawy: na cieplym silniku problem z biegami. Diagnoza: Mokry wysprzeglik przepuszczał. Wymiana na nowy (900 zł). Sprzęgła brak po odpowietrzeniu. Wyjecie sprzęgła. Z lozyska oporowego zszedł oring, sprzęgło zużyte na zewnetrznych krawędziach mechanik mówił że pierwszy raz takie coś widział. Regeneracja sprzęgła nowe łożysko oporowe, wszystko sprawdzone. Po montażu odpowietrzeniu sprzęgła brak, wysprzeglik wysowal się może 5 mm. Łapa od sprzęgła igielka nic nie trze nie skrzywiona. Padło że pompa sprzęgła, wyciągnięcie na oko wszystko ok wymiana uszczelniaczy i dalej nic (przez 14 lat może juz nie ma takiej sprawności inie wytwarza takiego cisnienia) zamówiona inna sprawna. Po złożeniu okazało się że przewód co idzie do wysprzeglika nie wytrzymuje cisnienia jest rozszczelniony. Nigdzie nie mogę dostać takiego przewodu z tą końcówką do wysprzeglika i od 2 miesiecy pitek stoi. Czy jest ktoś w stanie coś poradzić bo taka na pozór blacha rzecz prowadzi do flustracji mechanika i mojej. Czy jakoś zakuc się da? Przepraszam za lekture ale poziom bezradności sięgnął zenitu.
Ja bym pociągnął jak najwięcej sztywnych w miedzi i gdzie się da i musi założył bym przewody hamulcowe elastyczne.
W ktorym miejscu padł Ci przewód? - bo nie potrafię z komentarza sobie tego wyobrazić.
Skąd wiesz, że masz odpowietrzony układ?
Zalaliście układ płynem DOT3?
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 17 August 2022 - 18:32
#39
Napisano 17 August 2022 - 18:54
#40
Napisano 19 August 2022 - 22:41
Witam. Podzielę się zakończeniem historii sprzęgła ( Nowy wysprzęglik, regeneracja kompletna sprzęgła, nowe łożysko oporowe, sprawna pompa sprzęgła ( druga w bagażniku pewnie też sprawna). Wina leżała w nowym wysprzęgliku, otóż mechanik po raz enty ściągał przewód ( ten z tworzywa) i zauważył nacięty uszczelniacz, powód był taki, że siłownik jest wykonany z dwóch odlanych części i wewnątrz gniazda na dole gdzie wchodzi skówka śrubokrętem na samym dnie wyczuł nierówność, która podczas pracy sprzęgła powodowała rozwarstwienie stąd wyciek. Po usunięciu zgrubienia i zeszlifowaniu wszystko zaczęło śmigać i działać poprawnie. Jednak zastanawiam się nad zakończeniem przygody z tym samochodem ( powód brak odpowiednich fachowców w mojej okolicy i trochę nieuzasadniona fantazja konstruktorów tego przyjemnego samochodziku ale to tylko moje zdanie ) Jeżeli, ktoś będzie chciał poznać szczegóły lub jest zainteresowany zanim autko wystawie udzielę wszelkich informacji na priv.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Zakup polifta i niezbędnych gadżetów elektronicznych |
Zakup kontrolowany! | airgaston |
|
|
|
Wiązka elektryki silnika 2.2 CRD, 2006 150KM - pilnie zakupię ! |
Techniczny podstawowy | Danielz666 |
|
|
|
Podpięty Jak sprawdzić samochód przed zakupem? |
Zakup kontrolowany! | Przemo |
|
|
|
Łącznik elastyczny wydechu, plecionka, zakup wymianałącznik, plecionka, wydechu i 2 więcej |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
|
|
Przegląd po zakupie! Wsparcie z Płocka. |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.intern_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych