Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Tryb awaryjny skrzyni automatycznej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Piotrek121188

Piotrek121188

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 7
  • Dołączył:  28 wrz 2021
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.4
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Kórnik
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 październik 2021 - 18:06

Siema. Mam problem z włączającym się trybem awaryjnym w skrzyni automatycznej .Sytuacja wygląda tak. Na rozgrzanym silniku gaszę Pt. Gdy próbuje go odpalić po raz kolejny zaświeca się kontrolka akumlatora i temp.spada wtedy stacyjka nie reaguje czekając chwilę kontrolka gasnoe i temp rośnie i wtedy można odpalić ale auto już jedzie w trybie awaryjnym. Miał ktos taki problem?jeśli ktoś mnie zrozumiał bardzo proszę o pomoc bo mój elektryk nie moze tego opanować

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16982
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 19 październik 2021 - 20:50

Komputer diagnostyczny i sprawdzenie parametrów - błędy nas nie interesują i na tej podstawie ustalenie winowajcy .Prócz tego do sprawdzenia masy auta i systemów zwłaszcza od TIPM 



#3 Piotrek121188

Piotrek121188

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 7
  • Dołączył:  28 wrz 2021
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.4
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Kórnik
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 październik 2021 - 04:38

Komputer diagnostyczny i sprawdzenie parametrów - błędy nas nie interesują i na tej podstawie ustalenie winowajcy .Prócz tego do sprawdzenia masy auta i systemów zwłaszcza od TIPM


Masa była sprawdzona . Elektryk zrobił jeszcze jakąś dodatkową masę A skrzynka od bezpiecznikow została wymieniona co prawda na używaną ale po jej wymianie i wymianie jeszcze wkładu w stacyjce dołożeniu jakiegos przekaznika samochód tydzień jeździł hmmm...

#4 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 październik 2021 - 20:45

Wygląda na problem komunikacyjny lub uwalony sterownik skrzyni silnika. W tym roczniku to jeden moduł. 


Przeniosłem temat w adekwatne miejsce



#5 Piotrek121188

Piotrek121188

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 7
  • Dołączył:  28 wrz 2021
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.4
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Kórnik
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 październik 2021 - 22:42

Komunikacyjny?tzn.?

#6 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 październik 2021 - 23:00

Moduły ze3 sobą wymieniają informację po szynie komunikacyjnej - w Twoim przypadku to mieszanina CAN i PCI. Problem z komunikacją pomiędzy modułami. Jeśli problem pojawia się tylko na gorąco to można przypuszczać, że któryś ze sterowników przestaje gadać ze względu na usterkę wewnętrzną. Bez kompleksowej diagnozy dobrym sprzętem to macanie na ślepo. Wróżbiarstwo i tyle. Szukaj profesjonała. 







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych