WEZ, PROSZE CIE... ;P
Ile pali wasz PT Cruiser?
#321
Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 25 lutego 2010 - 22:13
WEZ, PROSZE CIE... ;P
#322
Napisano 25 lutego 2010 - 22:21
#323
Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 25 lutego 2010 - 22:36
#324
Napisano 25 lutego 2010 - 23:49
#325
Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 25 lutego 2010 - 23:58
jak pytasz to nie wiem jak mam udowodnic - zdjecie zrobic licznika i pokazac skan faktury za paliwo? ;-)
#326
Napisano 26 lutego 2010 - 07:29
Jest jeden update. Niemota bedzie jechala umyta. Byl juz tak brudny, ze brzydzilem sie do niego podchodzic...
poczuCie estetyki bardzo bardzo wskazane no i wiadomo nawoskowany pojdzie z POSLIZGIEM tak jak gów..o kiedy ma GLANZ!
marcel niczego nie musisz udowadniac ja mam wiare i ufam slowu pisanemu.... ;P jak stoi 6,99 to tak ma byc!
#327
Napisano 26 lutego 2010 - 08:40
#328
Napisano 26 lutego 2010 - 08:49
#329
Napisano 26 lutego 2010 - 09:59
#330
Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 26 lutego 2010 - 13:10
http://ptclub.pl/viewtopic.php?t=520 , dobrze ze next week jade na wymiane oleju to VIP Auto go obluka...
Poza tym ponad 300 na liczniku i jeszcze sie nie zblizyl do pierwszej kreski.
Caly czas 100 - 110, chyba ze wyprzedzam i cos mnie dogania to wtedy max 120.
aha. przy redukcji z 5 na 4 puscil baka
From Pyrlandia with Love!
Wuj M. z podrozy.
#331
Napisano 26 lutego 2010 - 21:16
Czyżbyś pobił nowy rekord? Teraz to 6,6 l/100.
#332
Napisano 26 lutego 2010 - 21:56
6,6 to nie wynik dla Niego
#333
Napisano 26 lutego 2010 - 22:44
Marcel publicznie napisał , że tyle pali, fakt , że nie napisał co lub czego .
#334
Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 27 lutego 2010 - 13:38
...uj, dupa i kamieni kupa. Totalna klapa - i nie mowie o tym, ze moi szanowni koledzy ujawnili wyniki testu.
Klapa, bo mialo byc mniej. Ale do rzeczy.
1. ROUTE TAMUJ
- 60 min wyjazdu z WAWy (z czego zaledwie 40 min w korku to wyjazd z Bialoleki do mostu grota jego mac!!! - o 6:40 rano)
- przelot do POZ, liczone od wyjazdu na E30 4:52 (w tym dwa stopy na siku, mam 34 lata wiec wiecie...PSI PSI)
- jazda z predkoscia 100-120km/h
- strzalka zblizyla sie do pierwszej kreski
- podczas wyprzedzania i przekladania z 4 na 5 mialem problem z wlozeniem 5tki
2. ROUTE NAZAD
- klienta mialem pod wjazdem na A2 wiec korkow nie bylo
- jazda z predkoscia 110-120km/h
- wiatr w ryja, z ktorym niestety PT walczyl bardziej niz z droga
- kilka razy do 140km/h przy wyprzedzaniu bo panom za mna bardzo sie spieszylo, i we wstecznym, lusterku widzialem ich dziury w zembach
- nastepnie ok. 30 min korka na zjezdzie z autostrady przed strykowem
- za strykowem jak usilowalem zrzucic z 5 na 4 (jazda pod gore) 5tka nie chciala wyjsc i malo nie dostalem zawalu
- od sochaczewa na 4tym, 3ecim biegu (nakaz do 60 i zakaz wyprzedzania)
WYNIKI:
ilosc km na szafie 654,50 KM
ilosc paliwa zalanego po powrocie: 43,55 litra (BP ULTIMATE)
spalanie srednie: 6,654 (w zaokragleniu 6,7)
Wyniki kiepskie. Bell'ka miala 6,8 przy jezdzie 130 km/h ;-)
Mam nastepujace wnioski:
- mam wrazenie, ze przeciazylem silnik na tych ok. 110 km w trasie (w sensie: potrzebiowal wiecej obrotow zeby isc lekko - powyzej 2,5tys - blizej 3 tys)
- mam wrazenie, ze moglem "zmeczyc" piatke, bo w miescie i na tej trasie do lasu to piatke nie za czesto sie wklada (stad problem z wkladaniem, wyjmowaniem)
- kredens z uwagi na niewykorzystywanie wiekszych predkosci niz 120 wydaje sie byc zamulonym na wyzszych poziomach pedu (aczkolwiek raz bylo 160 i wiem, ze spokojnie byl zapas do 180 - balem sie jednak dociskac mocniej bo juz strasznie calosc auta wpadala w drgania)
- Kredens jest bardzo zwinny od 0 do 100, potem sie robia schody
- aerodynamika PT przegrywa z wiatrem przednim (jak mu wieje w D, to idzie swietnie z uwagi na powierzchnie uderzenia wiatru, czytaj w klape)
- PT jest swietnym samochodem na dlugie trasy pod katem komfortu jazdy: pozycja za kierownica (wysokie siedzenie jest miodem na moje obolale plecy, w ogole sie nie czuje jazdy) ogolnie troche jest jak w salonie. pare razy bym sie zapomnial, puscil kierownica i ucial komara rozkladajac na fotelach. Poziom szumow drogowych jest jednak bardzo wysoki, sluchanie radia bez wzmacniacza na trasie jest mocno utrudnione (mowie tu o piosenkach z duza iloscia detali dzwiekowych).
- i nie wiem czy Kredens jest juz zmeczony przebiegiem, czy to moze pierwsza jazda na trasie przy wzmaganiu sie z silnym wiatrem, ale odnioslem wrazenie, ze on sie nie nadaje juz na takie wyczyny drogowe (silnikowo / przekladniowo). Moze jakbym nie patrzyl na spalanie, to bym dostosowywal obroty do aktualnych potrzeb silnika i wygladalo by to inaczej. I to jest jednak chyba stworzenie miejskie, pomimo ze powstal w krainie autostrad. Nie wiem. Moze jakby byl mlodszy i piekniejszy to by lepiej wzial to na silnik....? Aktualnie podroz 70km do lasu w jedna strone to dla niego pikus. 300 km w jedna manke sprawia juz zadyszki.
Tak czy inaczej, jeszcze nie wiem jak to zrobie, ale dojde do 6,0 litra ;-) Moze to jakas utopia ale jak sie sam nie przekonam to bede sie tego trzymal.
Jak na razie w Wielkim Tescie popelnilem szereg bledow w dopasowaniu przelozenia do poziomu obrotow silnika starajac sie trzymac predkosci na liczniku a nie zapotrzebowania silnika na moc.
Adios Amigos, nie zabutdie wykljuczic kampjuterow!
#335
Napisano 27 lutego 2010 - 14:00
Wynik testu został upubliczniony wczoraj, bo skoro podałeś go publicznie wszystkim , a zapomniałeś o nas na forum, to nie było innego wyjścia. Czekaliśmy na Twoją relację właśnie wczoraj po powrocie, a Ty co ? Powiesz pewnie, że zapomniałeś, byłeś zmęczony
Troszkę przykro, że miałeś problemy z autem, mam nadzieję, że to nie przez moje wcześniejsze paplanie
Wynik spalania przy takich problemach, jest i tak nicki, myślę, że podczas następnego testu, uda Ci się zejść poniżej 6l/100. Będziesz musiał chyba tylko gonić z prędkością 80 - 90 km/h. Tylko czy dasz radę
#336
Napisano 27 lutego 2010 - 15:19
Będziesz musiał chyba tylko gonić z prędkością 80 - 90 km/h. Tylko czy dasz radę
Dla żadnego testu bym się nie poświęciła, aby w trasie lecieć 80-90 km/h
Marcel, biję się w pierś, i Adama też biję, że zdradziliśmy Twoje badania... Ale kto to mógł wiedzieć, że to tajemnica??
#337
Napisano 27 lutego 2010 - 16:25
#338
Napisano 27 lutego 2010 - 17:04
Ale mnie za coAdama też biję
Zastanawiam się jeszcze czym i co moja Ania powie jak zobaczy blizny.
#339
Napisano 27 lutego 2010 - 18:19
#340
Napisano 27 lutego 2010 - 19:47
Ale mnie za co
za to, że nieświadomie zdradziliśmy długo skrywany
A śladów nie będzie...
Podobne tematy
| Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
|---|---|---|---|---|---|
Metalowe wtyki szybkozłączki paliwa przy filtrze paliwa Pt Cruiser CRD |
Techniczny podstawowy | kozbi7 |
|
|
|
Wymiana filtra paliwa 2,2 CRD |
Techniczny podstawowy | button |
|
|
|
[ KUPIĘ ] Pompa paliwa 2.2 crd 150koni polift |
Części do PT Cruisera | Dragonitan |
|
|
|
Pompa paliwa padła |
Techniczny podstawowy | airgaston |
|
|
|
Kupię pompę paliwa 2.2 CRD |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Bezimienny Gość.japycz_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

Temat jest zamknięty







