Montaż przekaźnika świateł przeciw-mgielnych
#21
Napisano 28 kwiecień 2011 - 19:56
Jak napisał adames można ,,to'' solidnie zrobić
#22 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 29 kwiecień 2011 - 06:05
#23 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 22 grudzień 2011 - 18:07
Jak sprawdzić czy halogany świecą? Gdzies wyczytałem, że połączyć gniazda 13 i 14, ale mi wtedy palą się długie, albo mijania już nie pamiętam.
Po chwili...
No już wszystko jasne. Na przełączniku są piny opisane. Liczyłem je odwrotnie. Wszystko działa na krótko jak trzeba... Teraz ciężko mi zlokalizować styki odpowiedzialne za halogeny...
#24 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 22 grudzień 2011 - 21:26
#25 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 22 grudzień 2011 - 23:18
#26
Napisano 22 grudzień 2011 - 23:22
#27 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 23 grudzień 2011 - 00:02
#28 Bezimienny Gość.pforyt_*
Napisano 02 październik 2012 - 20:33
#29 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 02 październik 2012 - 23:23
#30 Bezimienny Gość.pforyt_*
Napisano 03 październik 2012 - 15:39
#31
Napisano 03 październik 2012 - 15:57
Jak nie jest wazny ? - musi byc min 15-20Amp a najlepiej 30Amp aby sie szybko nie wypalał na stykach .Podczas właczania swiateł prad jest w granicach 15Amp pozniej spada po rozgrzaniu włókien zarówek do ok 10 Amp i tak sie utrzymuje .
#32 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 03 październik 2012 - 16:28
Eeeee, myślę, że jak w halogenie masz H1, 55Wat to nie powienien brać więcej, niż 5-6 A maksymalnie...
#33
Napisano 03 październik 2012 - 16:37
Eeeee, myślę, że jak w halogenie masz H1, 55Wat to nie powienien brać więcej, niż 5-6 A maksymalnie... x 2 żarówki na jednym obwodzie .
#34 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 03 październik 2012 - 16:39
Ten fakt przeoczyłem....
#35
Napisano 08 listopad 2014 - 10:49
Możecie mi ją udostępnić albo opisać gdzie co podłaczyć? dokładnie model PS-543
#36
Napisano 08 listopad 2014 - 10:55
86 - podłączasz do przeciętego przewodu na pinie 14 (od strony kostki przełącznika )
87 - podłączasz do drugiego końca odciętego przewodu z pinu 14
30 - podłączasz do przewodu idącego na pin nr 13 (nie należy go odcinać - tylko dolutować do niego)
i to wszystko masz podłączony przekażnik przeciwmgielnych
#37
Napisano 08 listopad 2014 - 14:26
#38 Bezimienny Gość.papug_*
Napisano 15 listopad 2014 - 14:14
Wymontować obudowę filtra powietrza.
Otworzyć skrzynkę bezpiecznikową i wyjąć bezpiecznik FOG BUX 20A
Mamy już odłączone zasilanie świateł przeciw-mgielnych. Można również odłączyć akumulator.
Przechodzimy teraz do wnętrza i zaczynamy od demontażu osłony kolumny kierownicy i skrzynki bezpiecznikowej.
Odkręcić 2 śruby i zdjąć osłonę.
Zdjąć osłonę pod kolumną kierowniczą.
Odkręcić dwie śruby i podważając od dołu zdjąć osłonę skrzynki bezpiecznikowej. Trzeba użyć trochę siły żeby wyskoczyła z zatrzasków.
I mamy to w takim stanie.
Teraz odłączamy przełącznik zespolony. Odbezpieczamy blokady na kostce A i B i wyciągamy je z przełącznika.
Odkręcamy dwie śruby i zdejmujemy przełącznik.
Teraz możemy zamontować przekaźnik:
Ja zamontowałem go na plastiku w komorze bezpiecznikowej.
Wiązkę przeciągnąłem wzdłuż istniejącej wiązki ,która idzie do radia i panelu sterowania nawiewów.
http://images67.foto...5bd3bc64med.jpg
Następnie podciągnąłem ją obok stacyjki aż do kostki.
http://images69.foto...acb1c809med.jpg
Kostka ,która nas interesuje to kostka zaznaczona na zdjęciu jako ” A” a konkretnie pin 13 i 14.
http://images69.foto...547aaa67med.jpg
Do tych styków właśnie podłączamy przewody przekaźnika.Niebieskie przewody (pin14) przecinamy.Do przewodów idących w kierunku świateł podłączamy styk nr 87 przekaźnika(jedna strona styku NO),natomiast po stronie kostki wpinamy styk nr86 przekaźnika(zasilanie cewki przekaźnika "+"), drugi przewód cewki przekaźnika nr.85 podpinamy do masy.Różowo -zielony przewód przy kostce (pin13) odizolowujemy tak aby podpiąć pod niego drugi przewód styku NO przekaźnika nr.30,nie należy tego przewodu przecinać .
http://images67.foto...2131c451med.jpg
http://images69.foto...5036cbf8med.jpg
http://images69.foto...c3f4d7d2med.jpg
Izolujemy solidnie lutowane połączenia.
http://images70.foto...12d7681fmed.jpg
Teraz sprawdzamy skuteczność naszej pracy czy wszystko działa ,a musi działać!!!!!!
Bierzemy się za składanie wszystkiego co rozebraliśmy.
Powodzenia
Robert przeniosłem na początek Twojego tematu z 2010r tam zagineły zdjęcia , ale tu też zostawię , bo temat był założony pod usuniętym profilem : andreeas7
#39
Napisano 15 listopad 2014 - 16:48
Gratuluje udanej roboty
Paweł Robert ten temat opisywał w 2010r , tylko zaginęły zdjęcia na początku postu. Zawsze jest lepiej podłączyć niżej w wiązkę , kostka przełącznika jest delikatna , zawsze połamana i przy każdej ingerencji potrafią z niej wysunąć piny . : andreeas7
[ Dodano: 2014-11-15, 16:48 ]
andreeas7 tylko taka moja mała uwaga ze faktycznie lepiej nizej bo jak zobaczyłem kostke u siebie to sie wystraszyłem.
#40
Napisano 15 listopad 2014 - 19:53
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przygasanie/mruganie świateł i oświetlenia wnętrzapt2.0 |
Techniczny podstawowy | PiotrPP |
|
|
|
Kostka przełącznika świateł przedlift |
Części do PT Cruisera | andreeas7 |
|
|
|
Brak świateł mijania przy jednoczesnym działaniu kierunkowskazu którego nie można wyłączyć |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.RobertL_* |
|
|
|
Zregeneruję przełącznik zespolony świateł przeciwmgłowych (halogenów)przełącznik, zespolony, naprawa i 6 więcej |
Usługi napraw | Jacekk133 |
|
|
|
2.2 CRD demontaż Turbinyturbina |
Techniczny podstawowy | koliber01 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych