PYTANIE DO MAXYM72-
#1
Napisano 17 październik 2010 - 20:05
#2
Napisano 17 październik 2010 - 20:24
Makxyma ciężko jest tu spotkać, ale w klubowym assistance masz do niego nr tel. Może warto zadzwonić ?
#3
Napisano 17 październik 2010 - 20:41
#4
Napisano 20 październik 2010 - 13:43
szukaj na tej stronie:
http://ptclub.pl/vie... ... e&start=45
pozdrawiam
#5
Napisano 20 październik 2010 - 14:57
uszczelniacz wymieniasz tylko jak widzisz wizualne ślady wycieku , w serwisówce masz dwa momenty dociągu srub 45 Nm dla diesla z dwumasem i 95 Nm dla benzyny.O wymianie srub nie ma żadnej wzmianki i raczej nigdy ich na warsztacie nie wymieniam - jedynie długie szpilki do dociągu głowicy w nie których samochodach(np.Rover).Jesli potrzebujesz inf.podeśle ci na e-mail zreszta tez tę informacje powinieneś mieć w środku opakowania od sprzęgła LUK zawsze podaje te informacje oraz siły dociągu i kolejność dokręcania.
#6
Napisano 20 październik 2010 - 15:31
A odnośnie wymiany koła dwu masowego - wymiana śrub nie jest konieczna jeżeli chodzi o dokręcanie to robimy to na krzyż a moment to 50 Nm + 90 stopni
#7
Napisano 20 październik 2010 - 18:17
#8 Bezimienny Gość.Seimon_*
Napisano 20 październik 2010 - 18:43
Mam pytanie dotyczące PT 2002 2,0 DOHC.
Podczas gdy auto dostaje trochę w kość słychać rzegot.
W kabinie mniejszy ale za to na zew. auta dość głośny, aż wstyd żeby takie ładne auto tak rzegotało, ludzie się oglądają.
Akcja dzieje się po zmianie biegu na wyższy od 2 aż do 5 gdy nie wyciągam go na obrotach
wtedy dostaje trochę po dupie i pojawia się żegot który mija w momencie gdy wejdzie na wyższe obroty lub zdejmę nogę z gazu.
Będę wdzięczy za poradę, może ktoś już o czymś takim słyszał.
#9
Napisano 20 październik 2010 - 19:14
#10 Bezimienny Gość.Seimon_*
Napisano 20 październik 2010 - 19:28
sprawdzę to na początek.
[ Dodano: 2010-10-20, 20:37 ]
Coś ciężko to znaleźć.
Macie ten sam silnik i rzeczywiście tak to słychać ?
Mam jednak wrażenie że nie jest to do końca normalne, chyba że jestem przewrażliwiony
#11 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 20 październik 2010 - 19:47
#12 Bezimienny Gość.Seimon_*
Napisano 20 październik 2010 - 19:52
Początkowo myślałem że to może ma związek ze skrzynią ale biegi wchodzą ok i nic nie wyskakuje.
Teraz mam problem bo owszem, mogę wyciągnąć i sprawdzić ale jeżeli to nie o to biega to próżna robota.
#13
Napisano 20 październik 2010 - 22:36
#14
Napisano 21 październik 2010 - 07:34
#15
Napisano 09 grudzień 2010 - 10:12
czy ktoś nauczy mnie jak zaprogramować długość świecenia świateł przy otwieraniu i jak zaprogramować zapalanie i długość ich świecenia po zamknięciu.
Jak nadepnę krostę otwierania to się zapalają, a jak zamykam to mryga na heya i koniec.
Może linka do tematu jeżeli taki był... plizzzzzzzzzz
#16
Napisano 10 grudzień 2010 - 00:00
#17
Napisano 10 grudzień 2010 - 00:05
#18
Napisano 10 grudzień 2010 - 08:38
U mnie to ostatnio miecio robił
Dzięki Kostek już wiem, dam znać Mieciowi może podpowie.
#19
Napisano 10 grudzień 2010 - 10:08
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Uszczelka pod głowicą (padła) pytanie o wymianę.Uszczelka pod głowicą i 1 więcej |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
|
|
PO13 - pytanie |
Techniczny podstawowy | Kasia888 |
|
|
|
Nietypowe pytanie |
Offtopic | pitkowechucherko |
|
|
|
Pytanie za 100 pkt. |
Offtopic | Dorka |
|
|
|
Pytanie pilne. |
Ogólnie | pitkowechucherko |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych