zachowanie się wskazówki temperatury silnika
#41
Napisano 04 styczeń 2011 - 18:25
#42
Napisano 05 styczeń 2011 - 17:55
#43
Napisano 06 styczeń 2011 - 12:13
#44
Napisano 06 styczeń 2011 - 12:20
To prawidłowe zachowanie , nie kombinuj , weż pod uwage że samochód troche juz popracował i sprawność wszystkich elementów po mału spada :przede wszystkim wydajność pompy wody drożnośc chłodnicy ,chłodniczki i etc. Jest dobrze i bym nie kombinował martwiłbym sie jakbyś miał 60-70 stopni.
#45
Napisano 06 styczeń 2011 - 12:26
#46
Napisano 06 styczeń 2011 - 12:46
#47
Napisano 06 styczeń 2011 - 13:42
#48
Napisano 06 styczeń 2011 - 13:46
#49 Bezimienny Gość.adamvr6_*
Napisano 10 styczeń 2011 - 18:53
#50
Napisano 10 styczeń 2011 - 19:18
To prawdopodobnie masz termostat sprawny. Gdyby był uszkodzony, to nie pozwoliłby na osiągnięcie temp do połowy skali .
Połowa skali to 90*C.
Wspólnie z romanikxxl, rozbieraliśmy termostat i sprawdzaliśmy w domu zakres jego pracy, wszystko było OK.
Po prostu , wychodzi na to, że taka jest "uroda" waszych silników.
#51
Napisano 10 styczeń 2011 - 23:46
#52
Napisano 11 styczeń 2011 - 10:46
Omnie jest tak samo,ztego wynika ze benzyniaki tak maja
#53
Napisano 11 styczeń 2011 - 13:06
#54 Bezimienny Gość.adamvr6_*
Napisano 11 styczeń 2011 - 20:50
podziękował i będę czekał na upalne dni i zobaczę jak wtedy będzie się zachowywał.
ja trochę byłem przewrażliwiony tą temp bo poprzedni właściciel sprzedając mi pitka twierdził że prawdopodobnie uszkodzona jest uszczelka pod głowicą, auto niby po rozgrzaniu wypluwało zawartość płynu chłodzącego ze zbiorniczka, lub bulgotało w naczyniu wyrównawczym jak twierdził. Ja po zakupie zmieniłem płyn, porządnie odpowietrzyłem i takich objawów nie ma jak narazie. Silnik rozgrzewa sie normalnie do połowy skali i nic sie nie dzieje. Dodam ze w miedzy czasie przymocowałem dobrze wiatrak do silnika bo miał jakieś dziwne luzy i nie trzymał sie qpy. może sie zacinał i sie nie włączał i stąd te bulgotanie. Wina może być tez w pompie wody nie była wcześniej wymieniana, czeka mnie wymiana rozrzadu to już wszystko sie pokolei doprowadzi do ładu przy 80 tys niby pasek zmieniany ale co z tego jak bez pompy i bez rolek a 120tys mam teraz wiec dla swietego mojego spokoju wymienię
#55
Napisano 22 listopad 2015 - 20:57
Witam.
Chciałbym odgrzać temat.
W moim CRD 150 kucy 2006 temperatura waha się ok w 1/2 wysokości pomiędzy pierwszą a drugą kreską - chociaż grzeje.
Szybko zajrzałem pod maskę a tam płynu nie uświadczysz w zbiorniczku. Wlałem to co było pod ręką ok 250 ml i dalej nic.
Kupiłem jeszcze literek i rano doleję.
Zastanawia mnie gdzie to ubywa po rozbieraniu całego środka przy naprawie klimy. Pod silnikiem suchutko. Czyżby tak się zapowietrzył.
Jeszcze czeka mnie naprawa silnika wentylatora bo 1 bieg nie działa i nie wiem czy się nie obejdzie bez ruszania chłodnicy.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Tu się witamy!!!Powitanie |
Tu się witamy z załogą PTClub.pl | Przemo |
|
|
|
Pochwalcie się swoimi modelami PT CRuiser'ów. |
Offtopic | bartek_sz3 |
|
|
|
Udało się naprawić wtryski domowym sposobem |
Techniczny podstawowy | zero |
|
|
|
Temperatura silnika spada do ZERA po osiągnięciu powyżej 145 kmh |
Techniczny podstawowy | ALL |
|
|
|
PT 1.6 po mocnym rozgrzaniu silnika biegi wchodzą (i wychodzą) z oporem. |
Techniczny podstawowy | Zenonzlasu |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych