chce zmierzyć ciśnienie w cylindrach ?
Started By
Bezimienny Gość.kriss_*
, 08 Feb 2011 23:25
8 odpowiedzi w tym temacie
#1 Bezimienny Gość.kriss_*
Napisano 08 February 2011 - 23:25
Pitek kopci przy zimnym rozruchu i dlatego chce zmierzyć ciśnienie w cylindrach .
Czy ktoś (myśle ze napweno ) powie mi jaka powinna wyjść wartośc ciśnienia na zegarze.
Przeczytałem już jak trzeba to zrobić ale brakuje mi wartości .
Przeczytałem że najlepiej zrobić to na rozgrzanym silniku ale w moim PT (2,0i) to mało realne bo zanim sciągne kolektor to mine troche czasu.
Czy ktoś (myśle ze napweno ) powie mi jaka powinna wyjść wartośc ciśnienia na zegarze.
Przeczytałem już jak trzeba to zrobić ale brakuje mi wartości .
Przeczytałem że najlepiej zrobić to na rozgrzanym silniku ale w moim PT (2,0i) to mało realne bo zanim sciągne kolektor to mine troche czasu.
#2
Napisano 09 February 2011 - 07:12
Jaki kolektor ? - no faktycznie Paweł mnie tu naprostował - w PT trzeba zdjąc ale bez obawy przez godzine nie ostygnie i spokojnie do pomiarów sie nadaje . Wykrecasz swiece zapłonowe , wciskacz pedał gazu do oporu - przyciskasz zamiast swiecy koncówke pomiarową przyrzadu i krecisz (cewki zapłonowe najlepiej odłaczyc na kostce sterującej) i powtarzasz pomiar na każdym cylindrze .
Prawidłowe cisnienie pow.12,5 na cylinder
idealne 13,5-14,5
Jesli na którymś cylindrze bedzie duża róznica - zrób próbe olejową :strzykawka wpuść troche oleju do cylindra i ponów próbę ciśnienia jeśli wzrośnie bardzo to masz pierscienie do wymiany ot i cała filozofia.
Prawidłowe cisnienie pow.12,5 na cylinder
idealne 13,5-14,5
Jesli na którymś cylindrze bedzie duża róznica - zrób próbe olejową :strzykawka wpuść troche oleju do cylindra i ponów próbę ciśnienia jeśli wzrośnie bardzo to masz pierscienie do wymiany ot i cała filozofia.
#3
Napisano 09 February 2011 - 07:20
Andrzej no niestety w benzynkach by dostać się do świec trzeba kolektor zdemontować
#4
Napisano 09 February 2011 - 07:22
To faktycznie lipa przecież to DOHC powinny być na wierzchu
#6 Bezimienny Gość.adam48_*
Napisano 09 February 2011 - 17:58
u mnie też kopcił jak zimny, sprężanie na poziomie 13,5-14, także pierścienie zostawiłem. przy sprawdzaniu, akurat tutaj nie potrzeba gazu bo i tak kolektor ściągnięty. warto wymienić również prowadnice zaworowe.
#7 Bezimienny Gość.kriss_*
Napisano 14 February 2011 - 20:52
Dzieki za wszystkie sugestje,to nowy nabytek pojeżdze troche tak by zobaczyć ile oleju jest w stanie zjeść. Jaka jest norma przy sprawnym silniku.
#8
Napisano 14 February 2011 - 21:48
kriss,
ciezko okreslic im mniej tym lepiej jesli zmiescisz sie poniżej 1 litra od wymiany do wymiany (10tyś-15tyś) to nie dotykaj i jeżdzij.
ciezko okreslic im mniej tym lepiej jesli zmiescisz sie poniżej 1 litra od wymiany do wymiany (10tyś-15tyś) to nie dotykaj i jeżdzij.
#9 Bezimienny Gość.kriss_*
Napisano 15 February 2011 - 17:40
Dzikuje za odpowiedz,zobaczymy jak towyjdzie w praktyce.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Klimatyzacja działa kiedy chce |
Techniczny podstawowy | cyborg |
|
|
|
Może komuś zalega, albo chce się pozbyć. |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | steryd |
|
|
|
Nie chce odpalić 2.0 automatnie odpala |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.mstore_* |
|
|
|
Gdy dłużej postoi nie chce odpalać |
Techniczny podstawowy | Stivo |
|
|
|
[S]Może ktoś chce kupić pitka ? 2.0 rok prod. 2003 |
Chrysler PT Cruiser | vanpeer |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych