Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


chce zmierzyć ciśnienie w cylindrach ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.kriss_*

Bezimienny Gość.kriss_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 08 February 2011 - 23:25

Pitek kopci przy zimnym rozruchu i dlatego chce zmierzyć ciśnienie w cylindrach .

Czy ktoś (myśle ze napweno :lol ) powie mi jaka powinna wyjść wartośc ciśnienia na zegarze.

Przeczytałem już jak trzeba to zrobić ale brakuje mi wartości .

Przeczytałem że najlepiej zrobić to na rozgrzanym silniku ale w moim PT (2,0i) to mało realne bo zanim sciągne kolektor to mine troche czasu.

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16936
  • Dołączył:  03 Feb 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 February 2011 - 07:12

Jaki kolektor ? - no faktycznie Paweł mnie tu naprostował - w PT trzeba zdjąc ale bez obawy przez godzine nie ostygnie i spokojnie do pomiarów sie nadaje . Wykrecasz swiece zapłonowe , wciskacz pedał gazu do oporu - przyciskasz zamiast swiecy koncówke pomiarową przyrzadu i krecisz (cewki zapłonowe najlepiej odłaczyc na kostce sterującej) i powtarzasz pomiar na każdym cylindrze .

Prawidłowe cisnienie pow.12,5 na cylinder
idealne 13,5-14,5
Jesli na którymś cylindrze bedzie duża róznica - zrób próbe olejową :strzykawka wpuść troche oleju do cylindra i ponów próbę ciśnienia jeśli wzrośnie bardzo to masz pierscienie do wymiany ot i cała filozofia.

#3 paradyz

paradyz

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3021
  • Dołączył:  21 Oct 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:300C 3,5 A
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Rzeszów
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 09 February 2011 - 07:20

Andrzej no niestety w benzynkach by dostać się do świec trzeba kolektor zdemontować :)

#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16936
  • Dołączył:  03 Feb 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 February 2011 - 07:22

To faktycznie lipa przecież to DOHC powinny być na wierzchu

#5 paradyz

paradyz

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3021
  • Dołączył:  21 Oct 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:300C 3,5 A
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Rzeszów
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 09 February 2011 - 07:26

Zobacz sam Andrzeju:

http://ptcruiserclub...topic.php?t=330

#6 Bezimienny Gość.adam48_*

Bezimienny Gość.adam48_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 09 February 2011 - 17:58

u mnie też kopcił jak zimny, sprężanie na poziomie 13,5-14, także pierścienie zostawiłem. przy sprawdzaniu, akurat tutaj nie potrzeba gazu bo i tak kolektor ściągnięty. warto wymienić również prowadnice zaworowe.

#7 Bezimienny Gość.kriss_*

Bezimienny Gość.kriss_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 14 February 2011 - 20:52

Dzieki za wszystkie sugestje,to nowy nabytek pojeżdze troche tak by zobaczyć ile oleju jest w stanie zjeść. Jaka jest norma przy sprawnym silniku. hmm

#8 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16936
  • Dołączył:  03 Feb 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 February 2011 - 21:48

kriss,
ciezko okreslic im mniej tym lepiej jesli zmiescisz sie poniżej 1 litra od wymiany do wymiany (10tyś-15tyś) to nie dotykaj i jeżdzij.

#9 Bezimienny Gość.kriss_*

Bezimienny Gość.kriss_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 15 February 2011 - 17:40

Dzikuje za odpowiedz,zobaczymy jak towyjdzie w praktyce.





Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych